23 Haziran 2016 Perşembe

Ölmedim ama yaşamıyorum da günceli

Japonya'dan döneli 4 ay olcak neredeyse. Ve ben hala kalan 1 aylık Japonya yazılarını yazmadım. Çünkü döndüğümden beri açıp bakamıyorum bile fotoğraflara :') 4 ayda giderek artan bir geri dönme isteği beni öldürdü resmen.
Ne zaman toparlayabilirim bilmiyorum da, öncelikle telefonumdaki fotoları pcye atabilmekle başlasam başlarına bi iş gelmeden, çok iyi olacak.
Valla zor iş ya. Gidince geri dönmeyin benden söylemesi.
Şu an mutlu mesut devam edebilmemi sağlayan tek şey seneye 1 yıllık Japonya programlarına başvurma hedefim. Kazanamazsam intayar.
Neyse bakalım, bu yazılarımı da toparlıcam bi ara.
Bay.

4 yorum :

  1. Gidince geri dönmemenin bir yolu var mı acep? :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. japonla evlenmek olsa gerek onun da garantisi yok heralde fksdfl

      Sil
  2. Böyle bir etki yapıyorsa.... Cidden bende merak ettim. İnşallah tekrar nasip olur gitmek :)

    YanıtlaSil