30 Aralık 2015 Çarşamba

Osaka 2.gün - Hogwarts ganimetleri | Japonya Günlükleri #29

Yanımda götürdüğüm bütün parayı harcadığım ve ertesi günü 1500yenle geçirdiğimi belirtmek isterim fksjdfısjdf Pişman değilim. Keşke daha fazla para alsaymışım yanıma hatta, ama taşıma problemdi.

 Tabiki de kurbağa çikileta ve binbir çeşit fasulye şekerlemesini alacaktım! Yanına bi de patlayan çukulata aldım güzel oldu. Bunlardan birer tane de kaarşime yollamak için aldım, yolladım da. Yedibin kez tembihledim ama sakın sen açma annem açsın kutuları güzelce yırtmadan ve atmayın diye fşsdjfsıdf
Benim kurbağa çikolatamdan Dambıl çıktı ne kaa güzel ki :'') Ve çikolatası çok lezzetliydi ayıptır söylemesi.

Bunların da içinde 2 çeşit çikolata vardı. Tabi benim umrumda değil o kısmı, ben kutular için aldım. Mikemmel değil mi ya allam çok güzel bi şey. Zaten içindekilerden 1er tane yiyip gerisini yolladım bizimkilere. Çünkü herkese bi şeyler almayı planlıyodum Hogwartstan çıkınca USJ'in tükkanından. Çıktım gittim ki HP kısmını kaldırmışlar salak salak şeyler vardı fsldjfsldkf Ben şok.

HP köşemi süslemesi için minnak bir rahmetli Hedwig. Aslen saç tokası olması götünde lastik olması ayrı bi olay ve umursamıyorum.

Yine sırf kutusu için aldığım ve zaten tadı iğrenç olan kaymakbirası şekerleri. Pastil gibi böğek.
 Şekerlemeler!!! Solucanlısı, kulak kirlisi, bilmemne böbreklisi falan var ve cidden tatları iğrenç. Böyle en kötü sebzeleri karıştırıp yapmışlar gibi. Tabi gerçekten tatları o mu bilemiyom sahicisini yemişliğim yok diye, ama solucanlı şeker diye ağzına atıp iğrenç tadı alınca hakketen solucanlı hissiyatından kurtulamıyo insan. Ha çimlisinde cidden çim tadı var ama belki diğerleri de sahidendir lfsjdflsjdf


 Rahmetli Sirius'un asası. Mikkkeemmeel!

Ve rahmetli Dumbledore'un asası! Dünyadaki en güzel asa olması mürverliğinden midir nedir. Daha fazla para götürmüş olsam 2 asa daha alırdım bi dahaki sefere artık.
Param bitince vazgeçmeyip kredikartıyla aldığım harika Slytherin yastığım! Ve artık meyvesuyu su falan içtiğim çalıverdiğim butterbeer kupam!
Fotoğraflarını çektiğim bu kadarmış, sanırım bu kadar alışveriş yapmışım. Alırken daha çok hissettirmişti halbusi azmış be!

Neyse şimdi gidiyom, inş becerebilirsem kuaföre yolalıcam. Saçlarımı gri yaptırmaya gidiyom :''') Derdimi anlatabilirsem negsel olcak. Bay.

9 yorum :

  1. Oyy ne güzel görünüyor hepsi. Fakat solucanlı, kulak kirli şeker nedir yahu. Benim gibi şekerin, çikolatanın her türlüsünü seven biri olarak, orada dur dedim :)
    Güle güle yiyin ve kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama HP'nin bir parçası o şekerler. İlk kitabı okurken nasıl meraklandığımı hatırlarım kulak kirli şekeeerr miii diye! :')
      Tişkir ederim!

      Sil
  2. Asalara, yastığa ve bardağa bayıldım, allam çok tatlılaaaaaaarr ya *_* Güle güle kullan ^_^ Bu arada, asaları ne kadara aldığını hatırlıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiskur ederim :3 aslar tanesi 3bin ķüsürdu. Yanilmiyodam 3400yen olmasi lazim. Yen hesabiyla ucuz gorunuyo ama tlye cevirince pahali o yuzden kafamda bile cevirmiyorum oxisbd

      Sil
  3. Asalar:( ağlamak istiyorumm.. Tl cinsinden fiyatini yaziverseydin keşke:D burda olsa 300 e fln satarlar heralde. Uyduruk figürler bile 400 tl civarı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte yazamam anlamıyonuz sonra içime oturuyo harcadığım paralar internetten çeviriver lfksjfskdf

      Sil
  4. Çok güzeller Burcu, güle güle kullan :)) Çok duygusallaştım ben, filmin sahneleri falan gözümde canlanıyor şuan hep :')

    YanıtlaSil