2 Ağustos 2016 Salı

Ocak sonu faqirliqi | Japonya Günlüğü #49

Refü giderken yanında götüremeyeceği şeyleri bana bırakmıştı. Asetondur, şampuandır şükürler olsun ki yiyeceklerdir falan. Çünkü o gittiğinde Ocak 25di, ben bursumu Şubat 2-3 gibi alıyordum ve sadece bin küsür yenim vardı. Salak gibi de Shokugeki no Souma izlemeye başlamıştm lfsdkjflskdjfskdjf  Açlıktan kıvranıp, hazır ramenlere eppek banarken izledim o animeyi yaa. O haftaki fakirliğimi ajandamdaki şu nottan anlayalım:
Her ayın 29unda bizim yurdun sokağındaki karaageci de (ki tek güzel karaage yapan orasıydı) %30 indirim oluyodu. 29'un ni-ku (niku = et) okunuşundan dolayı olsa gerek. İşte böyle bir fakirlikti o hafta.... Bi de sınav haftammış haa. Yani pek ders falan yok, oyalancak şeyim de yok yani. Odamda ölüp kalmamışım iyi ki hem yalnızlıktan hem açlıktan. Sanırım vakit geçsin diye pazartesi günü evde oturmak yerine hocaya adımı bile yazdırmışım yabancı öğrencilere japocna supportluğu yapayım diye. Hatta şansıma salak fransız kız geldiydi de ona kanji öğretmeye çalışırken yıprandıydım. Salak malak ama o hala Japonya'da kim bilir....1yıllık öğrenciydi. Peh!

Ocak ayından bildirecek başka bi şeyim kalmamış sanırım. Ajandamda ders çalışmayla alakalı şeyler yazıyo sadece çünkü. Fotoğrafları gözden geçireyim bi de. Toparlayım bitsin artık bu ay da.
Ahaaaa buldum bi şey şfskdflsdkjf Okulda tek sevdiğim, bol bol konuşabildiğimiz dersin sınavı vardı 28 ocakta. Oturup münazaramsı bi şey yapmıştı, gericiydi accık yani. Gerici olan kısmı çinlilerle tayvanlılarla bunu yapıyo olmak. Çünkü japoncalarını çok üst seviye ve kendilerini kanıtlamak için seviye indirmiyolar hööh? diye kalıyon. Neyse ki ben Elena'yla (romanyalı arkaaş) aynı gruptaydım, ikimiz beraber bi tayvanlı kızın dediği bi lafa "höö?" diye kaldık da şoku atlatınca ben sordum o ne demek diye flksdjflskjd tabi sınavda sonra gelsin kıza tiksinerek bakarak dedikodu yapma keyfi. Mal mal kelimeler kullandı diye sinirlendiydik baya ama...
İşte sınavdan sonra, o dersimize bize yardıma gelen J-support teyzeler amcalar yemekli partimsi bi şey düzenlemişler. O FAKİR HAFTAMDA BELEŞ YEMEK YİYECEKTİM YANİ ŞANSA BAK FSKDLFJSLKFJSDF

 Böyle bi masa hazırlamışlar saolsunlar canlarım yaa kıyamam teyzoştoşlarım :''') Bir börekler çörekler kısırlar değildi ama fsldkfjskdf

Sonra gelenler böyle üşüşmüşüz başına şflskdşskdşflsdkf O çilekli pastadan da yiyemedik bize kalmadı bi baktık fırt yok olmuştu :)))))))))))) pisliqler.

 
Böyle bi tabak hazırladık biz serpülle kendimize 1er tane. o kahverengi şey ıslak sünger zaten flsdkjflskdj töbeler olsun hep tiskindim. tofunun bilmem napılmış hali göya da. o kuş üzümlü gibi duran pilav da çok töbeler olsundu, ayıp olmasın yiyelim diye çok uğraşmıştık ama.... Olmadı yani. O yanda gözüken çorba da tatsız tuzsuz yine zorla içmeye çalıştığımız bi çorbaydı. Faqirliqten yemek zorunda kaldık, ellerine sağlıktı ama hiç damak tadımız değildi yani.

Gerisi alışveriş yazısına kalmak zorunda, ocak ayından anlatacak başka bi şey kalmamış çünkü. Ona da yarın başlar şubat ayına geçerim artık. Görüşürük.

7 yorum :

  1. Tee ne zamandır okuyamıyorum bloğunu ya ayıp bana -.-" Yavaş yavaş okurum ben yine :D
    Yemekler mikemmel görünüyor ama tadlarının kötü olmasına üzüldüm :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh oh birikmiştir :D
      O kuş üzümlü gibi olan dışında hepsi tatsızdı malsif -.-

      Sil
  2. ya çorbaları bir acayip bende sushico'da ramen yiyeyim dedim böyle rameeen rameeeeen çok istiyorum özellikle aslına yakın olanı yemek daha süpper olacak falan dedim böyle gülücükler aça aça gittim sipariş verdik geldi böyle nasıl aşk yaşıyorum. anam attım ağzıma bi kaşık zaten kaşıkta porselenimsi bi şey ağzıma sığmadı skjsdfkd dedim allah belanızı vermesin sizin öyle kaldı ramen ne içebildim ne içindekileri yedim vicdansızlar animelerde neden o kadar lezzetli duruyorlar lokantanın ortasında kıpkırmızı oldum sonra tabi belamı tam bulamadığım için sushi de isteyelim dedik ben hayatımda böyle bi şey yemedim hani zıkkım ye derler ya işte o zıkkım sushiymiş meğer arkadaş! dfjkskjd
    bunlardan sonra japon yemeklerine bakışım değişti dshjfj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız türkiyedeki restoranlarda türklerin damak tadına yakın, orjinalinden biraz farklı yapılır uzak doğu yemekleri. Aynen uzakdoğuda türk yemeklerinin farklı yapılıyor olması gibi. Ve ramen bir sürü çeşidi olan bi yemek, ki ben bayılırım. Sushi de aynı şekilde bir sürü çeşidi olan bi şey, çok sevdiklerim de var hiç sevmediklerim de var. Ama uzak doğu yemekleri ağız tadına uymadı demek ki bilemicem. Benim için hala animelerdeki kadar güzel pek çoğu :B

      Sil
  3. Japonya işin bitti blog da mı bitti yahu? Nerelerdesin, ne yapıyorsun yahu? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bitmemişti bile japonya yazıları ama sıkıldım ay flsdkjfsdjf artık blog yazmıcam galiba bi daha gidene kadar. Hayatım okula git gelden ibaret zaten. Sorduğun için tişikkirlir ama :'')

      Sil
    2. Homm, peki madem :D Blog yazmak içinden gelmiyorsa görev haline getirmenin bir anlamı yok zaten :) Kendine iyi bak tekrar yazıncaya kadar o zaman :))

      Sil