1 Ocak 2016 Cuma

Uchikomachi gezisi | Japonya Günlükleri #31

Osaka'dan döndükten 2 gün sonra, derslerimize giren J-supportlarımızdan Satoshi-san'la beraber bi kaç yer gezicektik. Bize önceden kartvizitini vermişti, boş oldugunuzda haber verin arabamla sizi dolaştırıyım diye. Tabi Matsuyama'ya yakın yerleri gezdik.
Öncelikle Uchikomachi denen yere gittik. Araba hareket halindeyken çekilen bi foto olduğu için tam güzelliği ortaya çıkmıyo ama Uchikomachi'ye gidene dek o kadar güzel yollardan geçtik ki ağzım açık kaldı. Sanki Ghibli filmlerinden fırlamış gibi bir sürü renkli ağaçla kaplı tepeler, sarmaşıklı tüneller, arada akan küçük dereler falan. Şansımıza da hava yağmurluydu biraz malesef.
Adını hatırlamadığım bir terada (tapınak) dev tanrı heykeliyle şok olduk. Çok huzursuz olm. Ben bunun olduğu yerde yaşamam lan. Bu fotoyu görünce twitterdan gelen "kalk yerine yat" yorumuna hala bazen gülüyom kendi kendime fksdfskdjfskdf çok kağıda yazıp yanına bırakaydık keşke diye pişmanlıklar yaşadık.
Bütün koycağım fotoğraflar da kendi isteğimiz dışında Satoshi-san'ın sürekli sanki tvde gezi programı yapıyomuşuz gibi zırt pırt bizi çekmesinin sonucudur.

 Bu da işte bilmiyom bi tapınak eeeyle.
 Uchikomachi sokaklarından oldukça gereksiz zorlu pozumuz lfskjdflkjfks
İnsanlar beyle bi yerde yaşıyo lan ne kaa ilginç olmaktan alamıyom kendimi.
Yine Jinjalara girip allaha şirk koşuyom işte bi gün.

Yanılmıyosam bu Uchikomachi denen yerde halk mum yaparak geçiniyo. Gittiğimiz her müze de tükkan da mumculukla ilgili şeyler vardı çünkü. Orda yaşayan bi aile de bu işle çok zengin olmuş, evlerini müze olarak gezebiliyosun, bilmiyom o aileye nolmuş. Ama ev bir hayrikaydı. Hele o japon sıtayla iç bahçesi allaahım dedim burda yaşasam nolürdü. (aşağıda görüldüğü üzere)


Burda da kendimizce eylenmişiz canlarım ya.
 Şu aşağıdaki fotoğraf belki adamın nasıl da elinde foto makinesi düşürmediğini sürekli klik klik etrafımızda oldugunu anlatır lfksjdflksdjflkj yeminle çevre halkı da bizi ünlü sanmış olabilir ya.

 Buraya da niye oturtulduk bilmiyom.
 Bakın yine çok komiğiz, kaçırmayın yani bence bunu allah iyiliğimizi versin öyle böyle komikiz yani.
 Arkadaki vitrinlerde öyle güzel şişeler vardı ki Harry Potter köşem için çalıveresim gelmedi değil bi kaç tane:')

 Yine tapınaklarda aynı şeyleri dileyip duruyom flskdjflskdjf  inş güzel kaarşim ya.

 Bu ağacı ben hiç görmediydim Satoshi-san çekmiş de şimdi farkettim negsel lan!
 Veee kabuki tiyatrosuna da gittik, izlemeye değil tabi gezmeye. Tiyatrodan tiskinirim ama inş bi gün zengin olursam kabuki izlemeye gitcem. Ama Noh asla. Bi kere videoda izledim yetti bana cınım çok saol.
 Sahne tozu yutarkene biz.

 Yine ne ve neden oldugunu bilmediğim fotolarımız.
 Eski bi sinema salonu da varmış orda.
 Ve günün favori fotosu benim için budur.
 Sonra yukardaki 2 fotoğrafta görüldüğü gibi hayrika köprülü bi yere uğradık.

Benim asıl gitmek istediğim yer bi sonrakı durağımızdı, ama giderken aşırı sağanak yağmur hatta doluya dönüştü bi ara bastırınca, arabadan şöyle bi denizi görüp gittik flskdjsldfjf Denize yakın olmak hoşuma gitmiyo Japonya'da kimseye anlatamıyom derdimi ay!

Neyse bugünden de bu kadar. Artık aralık ayına geliyorum yey!

2 yorum :

  1. Çok güzel her fotoğraf tek tek çok güzel :)) İlk foto Karadenizi anımsattı bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle, biz de Karadeniz'e benziyo diye düşünmüştük. Sadece burdaki ağaçlarda daha fazla renk çeşidi var :3

      Sil