25 Temmuz 2016 Pazartesi

2. Tokyo çıkartması | Japonya Günlüğü #45

Japonya Günlüklerine devam etmeye geldim. Devam edebilicem artık sanırım. Özlemim azaldığından falan değil aksine dayanamayacak hale geldiğimden şfksdjfksjdf  Yazarsam belki rahatlarım dedim.

Mecburen fotoğrafları da karıştırmak zorundayım tabi. Gelsin acılar ooh.

Kyoto'dan döndükten 2 gün sonra, yani 11 Ocak'ta Ehime'ye dönmüşüm, 14ü akşamı Tokyo uçağına binmişim. Tekrar Tokyo'ya gitme sebebim ise Refü Tokyo'ya gelmişti! Neyse ki okul lise sınavları yüzünden cuma günü kapalıydı ve perşembe akşamından gidebildim.

Havaalanında otururken Arashi'nin bi poroğramı var adını bilmiyom ama hep sevdiğim ünlüler geliyo konuk, onu izliyodum Japon halkıyla hatırladığım şey bu fkşsdjfskdjf arada kakakiki gülüyoduk falan. Güzeldi ey gidi. Bu arada Refü binbir zorlukla benden 2 3 gün önce Tokyo'ya ulaşmıştı. Onun kaldığı otele rezervasyon yaptırmıştım. Sonra uçak gelirken rötar yaptı diye mail attım biraz geç kalabilirim diye otele. Çünkü checkin saatini kaçıracak gibiydim. O yüzden yusuf yusuf yani.

Neyse uçağa bindim falan, nette dolanırken Alan Rickman'ın ölüm haberi fırtlamıştı bi anda, nası kötü olduydum giderayak lan! Havada olduğum sürece atlatamadım, ama inince Tokyo'nun mikemmelliği yine beni benden almıştı fskdjlskdfj Hemen information kısmına gidip bilmemnereye nası giderim diye sordum. Klasik "Pahalı olan mı ucuz olan mı?" dediler tren için. Tabiiki de ucuz olanı sordum, daha uzun sürede gidiyodu ama olsundu paramdı. Ordan 1,30 saat kadar trenle gidip, indim. Elimde haritayla koştur koştur otele doğru yürüdüm, 1km.ydi trenden indiğim yerden. Bi yandan Refüye yardırıyom kapıyı kapatmasınlar söyle diye lfkjsdfksjdf Tabi geç kalınca her 30dk için para ödedim 1 saate yakın geç kalmıştım sanırım. Keşkem pahalı trene binseydim yani bi şey değişmedi.

Refüyle orda ayaküstü bi hasretlendik fşsdkskdjf anburiiburu yani 3 ay görüşme, sonra gel Japonya'da görüş!!!! Rüya gibi bi şey, 2 Japonya aşığı insan başka ne ister ki :'''))

Hemen odama eşyalarımı bıraktım. Japon tipi, yer yataklı tvli (ki japonyada otellerin en sevdiğim yanı tvsi olmasıydı fksdjfskdjf japon tvsi izlemeye bayılıyom ama benim yurdumda yoktu) küçük temiz ve ucuz bi yerdi, yolu düşenler olursa adres veririm :3

Eşyalarımı bıraktıktan sonra hemen yemek yiyecek yer aramaya başladık. Gecenin 1inde bile özgürce dolaşabildiğin ülke ya canına yandımın ülkesi :''')

Açık ve tanıdık tek bi izakaya vardı, az pahalı da olduğunu bilsem amaan dedik girdik, donattık masayı, bi yandan sawaa içip bi yandan edamame tıkıştırarak 3 saat falan oturduk galiba şflsdkfşsldkf

Sonra da gidip hemen yatmadık tabi salak mıyız ay. 2miz de aynı anda Tokyo'dayız yani!! Otel etrafındaki jidouhanbaikilerin (otomat) başında dikilip kahve falan içtik, otelin lobisinde takıldık falan. Artık uyumamız gereken saatte odalara dağıldık. Ki 4 saat anca uyumuşuzdur sabah 9da falan kalkmıştık sanırım flskdjfskdjf e Akihabara'ya gidecoook yani.

Burası da Minamisenjuu'yd galiba bölgenin adı, otelden denshaya giderkenki yol. Şu görüntü bile mikemmel geliyo bana hasta mıyım neyim acaba... Denshadaki süreci hatırlamıyorum pek, Akiba'ya inince bi allaahhallaah duyguları yükseldi tabi bizde.

Akiba yazan heryerde foto çektik evet fşsdlkfdşslfksldkf
İlk iş kahvaltı yapmaya Doutor Kafeye gittik, Japonya'nın her yerinde olan bi kafe zaten, ama ben ilk defa gittim bu bahane ile.
 Kahvaltımızı yapıp hemen figür aramaya başladık. Refü ben gelmeden önce keşiflediği yerleri bulmaya çalıştı ama bulamadı fskdjoısdjfsoıdj baya bi dolandık, sonra Mulan diye bi figürcü gördük. Akiba'da çoğu figür dükkanında hem yeni ürünler hem de 2. el ürünler satılıyo bu arada. Hatta 2. el ürünlerin fiyatlarını kutusu açılmış ya da kutusu açılmamış şeklinde etiketleyip fiyat belirtiyolar. Keşke hepsinin kutusunu açsanız ne kaa ucuz oluyo alırken fsdjfsıdjfoı Ve kesinlikle sorunsuz ürünler 2. el diyip burun kıvırmamak lazım. Hepsini 2. el aldık zaten. Mulan'daki her şeyi bitirince (tam anlamıyla lfskjdflksjdf) karşısındaki bi kafeye oturduk yine kahve içmeye. Ne tarafa gitmeliyiz acaba diye plan yaptık. Refü'nün önceki gün gittiği başka bi Mulan varmış onu arayalım dedik. O yüzden tekrardan Mulan'a gidip "Diğer şubeniz nerde acabaa?" diye kafamı uzattım pfsodkfpsodfksdpfjsdoıjf saolsunlar çıkıp yol tarif ettiler.

