31 Temmuz 2016 Pazar

Tabi ki Japonya'da da odaya tıkılıp fangörllük yapılır | Japonya Günlüğü #48

 Refüyle Ehime günlerine devam ediyoruz. Geldik 22 Ocak'a. O gün ders aramda kombinide kahvaltı mı yapalım demiştik onun gibi bi şeyler sanırım. Refü'nün otelinin yakınındaki kombiniye gitmiştim de her zamanki masamız  (civardaki masalı tek kombini orasıydı. masa dediğim 2 tane he) sabahın köründe japon içkisi içerek kafası kıyak bi amca tarafından işgal edilmişti şflsdfkslkdjf Fakat hiç takmayaraktan gittim oturdum Refü'yü de alıp. Amca hemen muhabbete başladı tabi de tek hatırladığım "Japon erkekleri nasıl?" diyince "futsuu" (normal) demem şldskfşsldkfsşldkf 3 ay sonunda öyle bir bezmişlik yani artık bu sorudan.

Sonrasında Ookaidou'ya gitmişiz. Sanırım amaç dondurmalı melonpan yiyip animate'e gitmekti. Melonpan hayalkırıklığıydı. Çünkü bilmiyom, şu an olsa hayvan gibi yerdim aslında görünce farkettim fşsdksşdfk o an yemesi çok zor gelmişti ve melonpanı çok sertti, normal puf olandan değildi. Olsa yerdim 3-5 tane evet. fşsdlfksşdlfk
Sonraaaa yola devam ettik Animate'i bulmak için. Ve bir şok yaşadık. Benim o yoldan defalarca geçmeme rağmen, 3 aydır orada yaşıyor olmama rağmen, bir türlü farkedemediğim bir ayrıntının farkına varıp şok olduk. Ne yapacağımızı şaşırdık. Uzayıp giden o kapalı çarşımsı caddede yürüdüğüm tarafta dükkanların arasında yukarıya doğru çıkan merdivenler vardı. Ve o merdivenlerin duvarı tıkabasa poster doluydu. Ve tam girişte ise şu asılıydı.
Evet!! Mamo özünü bulmuş gorilleşirkenki en popi pozu asılıydı. Sonra o şoku atlatıp kafamızı yavaşça yukarı kaldırınca bi baktık Ehime'de Rashinban varmış şfdlskjflskdfjlskdfj Yani bizim ölüp bittiğimiz 2. el figürcü dükkanı. Hem de Animate'e gitmek için katedip durduğum o yolda yaa flsdkjfskdfjskdf Koşturarak içeri daldık tabiiisiii. Neden hatırlamıyom sınırlı vaktimiz mi vardı neydi. O gün ordan bi şeyler aldık mı hatırlayamıyorum. Animate'e geçip Utapuri 4. konser dvdsini almaktı hedefimiz çünkü. Ve 7bin civarı güzel bir parası vardı. Can yakar yani. Heleki 100yenin 3tlye yaklaştığı şu günlerde hiç çevirmek istemiyorum akfamdaki matematik hücrelerine blok atıyorum.

Animate'de yaşadığımız saçma sapan oalyı hatırlıyorum bi de. Dvdlere gittik. Sanırım zarar gelmesin diye midir nedir, orjinal dvdleri rafa koymamışlardı. Onun yerine temsili bi cd kabını alıyosun kasaya götürüyosun. Biz de aldık götürdük 1 tane kabı. Dedim kasiyere ben bu dvdden 2 tane istiyorum ama önce orjinalini görebilir miyim? dedim. Yani çok normal bi soru bence, bilmiyom orjinal kabı nasıl ne var falan. Sonra durdu durdu anlamaz gözlerle "donna kanjitteyuu koto des ka??" dedi. Tam çevirince yani nasıl bi hissiyat his diye mi oluyür, güzel bi çeviriyle nasıl bi şeye benzediğini görmek için mi denebilir. İlk anlamıyla düşününce dvdyi alıp orama burama sürüp kokluyomuşum gibi düşünüp beni bi gülme aldı fsdkjfsdjfosıjf Refüyle biz şok olduk bi bu nası bi anlamsız sorudur napacam bakacam işte götüme mi sokcam dvdyi. Kendimi toparlıyım hıı evet falan dedim fşlskdfşskdlf neyse getirdi tamam dedik aldık.

Ay bu fotoda şu anki kilomdan 7 kilo fazlam var töbest şüşkoya bak ya. Hala şüşkoyum da bundan zayıfım olsun flsdfkjsdfj  Neyse sonra benim yine dersim vardı galibası derse gidip refünün otele gittim. Normalde otel odasına ziyaretçi çıkması yasak ama uyaran olursa "ummm sorry i can't understand japanese :S.s.s" yani. Her şeyin çözümü var fsdkjfsdjf Ama uyaran olmadı neyse ki. Kombiniden aburcubur stoğumuzu da yapıp, açtık konseri izlemeye başladık. Ve farkettik ki biz 4. konserdeki hiç bi şarkıyı bilmiyoz ve kesinlikle bir 3. konserin yarattığı etkiyi yaratmadı fsdıjfosıdjf sonra dedik lan 3. konser dvdsini alsaydık keşke diye. Sonra da asıl 5. konser daha çok içimizi acıtcak hep bayıldığımız şarkıları söylemişler dedik yine bi depresyonlara girdik. Arada stoğumuz tükendikçe, ya da bunaldıkça çıkıp kombiniye gidiyoduk, kahve falan içip dönüyoduk. Gecenin 2-3ünde sokaklarda özgürlük keyfi yani fsdlkjfsldkfj

Dvdnin en can alıcı kısmı da kitapçığındaki fotoğraflardı bu arada, özellikle Suzuki ve Mamo tabisi.
 Yaklaşık 7 saat çeşitli eventler izledik o gün fdsksdkfsşdlkf Sonra artık saat 3 mü 4mü neydi sabah ben bisikletime atlayıp yurduma dönmüştüm. Ertesi gün de cumartesi keyfi için avmye gittik. Refü bi kaç alışveriş yaptı türküyeye götürmelik, sonra kaitenzushide çılgınlarca sushi gömdük. O günden başka şey hatırlamıyom.
Pazar günü de Rashinbana gitmişiz bu sefer figür almak üzere. O fotolarla şu an uğraşamıcem, bir alışveriş yazısında kalsın. Ardından Mr.donut'a gidip sınırsız kahveyle donut tıkınmışız. Ki istedim yine abv.
Ertesi gün malsif Refü Tokyo'ya gidip 1-2gün ardından Türküyeye döncekti. Ben onu havaalanına giden otobüse bindirdim, sonrasında başına gelenler, bavul ağırlığı yüzünden 5 parasız kalma mevzusunu yazmak isterdim ama hiç istemiyom inanın fksdjfoısjdf düşünmesi bile yordu şu an beni. Gideyim diyet dondurmalarımdan yiyim. Zaten Refü de gitmiş Ehime'den kalmışım bi başıma ve 5 parasız morali bozuk halde. Bugün yazmasam da olur.

2 yorum :

  1. Kıskanıyorum ve bu konuda son derece dürüstüm. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o zamanki beni çok kıskanıyom. Güçlerimizi birleştirip öldürebiliriz bence :')

      Sil