21 Şubat 2016 Pazar

Kyoto Alışverişi | Japonya Günlüğü #44

Çok eşyayla dolaşmak istemediğimden, bi sonraki hafta Tokyo'ya gideceğim için çok para harcamak istemediğimden neyseki az ve öz bir alışveriş yaptım. Çoğu hediyelik aldığım şeyler zaten...

 Bu ikiliyi bahsettiğim Ghibli tükkanından aldım. Neler neler alırdım daha ama çok pahalıydı. Kırıldım birazcık. Bardak 2 tane değil, 1 bardağın 2 tarafını da çektim. Bayağı da ağır ama nasıl götürücem acaba...

 Bunu da büyük ihtimalle birilerine vericem bakalım şansa kim çıkarsa fljsdfjlksjdf Niyeyse Kyoto'da hediyelik eşya fiyatları çok pahalı geldi bana...

 Yukardaki 2 paketi de (alttaki bi tanesinin açılmış hali hangisi hatırlamıyom) hocalara veririm diye aldım. Ama sonra bi gün evde çok acıktım ne param ne yemeğim vardı yemeye çalıştım flskdjfskjf Ama o kadar iyrençlerdi ki açtığımla kaldım öyle...Özellikle şu açık pakette turuncumsu renkte olan şey tarçınlıydı. tarçın....dünyanın tek iyrenç baharatı....
 Bunu da annemle babama aldım Kinkakuji'den. Sağlıklı uzun hayat omamori'si. Ne kaa düşünceli bir gız ya. Tuyçeyle kendime de hayallerin gerçek olması omamorisinden aldım ama foto çekmeyi unutmuşum bunun farklı renklisi resimlisi işte. Bi de set yaptığım için aldığım Magnetler var.
En soldakini çekmemişim tüh, Fushimi Inari Taisha'daki torilerden vardı. Onun yanındaki 2 kimonolu olan ve Buda'nın altındaki Kinkakuji'liyi aldım işte. Bu kadarcık alışveriş yapmışım hee afferim len bana.

4 yorum :

  1. Ehehe çok güzeller özellikle ilk baştaki totoro anahtarlığı :) <3

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,sayfanizi yeni buldum.cok ilginc ve guzel seyler paylasmissiniz.15 yildir japonyada yasiyoruz.gunluk hayatimizi yazilarima ve videolara dokuyorum.japonyayi merak edenler bende sayfama bekliyorum.
    http://osakaninmuhtari.blogspot.com.tr
    https://www.youtube.com/user/gulsehri

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,sayfanizi yeni buldum.cok ilginc ve guzel seyler paylasmissiniz.15 yildir japonyada yasiyoruz.gunluk hayatimizi yazilarima ve videolara dokuyorum.japonyayi merak edenler bende sayfama bekliyorum.
    http://osakaninmuhtari.blogspot.com.tr
    https://www.youtube.com/user/gulsehri

    YanıtlaSil