31 Mayıs 2015 Pazar

Ne Dinliyorum #24

Şimdi 2-3 gündür ruhumu daraltan bu yüzden de çoğ mutlu olduğum bi kaç şarkıyı paylaşıcam. Ben ders çalışırken dinlemeyi ve tatlış minnak çucukların sevip de kavuşamadığı yaoi mangalar okurken dinlemeyi tercih ediyorum. Keşke hikikomori olabilsem de bütün gün böyle işler yapabilsem negsel olur ama sadece final haftasındayım sfkdjdkfj

Her neyse. Sanırım özellikle Tokyo Ghoul izleyenlerin çok iyi bileceği Tk From Ling tosite Sigure ((凛として時雨) Rin Toshite Shigure olarak okuyoz.)). Sesini duyunca ağlamak istiyorum allam çok güzel!



Albüm versiyonu çok çok daha güzel ama kusura bakmasın şimdi. Hele ki sonlara doğru "zenbu" dediği yerlerde ağzına vurasım geliyo, o yüzden bence albüm versiyonunu dinleyin flskddfj


Bu da diğeri. Özellikle 2. kısmına bayılıyorum. Hele bi de okuduğunuz mangada çucuklar bi türlü kavuşamıyosa çok iç acıtıyo bak!


Ve tabiy ki vazgeçilmezim budur. Özellikle bomboş geçen Tokyo Ghoul 2. sezonunun son bölümünde can kurtaran gibi bu şarkı girdi ve, dakikalarca tüylerim diken diken izledim. 

Diceklerim bu kadar. Yarını ve finalleri düşünmeyip mangalarımı okuyarak bu 3lüyü dinlemeye devam ediciğim. Elveda.

26 Mayıs 2015 Salı

Akatsuki no Yona

Geçtiğimiz kış sezonunun 24 bölümlük, konusuyla, çizimleriyle, seiyuu kadrosuyla 10 nömra animesi. Hiç konusunu okumamış olanlar için her yerde göze sokarcasına yazdıkları spoiler içeriğinden bahsetmicem. Prens Yona, aşık olduğu kuzeni Soo-Woon ve anlaşamadığı koruması Hak  ve bi anda hayatlarının (bi anda dediğim ilk bölüm oluyo çok beklemiceniz) alt üst olması ile alakalı bi anime. Maceraya atılma temalı animelerin hastası olduğumu farkediyorum artık. Nanatsu no Taizai olsun Magi olsun böyle yollarda geçen animeler ço hoşuma gidiyomuş meğersem. Üstüne savaş sahneleri ve tabiki de ejderhalar da eklenince benim için tamam oldu!

Çizimleri en en en güzel yanıydı bi kere. Bu eskimsi çizimsi havaya hastayım allam ço hoş bi şey. Adamlar çiziyo yani!! Ayrıca arada gerzek chibilere dönüşmeleri de beni ço mutlu eden ayrıntılardan biri. Efektolar da mikemmeldi! Müzikleri konusunda bi şey diyemicem çok aklımda yer edici şeyler yoktu galiba.

Tabisi dolu dolu bishounen içinde Yona'ya sinir olmam gerekirdi fekat gerzek bir kız ya da haremlik bi durum olmadığı için kendini sağlama aldı. Ayrıca zeki kız öyle kendi ayakları üzerinde duramayan aptal pisliklerden değil, ha arada Hak'a karşı baya aptallaşıp çucuğu çok yıprattı ama ossun. Yona'yı severiz.
Gelelim Hak'a (ama yani Hak ki ne Hak Hakka tapan milletimin Hak yani) Karizması ossun arada salaklığının tutması ossun Maeno seslendirmesine rağmen demir yutmuş sesiyle olmadığı için SESİNE BAYILMAM ossun! Her şeyiyle mikemmeldi. Tez listeme Hak sarılma yastıkları alına diye eklemem lazım flskdjflsdf
Ayrıca anime boyunca böyle şeqil hareketlerde bulunmakta. Efektler coşmuş yine . Ve yine gariptir ki kendisini Yona ile şiptim. Sanırım çucuk o kadar yıprandı ki artık için acıdı da şiptim yani yoksa olcak iş değil flsdkjflskdjf Benim asıl şiptiğim kişi birazdan gelcek.


