28 Temmuz 2016 Perşembe

Ehime'de Free ve Purikura keyfi | Japonya Günlüğü #47

Şimdi Refüyle Ehime'de gezmeler tozmalar temalı kısma geçiyorum. Ajandamdan bakıyom tabi hepsi birbirine girik çünkü kafamda.

Belli ki o gün (18 ocak), izakayaya gitmişiz başka napmışız bilmiyom ama ne foto var ne bi şey çünkü flskdjsdfj ertesi günden itibaren okulum vardı ama. Sonrasında benim ders programıma göre hareket ettik hep. 19unda mesela sırf yemek yediğimiz fotolar var şflskdfşsdkjf napmışız allam oraya buraya gidip her şeyi yemişiz mi ne yani
Temsili olarak bu dursun bari. Fuji'de (avm) ben bibimbap refü karee gömerkene ürkek ceylan tipe bak ya fşsdflksdşlfksdf yalnız o gün de iyi yemiştim fakat güzel yemiştim haa boşuna almadım o kiloları da hala vermeye çalışıyom pflsdkfjsf pişman deyilim kıps.
Neyse bi kaç dükkan keşifledik burda bi kaç şey aldık adeta para ziyanı ama alışveriş yazısı yapar ona koyarım geçelim burları.

Ertesi gün ne yaptııııııkk!!! Free'nin (yüzen geyler animesi) filmine gitttiiikk!!! Free fanı bile değiliz ama sinemada anime izleme ve seiyuuları duyabilme fırsatını kaçıracak değiliz!!!

Öncesinde gidip yine yemek yemişiz. Okonomiyaki.
Aynı mekanda senseimizin bizi getirip aldırdığı okonomiyaki çoh güzeldi ama ne olduğunu hatırlayamayınca bizle ilgilenen garsonun tavsiyesini istedim. Malsif bize çok yumurta tatlı gelmişti pek sevmemiştik. Kadına bi düzgün okonomiyaki yediremedim yani püh.
Film saatimizi beklerken çoh güzel şeyler toparladım etraftan bu arada. Hala dururlar kitaplığımda tabisi.

Sonra filme girdik ve bileti gösterdiğimizde bize bi zarf mı ne vermişlerdi sanırım. Bi baktık içinde Free'li kartpostal falan vardı. Lan ben kendiminkini de Refü'ye mi vermiştim acaba naptın kadın sen onu çaldın mı hani nerde hakkaten!!!!??

Salon bi kaç kişi dışında boştu, artık son haftaları olduğu için neyse ki. Bol bol fangörlledik izlerken *3*

 Bu da karamelli patlamış mısır :''')
Filmden çıkınca tabiiki de maketleri başı boş bırakamazdık! Hemen gittik en favorimiz olan karakterin başına üşüştük lfksdjfksjdf bi de benim Makoto'dan tiksinirken çekilmiş fotolarım var ama çok halk sağlığını tehtid eder seviyede yani koyamıycem.



Aaa şimdi fotoğraflara bakınca gördüm biz o gün purikura da çekilmiştik. Hemen o rezil fotoları koyuyorum flskdjfsldkf




 
Japonca yazan (ほうれんそう) pozunu ancak Mamo'Nun Alice skecini bilenler anlar sori. Ya ordaki bacaklarım ama lfskdjfksdjf nebçim bi makine o abv kısa bacaklı japon mu sanıyon sen beni bacaklarımı uzatıyon zaten 1.72 boyum var!!! Yalnız Japonya'dan dönerken getirilecek en güzel hatıralardan biri purikura fotolarıymış, şimdiki aklım olsa daha çok çekilirdim herkeşlerle. Neyse bi dahakine...

Of bu purikurayı çekilirken de girdik kutuya fotoları çektik, üzerlerine resim falan çizdiğimiz kısmı bulamıyom. Kutudan çıktım arıyom arıyom yok. Gittim görevliye derdimi anlattım. Kenarda sinsi bi perdeden giriyomuşuz fklsdjfskjdf tabi biz onu keşfedene kadar otomatik olarak arkaplan falan seçmişti (geri sayımlı seçme kısımları da). 

Geçelim ertesi güne. O gün vefasız Asami'yle buluşcaktık. Hani bi önceki yıl Çanakkale'ye gelen 2 hafta boyunca yemeyip yedirdiğimiz, içmeyip içirdiğimiz kız. Ve Ehime'de benle sadece 1 kere toplu buluşmada buluşan kız. Türkler olarak hakikaten misafirperverliğimize bi çüş brüşşş sakin demek gerekiyo bence, sonra aynısını göremeyince çok bozulduk çünkü biz. 

Ben tabi soğuktum Asami'ye ama Refü geldi buluşmamak olmaz diye. Okuldan Asami'yle beraber çıktık gittik Ookaidou girişine. Refü 1 saat kadar geç kaldı fksdjfsldkjf çünkü bozulan bavulunu yaptırcak yer ararken yine olaylar olaylar. Tabi o 1 saat boyunca Asami'yle konuşmak zorunda kaldım flsdkjfskdjf 

Neyse bizi yemeğe götürdü. Hakkaten güzel ve geldiğimden beri sağlıklı yemek yiyebildiğim nadir anlardan biriydi.
 
Bunlara ek olarak pilav ve çorba vardı. O sarmamsı şeyin içinde ne vardı ki yaa bizimki gibi etli pirinçli dolma diye hatırlıyom ama bilemedim.
Yemekleri de o ısmarladı ilginçtir ki biz de hiç aaayy yokk falan demedik flsdkjfşsdkjfd Zaten paramız suyunu çekmiş Tokyo'da.

Sonrasında Asami'den ayrılıp takılmak istiyoduk biz Refü'yle ama Asami peşimizden ayrılmadı flsdkjfsd Önce kombiniye gittik Refü'ye dönüş bileti aldık Tokyo'ya. Sonra dedim biz biraz dolaşıcaz hediye falan alcak Refü senin işin varsa git dedim lfskdjfskdjf yok gelirim dedi. Sonra ay hava çok soğuk ama gitmesek mi dedim, denshaya gittik. sen tuttur sizi bindiricem diye lfskdjfskjdf yav diyom hava soğuk sen git. Yok gitmedi, anladı da pislik mi yapıyo nedir dicem ama yok kız o kadar da değil yine çok yardırmak istemiyom üzülüyom sonra sevmiyom değil yani, vefasızlığına kızıyom.
Bu bizi bindirdi denshaya, sonra gitti. refüye diyom kak inek çabıııkk diye ama inmedik. 1 durak sonra indik ve Ookaidou'ya geri döndük flskdfjslkdf  Allah da böyle belamızı verdi demek ki kıza öyle davranırsam pisliq gibi.

Neyse bi kafeye oturduk. Göya refüye kakigouri yedircektim macchalı. Ama bi baktık bambaşka tatlılar almışız baya da sonra farkettik fpskdjfsodfjkslkdf
Bu arada öyle otururken benim kazağımın kolumda bi şey varmış onu aldı Refü bi baktık takma kirpik fsjdfsjdf nal kadar böyle fskdfjslkdfj Yani ancak Japonya'da başa gelecek bi şey zaten.

İvit bu yazı da buraya kadar olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder