8 Şubat 2016 Pazartesi

Evin gibi bir şey: kuaförler | Japonya Günlükleri #41

Hazır elim değmişken ilk kuaför maceramı da yazıyım bari ya.

Maviden aşırı sıkılıp bunalıp hazır Japonya'dayken platin grimsileri denemek istiyodum. Yıllardır hayalini kurup güzel türküyemde cesaret edip gidememiştik kuaföre. Burda kuaföre gitmek daha zormuş yalnız lkfsdjflsjdf

Kuaför tavsiyesibi cadılar bayramında tanıştığımız Juuzou kospileyi yapan ağbiden aldım. Adamın saçları platin ve nailartçımsı bi şey bilse bilse o bilir yani fskdfjsdf Neyse söyledi bi yer. Ama Japonya'da kuaföre gitmeden önce randevu alman gerekiyo. Ağbinin attığı linkte bütün kuaförlerin kendi sayfası olan bi denişik site. Kendi gitceğim kuaförün sayfasında randevu işini anlayana kadar öldüm zaten. Ki anlayamadım da o yüzden bi kere kalktım gittim öyle, doluyuz dediler fksldjfslkdjf tıpış tıpış eve döndüm.

 (ay son mavi saç fotom)
Hırs yaptım didim, ne olursa olsun randevu alcam. O kadar çok seçenek var ki, saçı şöyle açtırma şöyle boyatma vs diye. En kulağa hoş gelenleri seçtim fsldkjfsldkjf aldım randevumu. 3 Ocakta gittim büyük bi heycanla. İçeri girdim, hemen tanıyıp geçen gün geri çevirmek zorunda kaldık çok özür dileriz dediler klfjsdlfkjdf Sonra oturdum koltuğa, saçımı yapsın diye randevu alırken seçtiğim kuaför kadın (ki aşırı tatlış biriydi) ne istediğimi sordu falan direk fotoyu gösterdim. Ama mavi saçı açarsak yeşilimsi olur bu griye dönemeyiz falan dedi. Dedim bu maviden ne olursa olsun kurtulucam istersen kahveye boya dedim ama mavi istemiyom dedim. O zaman bi önce saçının rengini açalım öyle bakalım dedi.


 Kuaför burası bu arada. Ayakkabını çıkarıp giriyosun, bizde de ayakkabı çıkarma adeti var tamam ama soyunma kabinlerine kuaförlere kadar değil o yüzden garip. Ama çok rahat ve evindeymişsin gibi. Ve evet o bitmek bilmez kuaför muabbetleri burda da varmış fklsdjflskdjf Fakat yazık günahtır bana da yabancı insanla saç kurutma makinesi çalıştırırken japonca konuşulur mu!!!

Neyse saçımı açtı, gayet de bi kaç ufak bölge hariç platine kadar açıldı. Kadın şok. Eğer bi japonun saçını açıyo olsaydım yeşilde kalırdı demek ki saç yapıları bu kadar farklı falan dedi. Ben biliyom saçımı yani açıcı sürünce mavi saç lörk diye gidiyo ne demek yeşil! Sonra saçımı yıkamaya götürdü. Bizdeki sistemle aynı. Ama oturunca bacaklarına bi battaniye örtüyolar lfsjdfsdjfıo sonra koltuk yükselip düzleşip yatak oluyo ve kafan tam lavaboya denk geliyo. Suratına da su sıçramasın diye bi bez örtüyolar. Allam nası gülesim geldi o an elime de bıçak koyun mevlit okutun bari.. Çok huzurlu saç yıkanması dakikaları geçirdim. Sonra yerimize döndük saçıma bakım ürünü sandığım bi şey sürdü, 15dk beklicez dedi. Sonra onu da yıkadı kuruttu ve fönledi fşsdfjsldkfj meğer boyaymış allah kahretmeye. Ben fönlerken hala bekliyom ki yok yaav boya sürer şimdi diye.



Her ışıkta farklı görünse de SARI DEYİL!!! Öf bloga da bu kadar kendi fotonu yüklemek çok itici fşskdljfdf Nys, hafif morumsu gümüşümsü ama küllümsü de öyle bi şey anlıyonuz mu flsdkjfslkdjf Son fotodaki de yeni picama aldım mutluluğum meh.

Sonuç olarak beni çoh mutlu eden bi renk oldu. 1 hafta sonra falan tekrar gidicem, dönmeden önce bir kez daha boyatabilmek istiyorum en azından. Sonra o saçımdan bi kısmını kesip türküyedeki kuaförlere göstercem bakın bunu yapabiliyonuz mu diye, aynı rengi yaptırmam lazım çünkü fşsdkjsdkjf

Evet kuaförlerde dev hizmet alıyosun burda, çok evin gibi sıcacık bi ortam falan ama, ev kirasının da 4te 1ini ödüyosun yani. 12bin yen verdim. ONİKİBİNYEN! 100yen, 2.5tl söylemekten bıkmıycam flksdjflskdjfdkf ve bi sonraki gidişimde de aynı parayı bayılıcam, gözüm falan kararıyo. Ama gitmek zorundayım. Hem bu sefer diplere kadar açtırıcam, hem de aralarda kalan mavimsi yeşilleri yok ettircem. Nys bu yazı da buraya kadarmış. Son diyeceğim, Japonya'ya gelirseniz mutlaka bi kuaföre gidin en azından saç kestirin daha ucuz 4-5bin yen falan flskdjfsdjf

Bay.

3 yorum :