Yona Hak'la dağ bayır gezerken topladığı ejderhaların ilki ve en çok role sahip olanı malesef. O Bendeniz saçın allakaritmisin seni yia, nifrit idiyirim!!! Seiyuu'suyla da alakasızım (zati Ichigo'nun seiyuusu, baştan yenik başladı) Ecder gücü de iğrençti eli kocaman oluyo bi şeyler. Ya bu ölsün.

Asıl sevdiceğim gelene kadar Hak'tan sonra Shin-ah derdim ama işte çocuğun değerini bilemedi bu anime bence. Nobuhiko'nun çoğ da güzel seslendirmesine rağmen, karakter konuşmuyodu şfksjdfskdjf Yazık oldu yeminle. Ayrıca karakterin animeye girişi  çok hayrika oldu, dram hastası bi insan olarak kalbim bin parçaya bölündü.
Şu minnaktoşa bakar mısınız ya hala üzülüyom allakaritmisin!! Yether bu çocuğun çektikleri daha ne yaşıcak diye diye dağıldım yeminle. Animenin dramın dibine vurduğu kısımlardı yani.

Geldik benim sevdiceğimeee *.* Benim için çoğ şaşırtıcı bi olaydır Jae-ha'yı sevmem çünkü ne yeşil saçlı tip severim ne de upuzun saçlı tip!! Ama Jae-ha'ya bayılıyorum lan!!! Bi de piç karakterlerden yani, onu da hiç sevmem!
Veee Suwabe seslendürüyür :3 O kadar yakışmış ki yani o kadar ossun, Suwabe karakterlerimde ilk 3e girdi.
He ama genel olarak şöyle bi sinir bozuculuk vardı animede. Şimdi beyaz ejderhayı arıyolardı beyaz saçlı bi tip çıktı. Mavi ejderhayı arıyolardı mavi saçlı tip çıktı. Yeşil ejderhayı ararlarken Jae-ha'yla karşılaşıyolar ANİMEDEKİ TEK YEŞİL SAÇ!! Birisi de çıkıp demiyo ki koşun tutun ejderhayı buldum diye. Resmen yoruldum yıprandım ay. Her neyse sonuçta kadroya dünya karizmatiği ejderhamı da katmış oldular. Karizmatikliğinin altında aslında şöyle bi karakter olduğunu da unutmamak gerek:

Son olarak da, olayların başlama sebebi karakterimiz Soo Woon.
Niyeyse bu çocuğa sinir olamıyorum. İlk başlarda hııığğğaaa dimiştim ama sonradan bi sevimli nebliyim, sürekli çocukluk hallerini gösterip durmalarından mıdır nedir. Ço üzülüyom ben bu çocuklara. Özellikle sonlara doğru Yona'yla yaşadıkları olayla, ne düşünsem bilemedim. 2. sezonda bi şeyler anlatın artık bu çucuk hakkında!!!

Bunun dışında bi kaç karakter daha var ama şimdi uğraşamıcam. Son ejderhayı son bölümde çıktığı için ve karakter olarak pek hoşlaşmadığım için yazmıyom bile. 2. sezonda gözüme girmesi lazım anca. Şimdi sadece yeni sezonu beklemekteyim. Olduğ görüşürük.

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Ne Dinliyorum #23

3 gündür çılgınlar gibi Tsukiuta'ya takığım. Her türlü drama cd'ye chara song'a bulaşmış olmama rağmen Diabolik Lovers'ın cd yoğunluğu beni bunalttığı için çok ilerlemiş, almış başını gitmiş serilere bulaşmıcaktım. Kitap okurken merak edip yutubdan dinlemeye başladım ama hep sample var, çıldırmış indirmeye hazırlanırken Refü'de varmış neyse ki. Ondaki eksikleri de tamamladık ve o günden beri çlgınlarca dinliyom :3

Toriumi nefretlik seiyuular listemde olmasına rağmen, çok çirkin diye üzüle üzüle sevmeye başladım adamı fklsdjlkdj Zaten Diabolik'te en feyvırıtım Shuu'yu seslendirdiği için mecbur katlanmak zorundaydım. Sonradan UtaPuri'de Cecil olmadığı zamanlar adamın sesiyle pek sorunum olmadığını keşifledim. Sonra bi de Maeno ("Maeno'nun no'su" da der kimi bilirkişiler:ben) var tabi. Özellikle Utapuri'deki Camus sesiyle olduğunda tiskiniyom adamdan. Şarkılarını da sevmiyom çok huzursuz. Ama Akatsuki no Yona'da çok iyi seslendirmişti Hak'ı, o demiryutmuş sesiyle değil karizmatikti. Tsukiuta'da da aynı şekilde çok hoşuma gitti. O yüzden dünyalar başıma yıkılcak ki Toriumi-Maeno düyetine BA-YIL-DIM!!! Karakter isimleriyle Mutsuki Hajime ve Yayoi Haru'dan,malesef sample var sadece, dinliyoruz efenim.



Bir diğer favorim de bu. Hosoya'nın sesini seviyorum zaten, ama Kenn yine en nefret ettiğim seiyuulardandır. Sesiyle değil tipiyle sorunum var lfksdjflskdjf Sesini sevsem bile duyunca tipi geliyo aklıma sinirleniyorum resmen. Hem de çirkin diye üzüldüğüm değil tiskindiğim bir seiyuu olmasına karşın, bu düyete de BA-YIL-DIM!!! Hosoya ile sesleri nasıl yakışmış birbirine allam, özellikle nakarat kısımlarında çok şiptim!!! Yine sample ama Uduki Arata ve Satsuki Aoi'den gelsin.

Daha bissürü güzel şarkıları var ama ilk olarak bu 2sine takıldım. Yemek istiyom :B

22 Mayıs 2015 Cuma

[Blog Tur] Karmakarışık - Emma Chase | Kitap Yorumu


Kitap: Karmakarışık  
Yazar: Emma Chase  
Orijinal Adı: Tangled Yayın: Ephesus Yayınları
Basım Yılı: 2015
Sayfa Sayısı: 433 Tür: Romantik

"Zengin, yakışıklı ve kendini beğenmiş Drew Evans ile güzel, zeki ve hırslı Katherine Brooks buluştuğunda işlerin karmakarışık hale gelmesi şaşılacak bir şey değildir. 

Drew Evans'ın işi, milyon dolarlık anlaşmalar yapmak ve New York'un en güzel kadınlarını tek bir gülümsemeyle baştan çıkartmaktır. Peki, öyleyse neden yedi gündür evden dışarı çıkmıyor? Neden mahvolmuş, sefil bir halde ve depresyonda? Ona sorduğunuzda size sebebinin grip olduğunu söyleyecektir fakat hepimiz bunun doğru olmadığını biliyoruz. 

Katherine Brooks, Drew'un babasının yatırım bankacılığı firmasında işe başladığı anda gösterişli playboyun hayatındaki her alanın bir karmaşaya sürüklenmesine sebep olmuştur. Profesyonel alandaki yarışları Drew'un cesaretini kırıyor, Katherine'e karşı hissettiği çekim dikkatini dağıtıyor ve onu yatağa atma girişimlerindeki başarısızlığı ise tamamen sinirlerini bozuyordur. 

Nasıl oluyordu da kadının biri çıkıyor ve ağzı iyi laf yapan çapkın bir adamı mahvolmuş, umutsuz biri haline getirebiliyordu? Hayatta asla sahip olmak istemediği tek şeyi gerçekleştirerek. " 

Normalde okumayı tercih etmeyeceğim bir tür ile karşınızdayım :B Fakat Gizem'in "Okumalısın, çok komik" demesi ve erkek karakterin ağzından anlatıldığını öğrenmemle okumaya karar verdim. Hele ki yoğunluktan bunalıp sonunda kitap okuyabileceğim bir döneme denk gelince, sapık gibi kahkaha attığım çok yer oldu.

Drew'un, bütün playboy ve pislik yanına rağmen, zekası harikaydı. Kitap öyle muhabbet eder gibi yazılmış ki, mimiklerine kadar gördüm adamın (kapaktaki abi olarak düşünmedim, hayır). Aşkından ölürken bile vıcık vıcık bi insan olmadı, yine kendi tarzından -çok- ödün vermeden devam etti. Sanırım bu sebeplerden dolayı, tabi ki bu tarz kitaplar için diyorum, listemin en başına koydum kendisini. Yaşadığı değişimleri okumak da çok eğlenceliydi. Bi de her genç kızın kalbini yımışacık yapacak, "hınzır ama çocuklarla iyi geçinir" olayı çok güzel yakalanmış, hatta en çok yiğeni Mackenzie ile olan kısımları sevdim galiba. 

Katherine'de hiç altta kalır bi karakter değildi. Neyse ki tahammül edemediğim muhtaç, sakar, zırlak tipte biri değil de kadın gibi kadındı. Zaten Drew gibi bi birini ancak böyle bi kadın "grip" edebilirdi. Çok süründürdü, hatta Drew'a baya acıdığım anlar da olmadı değil, ama bu şekilde olması daha eğlenceliydi tabi ki. 

Sevmediğim bi tür desem de, 2 akşam kitabı elime alıp bitiriverdim, ben de şaşkınım evet. Sanırım romantik bi kitaptan çok, Drew'un karakteri, konuşma tarzı ve hatta bozuk ağzı olarak düşündüm kitabı :B Olay örgüsü de hiç sıkmadı beni, rahaaat rahaat okudum. Bu sebeple okuduğum diğer romantik kitaplardan -ki çok yok- akılda kalıcı bir şekilde sıyrıldı. Diyecek başka bir şeyim yok, okuyunuz efenim.

9 Mayıs 2015 Cumartesi

Ehime | Japonya Günlüğü #1

Daha gitmeden başlıyorum ben bu yazı serisine, çünkü neyi nasıl yapıcam ay yapabilcem mi gerilimi şimdiden başladı :')

Dün senseimizle ilk toplantıyı yaptık. Doldurmamız gereken belgeler, pasaport- vize işleri vs ile ilgili. Pasaportu Ankara'ya dönünce alıcaktım ama, hoca bu aralar almamızın iyi olcağını söyledi. O yüzden bu hafta, o güzel vesikalığı çektirip işlemlere başlamam lazım. Doldurmam gereken belgelerden biri can sıkıcı, oraya gittiğinde hangi dersleri almak istiyosun napcan niçin ibikbübük bir sürü ayrıntı içeren bir kompozisyon. Üzerinde baya uğraşcaz gibi hocayla. Ağustos gibi de sağlık raporu almam lazım. Sanırım Eylül'de de vize işleri için İstanbul'a gidicez. En azından şu an uğraşmam gereken işler değil :')

Gerilimim ve sürekli soru sorup durmama dayanamayan Refü'yü bıktırdım ve geçen dönem Ehime'ye gidip dönen, senpaiyi yemeğe çağırdık bugün için fsldkfjsdkfjkj

Kızcağız yemeğini bile doğru düzgün yiyemedi anlatmaktan. Para durumlarından, ağda işlerine varana kadar konuştuk skdljfsldkjf Bu arada öyle kuaföre gidem ağda yaptıram yokmuş en azından Matsuyama'da haberiniz olsun. Jiletle hallediyolarmış her şeyi, hatta o jilete ne koyuyolarsa azaltıyo tüyleri dedi senpai. Japon yapmış diyorum bir kez daha fsdlkfjsdf

Bi kere bi 1haftalık bi de 2,5 haftalık bi tatil dönemim olcakmış orda. O sıralar gezmelik yerlerimi şimdiden planlamaya bakıyorum. Osaka net!!! O Hogwarts'a gidilecek!!! Yapabilirsem Tokyo efenime bir Akihabara atma planım var. Okul gezisinde Kyouto ve bi yer daha vardı sanırım hatırlayamadım şu an, gidiliyomuş zaten. benim dönemimde de gidilir umarım. Zaten Ehime'de gitmek istediğim yerleri de belirledim (çok yok lfkjdsfkj)

Şimdiden Asami'yi ayartmaya çalışıyom, oraya gittiğimde Asami ben Osaka'ya gitcem dediğimde, nerde kalabilceğimi bileti falan o yardım etsin o kadar Japoncayla uğraşamam flksdfskdjf Gerçi gittiğimde bakalım umrunda olcam mı pisliğin, az pislik değil o flksdjfskfjd Sınıf seviyemiz farklı olcağı için fazla görüşebilceğimizi de sanmıyorum ya, kendime taze kankalar bulmam gerekçek.

Beni asıl yoran, sürekli programlar ve radyo programlarına çıkıyomuşun :)))) Yemek tattırma programları olsun, çocuklara türkçe öğretme şeysileri olsun. Gerzek gerzek el sallayıp gülüyomuşsun. Bu yaz "canayakın" insan görüntüsü üzerine çalışmam gerek. Sonra burdan bi kaç yemek ve türk kahvesi yapmayı öğrenip gitmem gerek flsdkjfskdjf Orda tanıtım amaçlı bi işler yapıyosun çünkü.

Of asıl çöp işi nolcak çöp. Yurt görevlileri de gıcık tiplermiş, zaten didik didik arıyolarmış çöpleri doğru yere attı mı diye. Yananlar, plastikler, kağıtlar bilmem ne allah allaah yani. Ki Japon çöpü en sevdiğim şeydir, mümkün olduğu kadar çöpe atmadan geri getirmeye çalışcam fsjdfsdjfsdjkf En azından ambalajı güzel olanları kesinlikle atmam. Gerekirse ordan dönüşümden önce kargoya verir yollarım Çanakkale'ye!!!

Hocalardan, kalcağım yurt görevlisine kadar, hatta her tanıştığım aramın iyi olmaya başladığı kişiler de dahil hediyeler almam lazım. Lan zaten 20kilo yük sınırı var napcam bilmiyom. En büyük heveslerimden biri gidip kapaklı telefon almak flksdjslkfj mümkünse Docomo tabisi. Döndüğümde de kırdırır kullanırım bence :3

Bi de mutlaka Sadou kulübüne girmem lazım okulda, ki burdaki Sadou kulübüme bi şeyler katabileyim. Ama ekstra bi kulüp daha istiyorum, o da müzük olabilir kotodur, shamisendir bi dokunmalık çalarım. Bakıyım daha neler neler çıkar. Bu kadar plandan sonra gider götü yayıp yatarsam yuh bana fslkdfjskdjf

Şindilik diceklerim bu kadar gibi. Gideyim pazartesi günkü kanji sınavıma çalışayım.

7 Mayıs 2015 Perşembe

Ne dinliyorum #22

Japonya Günleri'nde müzik grubu son etkinlik olarak konser verdiklerinden beri, klancak bu şarkıyı dinliyoruz. Yemek istiyorum öyle mikemmel güzel bi şarkı.  (Bu arada Japonya Günleri'miz her zamanki bizim bölüm farkıyla geçti fsldkfjsdlkfj söylemeden edemicem. O 2günün mıtlılığı ve yorgunluğunu hala taşıyoruz.)

Neyse şarkıyı buraya bırakıp gidiyom, uyuyana kadar dinlicem!!! Bilenler bilmeyenlere dinletsin. Bay.


2 Mayıs 2015 Cumartesi

Donten ni Warau / Orenchi no Furo Jijou (IZLEYIN HE!)

Huzurlu günlerim başlamak üzere!!! Bütün posterlerim bitti, tanıtım videosu bitti hepsi yayınlandı, Sadou kulubunun işleri bitti, dün gece de son olarak Müzik kulubunun albüm tasarımı bitti. Hepsinden aşırı yorulmuş ve gözlerimi bi kenara koyup 3hafta bekletmek isteyecek hale gelsem de, sonucunda hocalarımın ve arkaaşlarımın verdikleri tepkilere değer bence :') Bu okul beni çok yımışak yaptı. Her şey bölümüm için, canlarım muck mıck!!!

Tabi işlerim bitince hemmmen koştum animelerime :3 Dün gece Akatsuki no Yona ile açılışı yaptım fekat, şimdi çok aylar aylar önce izleyip bi türlü yazamadığım animelerden bahsetmek isityorum, yorulana kadar yazcam :B

