28 Ocak 2016 Perşembe

Tokyo - Alışverişler | Japonya Günlükleri #39

 Resmen de yıllardır yazmıyorum ama hiç halim yokmuş. Hala Tokyo yazılarını bitiremeyince sinir oldum. Neler almışım diye bi bakıp kapatıyorum bu olayı. 30dk bile sürmeyen Rejet çıkartmamdan elime geçenler. Ne yazık ki sonraki Tokyo ziyaretimde gidemedim T_T Daha alacaklarım vaağdı oysa ki, çılgınlar gibi de indirim kazandıydım T_T Fakat Yuuma yastığımla o kadar mutluyum ki iyi ki almışım diyom başucumda görünce lfkjsdfkjdf Yine de en büyük huzurum Seventh Heaven cd setini almamdır. Ki tanesi 2bin yene satılırken ben o seti 6bin küsür yene aldım (7cd var), yeni yıl indirimi saossun. Tabi ki rejet oldugu için mikemmel bir tasarıma sahip cd kutusu, aşk yaşıyom. Ayrıca Suzuki'nin diğer sevdiğim karakteri Satou'yu (ayı olan malsif fsjkdf) da görünce kaptım hemen. Diabolik'teki diğer aşkiştoşum Shuu'yu da attım sepete. En çok sevdiğim karakterleri bulamadım ne yazık ki taze drama cdler olmadığından ürünleri de yoktu T_T Bir de bu sticker sandığım ama kartpostalımsı bi şey çıkan şeyleri hediye ettiler. Wasurenagusa ve Seventh Heaven var bi kere daha neossun!



Bunlar da Shun'larla Akiba'ya gittiğimizde Animate'e gidelim mi diyince elime geçenleri aldıklarım fosıdjfosıdjf Animate'ten yeni ürünler dışında bi şey almıyom zaten artık, keşiflediğimiz figürcülerde çok çok daha ucuzu olduğu için...

 Bilmiyom bizim eve mi gider annemlere mi gider ama aldım öyle Kamakura'dan hediyelik eşya işte diye..
 Bu çirkin fenerlere (ne deniyo buna) nası da bayılıyom. Asakusa'da görünce hemen alıverdim :')
 Kamakura'dan ekmek arası poğçamsı his yaratan denişik hediyelik yiyecek. Ben yedim tabi o ayrı fksdjfsoıdfj Çoh üzülüyom gosgoca Buda'nızı nasıl resimlendiriyonuz gawaii gawaii yazık günah lan...
 Yine "işte bunlar hep para tuzağı" bir püskevit. Gudetama görünce dayanamıyom ay. Neyse ki tadı da güzeldi. Tabi yine hepsini ben yedim.
 Ve bunlara bayıldım BAYILDIM!!! Dünyanın en güzel sake bardaklarını aldım bence, ve odamı süslemek için bekliyürler. (tabi bir odam olacak mı o da belirsiz, dün evden atıldığımızı öğrendim de lfskdjfskdjf gülmüyom, bu da ayrı bi problem tabi)

 Normalde asla yapmayacağım bir alışveriş ama Tokyo'dasın Shibuya'dasın ve Starbucksa gitmişsin. E mecbur.... Aslında her gittiğim şehirden alasım vardı Osaka'lısı Kyoto'lusu falan ama yük sıkıntısı be ya...

 Çoh tatlış bozuk para cüzdanım Harajuku'dan geliyor...

 Shunlarla akvaryuma gittiğimizde "kardeşime alıyom ya eheh" diye kendime aldığımı penguen pelüşü ve magnetler pofskdfoskdf
 Bunu da Harajuku'dan aldıydım, buralara kadar gelmiş makyaj malzemesi almamış olmasın diye fsdkfpdkfs 700yılda 1 görülen bir olay olarak arada sürüyom evet
, ne deniyo buna onu bile bilmiyom krem far falan mı?

 Bunları da anneme aldım harajukudan, kendi zevkime göre aldım ama itiraz edeceğini sanmıyom flskjfdkjf sevmezse kendi evime koyarım sanki...
Son olarak da Yuuma ile aramdaki ilişkiyi açıklooorum. Yeniyılda bu şekildeydim fksdjfskdjf
Aslında kıyafet falan da aldım ama onları yazacak kadar ilgi alanımda değiller, kalsın. Bir Tokyo yazısı da burda biter. Asıl sonraki Tokyo ziyareti daha feci fşskdjfsdkjf Nys gittim bay.

2 yorum :

  1. Japonya'ya hiç bir ilgim ve alakam olmamasına rağmen her yazını merakla okuyorum. Hatta son zamanlarda Tırt'ın yeni yazı yazması neden bu kadar uzun sürdü diye düşünürken yakaladım kendimi. Alışveriş kısmına gelince ıvır zıvır almayı neredeyse senin kadar seven ben -gerçi paylaştıklarına tekrar bi bakınca seninle rekabet edilmez diye düşündüm- bunları nasıl taşıyacağını merak ettim. Çünkü yurt dışı deneyimiyle alışverişte gözü dönmüş biri olarak en son odanın ortasına saçılmış eşyalarıma ve çoktan dolmuş olan valizime bakıp ağlama raddesindeyken hatırlıyorum kendimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap vermem de uzun sürdü ama:')
      Ya vakit bulamıyorum değil de vaktim olunca blog yazmaktansa yatıp bi şeyler izlemek daha cazip geliyo o yüzden pek bakamıyorum :')
      Yavaştan getirdiğim kıyafetleri çöpe atmaya başladım, bir kısmını da bu hafta kargoluycam önden. Burda aldıklarımı kargoyla riske atamam yanımda ve bavulumda istiyorum hepsini diye fldskfjsdkjf aldım pişman değilim ama ara ara nasıl dönücem diye darlanıyorum ivit...

      Sil