Öyle bir alışveriş yapıyoruz ki ya aklım hayalim almıyo şu an bile nasıl çıldırmışız fksjdfoısdjf dükkana girip anında saldırıyoz, "baakk bin yen al al al" "bundan başka var mıymış soralım" "bunu da alıyım 2binmiş oh" "refü şunları da üstüme koysana hareket edemiyom" fşlsdkfdspfj böyleydik. Hatta refü aldıklarını kasaya bıraktı gelicem daha alıp diye, benim üzerime yüklemeye devam ettik. Bazı figür dükkanları sırf kız figürü oluyo mesela ya da hentai figürler. Ben görünce "Burası göt meme dolu boşver gelme" diye bağırıyodum refüye diğer raflara doğru flksdjfosdıjf nasılsa kimse türkçe bilmiyo. Bundan daha beterini diyodum halbusi ama şimdi burda yazamıcam siz böyle bilin fsdkfosıdjf

Sonra yine bi yerlerde sandviç falan yemiştik sanırsam. Baktık, poşetler taşınacak gibi değil. Benim de zaten bavul almam gerekiyodu. Girdik bi mağazadan da bavul aldım orta boy ıjfsdfoıjsdsjdkf
Sen çalışan amcalar toplaşıp bizim figürleri bavula sığdırmaya çalışma mı mağaza ortasında fksjdofısjdfoısjd allam gülmemi tutcam diye de geberdim. Tamam diyom biz hallederiz yok yok diye diye onu çevir bunu çevir yaptı fksdljfskdjf Fakat buna rağmen 2 poşedimiz açıkta kaldı, aşağıda fotoda görebileceğiniz gibi.

Yani figür konusunda oldukça görgüsüz idik, pişman değilim bi daha olsun bi daha yapıcam. Yazının ilerleyen bölümde daha görgüsüz figür görselleri sizi bekliyo şimdiden söyleyeyim.

Sonra biz densha girişini kaybettiydik glb şfskdjfşskdjf aranırken bi yerden Taiyaki aldık. Hep yemek istemiştim ve aynı takoyaki gibi beklediğime değdi. Mikemmel bi Japon tatlısı. Gidenler denesin mıtlaka. İçi kremalı olanı denedim ben, ankolular da var ama onlar kuru kuru olur gibime geliyo bilemedim.

Bi kaç gurur tablomuz daha flksdjfoısdjfsodıjfsdj
Heh hatırladım! Sonra Roppongi'ye gidecektik. Önceki Tokyo yazımda bahsetmiş olmam lazım gittiğimiz bi tavuk şişçi izakaya vardı, ucuz ve lezzetli. Refüyü oraya götürdüm. Yolu da bi şekilde aklımda kalmış neyse ki.
 45dk falan oturmak için sıra bekledik ama malsif. Sonra geberene kadar yedik ama. Şu izakaya dışında bi yerde yuzusawa bulamadım zaten, Ehime'de yoktu gittiğim hiç bi yerde, marketler de dahil. Burda bol bol içtim yine o yüzden şfklsdfşlksdf Refü de bayıldı, arada bir sayıkları yuzusawaaaa diye ama o Japonya'da şu an içmiştir belkim :'')

Bu da dönüşteki Minamisenjuu görüntüsü.

Sonra naptık!? Bütün figürleri benim odama yığdık ve dizdik, biz ne yaptık diye görebilmek için.

Evet 1 günde yapılan alışverişin sonucu buydu flsdkfpsodfkp gerçekten bizim için zorlu ve haklı bir mücadeleydi, yıllardır görüp iç geçirdiğimiz pek çok şey artık elimizdeydi. Sonra bunları tek tek açıp bavula kırılmayacak şekilde yerleştirmem gerekiyodu tabi kutu açma işi bana kaldı lfksdjfosıdjfısd Refüyle bi kaç saat manyak gibi bunları sevip kontrol ettik. Sonra o odasına gitti kendi eşyalarını toplamaya. Çünkü bi sonraki gün uçağımz vardı Ehime'ye bu bambaşka bi blog yazısı olacak o macerayı anlatmaya sayfalar yetmez çünkü fsıdjkosdıfjsdf

Neyse ben açtım tvyi zaplaya zaplaya kutuları açmaya başladım. Bi yandan da bu çöpleri nereye atacaz yaaauuuv diye düşünüyorum ama. poşet poşet figür kutusu var çünkü rezillik fskdjflskdfjskdfj

Hemen hemen her şeyi açınca durum buydu. Aralarında arkadaşlara ve kardeşime falan aldıklarımız da var ama 3de 5de o kaa flksdjff
Sonra tivide Ajin'in ilk bölümü yayınlandı haa bu arada fcslkdjfslkdjf oturdum onu izledim. Tvde ilk kez anime izleyebilmenin de mutluluğunu yaşadımdı yani şükürler olsun. Sonra yine 5-6 gibi uyuduk sanırım. 9da mı ne kalkcaktık ama bi baktık 10a çeyrek mi 20 mi ney var. 10da checkout yapmamız lazımdı. Nası götüm götüm hazırlandık hemen, bi de checkout parası girmesindi sonra.

Ve gerisini yarın yazıcam. Kararlıyım ivit. Tişikkirlir. Artık kabuğumu kırdım sanırım yazmaya devam edebilicem. Görüşürük.