Donten ni Warau

2014 sonbahar animelerinden Donten ni Warau'nun tek kötü yanı, sadece 12 bölüm olmasıydı! Meiji döneminde kılıçların yasaklanması ve ortalıkta kol gezen kötü pislik adamlar, buna karşılık Kumou kardeşler, gelişen fantastik olaylar, ejderhağğlar, karizmatik abiler, ihanetler, komiklikler, sümüklü ağlamalar.
İşte özetledim fksdjfdf karakter tasarımları mikimmeldi! Bununla beraber neyseki seiyuu seçimleri de mikemmeldi!
En büyük abimiz, Kumou Tenka. Karizmanın ve kimi zaman salaklığın hası! Bu çocuğun başına gelmeyen kalmadı arkadaş. Eğer Refü saolsun öğrendiği bütün spoileri bana yetiştirip durmasaydı, ağlar dururdum ama -.- bu suratla izlemek zorunda kaldım. Bence bilmeden izleyin akışına bırakın fslkdfl Tenka'nın bir smokinli hali vardır ki hala unutmama oy dağlar. Seiyuusunun Nakamura olması da en başarılı işlerden biri bence. Bu kaa güzel olur!
Tenka'nın 2 de küçük kardeşi var, post uzamasın diye yer veremicem ama şu gifte gördüğünüz memeli Tenka, arkasındaki da bi küçük kardeşi Soramaru. Şu gife bakarak bile seiyuusunun Kaji olduğu anlaşılıyo bence flksdjflskdjf Bi de en küçük kardeşleri var ki, Chuutarou, allah onu kahretsin. Her cümlesinin "ssu" şeklinde bitmesi beni çıldırttı daijoubussu? gibi. Zaten seiyuusu da Tsubasa, MEH!!! Ama 3ü bir araya geldiğinde gülmekten ölmeler, heycanlanmalar, zırlamalar (spoi yemediyseniz)....
Bir de bu 3 kardeşle beraber kalan Shirasu var. Hikayesini izleyip görün bence. Ben hiç konuşmıyım. İlk başlarda pek bi duygu beslemesem de belli olaylardan sonra bayıldım lfsjdflskjskfd İyi oldu çok güzel oldu yani. Bu da bir Sakurai şaheseri, yine cuk oturan seslerden biriydi.

Daha bir sürü karizmatik abiler var ama benim favorim Hirari'ydi. Hem hikayesi de mikemmeldi. Bambaşka karmaşık olaylar yani. Ama her şeyi çok güzel bağlamışlar. En azından bence 24 bölümlük olmalıydı ama iyice sindire sindire izlerdik, her şey çok oldu bittiye geldi gibi. O yüzden kalbimde buruk bi acı bıraksa da çok etkili olamıyor. Fakat son zamanların en iyi endinglerinden birine sahip oldugu da bir gerçek. Buyrunuz efenim:

Orenchi no Furo Jijou

Yine 2014 sonbahar animesi. Fakat bu seferki ne yazık ki 3-4dk. O yüzden 4-5 kez başa alıp alıp izledik fskfşlkdf İşte biz buna Suzuki etkisi diyoruz arkaaşlar. Konusu şöyle (aslında konusu bile yok fskdfjsdkf) Tatsumi diye (adeta Free'nin Haru'su ki seiyuu aynı zaten) bi genç var, küvetinde de Wakasa diye resmen gey bir denizadamı var ki bence denizkızı, ivit.Tatsumi, Wakasa ne isterse yapmaya çalışan zavallıcığın ve tsunderenin teki. Bir de Wakasa'nın birbirinden eğlenceli ve başrol karakterleri çoktan aşmış olan değişik şekillerde arkadaşları var. Her bölüm birileri geliyo, öyle öyle yaşanan bence çok komikli olaylar.
 Ahtapotu Suzuki (ki daha iyi bi seçenek olamazdı, fanı olmasam da bayılırdım bence fsdkjfkj), elektrik vermekle meşgul olan Denizanasını Hanae seslendiriyo (mıtlılık budur) Denizadamı da çok kısa bi süre voaa voaa olup şu an tiksindiğimiz Umehara seslendiriyü. Çok gey bi sesle ve yakışmüyür! Normalde çok taş karakterler olmalarına rağemn (denizanası hariç fspdkfj) bu şekilde chibi ve baka olarak hayatlarını sürdürmeyi tercih ediyolar.
Suzuki de olsa, benim favori karakterim bu iğrenç yeşil böcekti fşsldkfşsldkf Tsuda Kenjirou'nun iğrenç pislik yönlerinden biri daha bu karakterle ortaya çıkmış. Bu kadar hasta ruhlu manyak olamaz lan bi tip fsldfksşldfk Ya bayılıyom uyuz yaa!! Konuşma tarzı sesi gülmesi o kadar güzel ki aptalın!! Neyse işte bu kaa. Tek oturuşta izlemelik anime. Dvd'sinde çıkan seiyuuların küvette muabbet ettiği poroğramı da güzeldir şfskdfsdfk Özellikle Suzuki, Hanae ve Tsuda kısımları!

Ay daha fazla yazamıcam galiba çok uykum geldi. Halbuki 9 seri daha var yazılcak listemde, oy.