5 Ocak 2016 Salı

Pizza partisi | Japonya Günlükleri #34

3gün sonra Kyoto'ya gidiyom ben, yeni yeni farkına varmaya başladım fldkjfskdf Planımı bile yapmadım daha. "Tatil bitiyo yiiaa" ruh hali yüzünden hiç bi şey yapasım yok çünkü. En azından Kyoto'ya gitmeden Tokyo yazılarını bitirem dedim. Ama öncesinden bi kaç günü daha yazmam lazım.

En son mandalina toplamaya gitmişik. Ertesi gün de önceden bahsettiğim chikyuujin matsuri (dünya insanları festi) için grubumuzla toplantı vardı. En komiğime giden şey, o toplantı için international centera gidiyoruz ve bize bir masa hazırlanmış oluyo. Masayada küçük bi sepet ve içine çikolata püskevit falan dolduruyolar. Biz 3 türk oturur oturmaz yemeye başlıyoz şkflsjdlfksdjfk Hep bi şey yemediğimiz anlara denk geliyo çünkü toplantı. Ağzımızdan püskevit saça saça yorum yapıyoruz. Ya da ciddi bi şey konuşurlarken bizim katır kutur sembei çiğneme seslerimiz duyuluyo falan lfsdjflkdjf

Zaten kahvaltı falan yapmamışız, bi de TÜrklerin en fazla yarım saatte karar verebilecekleri şeye tam 4 saatte karar verdiler artık bayılacaktık. Hiç biri birbirine net bi şekilde hayır ya da evet diyemediği için meseleler uzuyo da uzuyo. Japonların bu kesin cevap vermeme huyu bi gün beni öldürecek yani. Biz de sürekli "şimdi nabıyoz yani?" şeklinde kalıyoz ortalıkta. Neyse baya bi süre daha neyi tartışıyoz allaşgınıza diye içimizde sinirlendik, sonra gruptakilerle hep beraber kaitenzushiye gittik. Matsuyama'da ilk kez gitmiş oldum böylece, çoğu tabağın 100yen olması en cezbedici yönü zaten. Öyle güzel noktaladık neyseki o günü.

Ertesi gün bizim kamkilerimizden Yumeko-chan'ın evine gidicektik. Normalde bi plan yapıp bizi çağırmaları 2 ay falan sürerken, 2 gün önce gelip evimi temizledim hazır temizken gelin dedi flksdjfsldkjf Hemen tamam dedim. Tabi o gün geldi Serpil ekti mırın kırın edip pislih. Ben de kalktım tek başıma gittim. Yanıma da aylardır duran hazır tavuk göğsü tatlısı tozlarından aldım flksjdfksjdf

Nys buluştuk bunlarla (3 japon kıza 1 ben) Dominos'a gittik. Burda da 1 pizzaya 1 pizza bedava flsdjfsdkjf Ayrıca bir şok yaşadım kı burda dominoslarda oturmalık yer yok. Pizzanı alıp gidiyon sadece. Dedim niye yok masa falan diye, aa sizde var mı oldular! Ama Japonya'da bazı yerlerde oluyomuş da neyseki. E tabi pizzayı da 15dk falan seçemediler. En son aradan çıkıp şunu ve şunu alalım dedim de öyle aldık fslkdjfskdjf Son nokta koyucuyum. Pizza beklerken nedense Doba-chan (lakap) dominosun çeşitli yerlerinde fotoğrafımı çekmek istedi fsdlkfjdlkfd manyak mı ney.

Aldık pizzayı gittik eve. Ne kaa da gelecekte yaşarım ben bu küççük evde diyebileceğim bir evdi. Yine hemen kotatsulara girdik tabi. Pizza bir hayrikaydı. Özellikle milföy hamurlu olan! Bİzde de var mı lan o? Yoksa çok ayıp bence. Ayrıca geldiiğimden beri yani 3 aydır ilk kez zeytin de yemiş oldum pizza saolsun flsdkjfkdf
 Sonra ben bunlara tavuk göğsünü yaptım. Allam bir sürü video foto çekiyolar altı üstü hazır tavuk göğsü diyemem ben de burda bok görsem çekiyom yani. Sonra buzluğa koyduk hemen donsun diye.

 Ev de böyle tatlış minnak bi şeydi işte.
 Sonra bunlar kart çıkardı arkasında hayvan resimleri olan ama aynı zamanda da sayılar var. Öf ne kartı dediler unuttum şimdi. Bi de bunu artık çizgifilmi mi oyunu mu neyi var bilmiyom her birini tanıyolardı lfksdfşkjdf O kartları ters çevirip aynı rakamlıları bulmalı hafıza oyunu oynadık inanır mısınız ben ki 24 yaşında insan flskdjfskdjfsjdf He şikayetçi değilim ama çok şapşikler çünkü eğlendim oynarken. Sonra da papazkaçtı tarzı bi şey oynadık. Sonra da bu hayvanlar tek tek sınıftaki kime benziyo diye abartısız 45dk falan tartıştılar. Ben o sırada tivide yine Yamapi'nin dizisini izledim yalan yok sdjfsdkfjslkjdf O kadar dahil olamazdım olaya.

Tavukgöğsü olunca koydum tabaklarına. Nası bayıldılar allam inanamadım fskdfşskdf normalde pek ağıztadı uyuşmaz çünkü japonlarla. Ama bu sütlü ve hafif olunca demek ki. İçinde tavuk var bunun diyince baya bi şok oldular gerçi ama. Tabakları bitince bi kaç tabak daha aldılar hatta. Sonra Yumeko ben bunu sabah kahvaltıda yerim diyip kaldırdı kalanını flksdjfsdlkfj

Öyle bi gündü işte. Ertesi gün son kanji dersine girip, tatil başlangıcı olduğunu bilmenin rahatlığı vardı tabi o zamanlar. Şimdi 3 gün sonra okul başlıyo huzursuzluğu var  ne kadar da iyrenç. Kış tatilinin 23 aralıktan 8 ocağa kadar olması çok acımasızca. Heleki Çanakkalede 45 gün tatil yapıcakalrken. Ve ben o tatili yakalayamıyorken!!

Niysi bu yazıdan da bu kadar. Tokyo yazıları başlasın!!!

Not: Şu fotoyu gördüm de tipime çok üzüldüm koymak istiyorum. Bir dersimizde hangi konuyu hatırlamıyorum ama bi şeyi tartışırken:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder