30 Aralık 2015 Çarşamba

Ne dinliyorum #26

Hala Tokyo yazılarıma geçemedim ama Tokyo'dan döndüğümden beri (2 gün oluyor) depresyondayım. Kendi gözlerimle gördüğüm en güzel şey Tokyo. Japonya'ya geldiğimden beri böyle 4 gün yaşamadım. Çok iyi ve eğlenceli insanlarla tanışıp, arkadaşım diyebilecek kadar alıştım. O yüzden Matsuyama'ya dönmüş olmak çok koyuyo. Bi çeşit depresyona girdim sanırım he ne kadar hala Japonya'da olsam da. Tokyo bi başkaydı demekten kendimi alamıyorum.

Sürekli Tokyo'dayken dinlediğim şarkıları, ya da Yusuke ile (evinde kaldığımız arkadaş) bahsettiğimiz grupları dinleyip Tokyo'yu mu hatırlıyorum, kendimi iyileştirmeye mi çalışıyorum belirsiz şfsljdfskdfj ama bi kaç gündür vazgeçmeden dinlediğim  1-2 şarkıyı buraya koymak istedim.


Back Number benim için özel bi grup olmaya başladı sanırım. Çünkü Akiba'da dev ekranlarda sürekli yeni albüm tanıtımlarını vs gördüm. Tokyo diyince ilk sayacaklarımdan biri haline geldi. Şarkının uzun versiyonunu bulamadım orjinal olarak o yüzden orjinali kadar güzel olan cover versiyonunu bırakıyorum buraya. Hatta bu çocugun bütün coverları bi harika bence dinleyin. Bu şarkı benden Tokyo'ya ve Tokyo'daki arkaaşlarıma gelsin. Ne kaa güzel sözleri abv yaa :'''( Bi de christmas neyn tam zamana uygun :'''(



Back Number'ın her bi şarkısı mikemmel olduğu için hangisi daha çok dinliyorum acaba diye seçmek zor ama bunu da buraya bırakmak istedim. Yine sözleriyle kalbimi çok kıran ve Tokyo'ya adadığım bi şarkı flksdjskdjf Allam napcam ben böyle T_T Resmen kalbim acıyo. 4 günlük Tokyo beni yıkmaya yetti. Benim ne yapıp edip Japonya'da yaşamam lazım! Ve bi an önce Matsuyama'da da olsan sonuçta Japonya'dasın salak gerizekalı diye kendime gelmem lazım!

3 yorum :

  1. Burcu sen Japonya'ya yerleş bende yanına geleceğim :D Şarkılar için teşekkürler bu arada :))

    YanıtlaSil