8 Aralık 2015 Salı

Lanet konuşma yarışması ve bidenecik hojam | Japonya Günlükleri #23

Hazır evde pinekliyorken, hatta o kadar pinekliyorum ki akşam 7de uykum geliyo uykum açılsın diye 2 saat bisiklet sürdüm az önce, Tokyo'ya gidicem diye para harcamamaya çalışmaktan okul-ev hayatı sürüyorum da, neyse blog yazayım dedim. Artık kabullendim ki sürekli 1 ay önceden gelicem, günlük olarak tutmamın imkanı yok.

Neyse, kasım ayımız iğrenç başladı. Neden mi? Çünkü 31 Ekimdeki 14-1 (Ejderya abinin mekan)daki cadılar bayramı partisine katılamadık. Yine mi neden? Çünkü burs aldığımız için katılmak zorunda olduğumu bir konuşma yarışması vardı :''') Ortamda sürekli "ben buna kendi isteğimle katılmadım allah belamı versin ki!!" diye bağırma isteği içindeydim.
Zaten yapacağım konuşmanın temiz bir kopyası bile yoktu elimde, sahneye çıktığım kağıda bak flskdjfslkdfj Herkes "bu kağıtla mı çıkıyon ehe" dedi. Zaten sabahın 7sinde takım elbisemizle çıkmışız, derdim büyük. Sahneye çıktım, benden önce çıkan kız çok kısa olduğu için mikrofonu indirmişti, onu nasıl kaldırıyoz acaba diye uğraşırken mikrofon elimde kaldı dsjfsıfjksodıfjsoıfj bi süre daha cebelleştim, sonra sunucu adam beni o sırada sundu sandım (önceden yazdığımız küçük tanıtım yazısını okuyolar) başladım direk konuşmaya mikrofonu yapınca. Meğer herif benim cebelleşmemi beklemiş. O da benle aynanda konuşmaya başladı fklsdjfoısdjfsı Güzel bi rezillik yaşadım hemen özür dileyip sustum. Neyse konuşmamı yaptım indim ve geriye kalan (Toplan 50 kişi, ben 9uncuydum) kimseyi dinlemeyip bi güzel uyudum. Zaten kazanamayacağımız belli bi şeye katılmak zorunda olmamız beni çoh yordu. Ayrıca böyle etkinlikler bana niyeyse çok ezikçe geliyo, saçma sapan şeylere hırslanan insanların olayıymış hissiyatından kurtulamıyorum. O yüzden işkence gibi bir gün yaşadım. Bitmedi tabi biter mi.

Tüm konuşmacıların konuşması bitince, ara verildi. İlk 12 kişiye karar verceklerdi, ve o 12 kişi canlı tv ve radyo yayını sırasında sunulup canlı yayında tekrar konuşmalarını yapcaklardı :::::::::::)
Hani biliyoz seçilmicez ama yine de allaam elini ayağını öpem seçilmeyek nolur moduna hepten girdik tabi.
Böyle bi ortamdı canlı yayın ortamı. Ve ben seyirci kısmında en öne oturtuldum, sıram gereği :))))))))))))))))))))))))))))) Bildiğin geri sayımlı falan başlandı poroğrama. Reyting meraklısı pislikler, en baştan söylemedi kimlerin kazandığını. O 12 kişi kim diye beklerken karnımıza ağrılar girdi. 1 kişi açıklıyolar, konuşmasını yapıyo, sonra diğer kişiyi açıklıyolar bi de. Hadi 5 kişi kaldı hadi 3 kişi kaldı oh kurtuluyoz seçilmeyiz artık diye geçti tüm yarışma. Neyse ki seçilmedik de ama sen kodumun pislik kameraman amcası bana bayıldı ay allaam sürekli beni çekiyo!!!!!! Ekranda sürekli mavi kafam var allah belasını versin. Bi de bi süre sonra yapmacık gülümsememi de bıraktım tamamen tiskinerek bakıyorum. Boşvermişim her şeyi. Tam haydi bitti oh gidiyoz dedik, biter mi.... Bizim okulun akapella grubu akapella yapmaya çıktı klfsjdfıosdfjsdoıfj Çok iyilerdi yalnız manyak iyilerdi maşalla hayran kaldım seslerine. Tam yine oh bitti dedikm, yok. Bu sefer de 3 4 küçük kız çocuğu ve aşırı itici bi teyze çıktı. Ne işleri varmış dinelmedim bile ama salak salak danslar yapıp şarkı söylediler. Bi şarkıya da hepimizi ayağa kaldırdılar ve o SALAK DANSI YAPMAMIZI İSTEDİLER!!!!!!!!! YAA DAHA DA BÜYÜMÜYO MU BU YAZI BAK 1 AY ÖNCEKİ SİNİRİM YİNE TEPEME ÇIKTI ALLAAM O KADAR TİSSSKKKİNİİRİİMMM Kİİİ BÖYLE ŞEYLERDEN YA AĞLICA MYİNE SİNİRDEN OLM NE BİÇİM TRAVMA YAŞAMIŞIM!!!!!!!111

Ayakta sadece durdum. Kolumu bile kaldırmadım. Durduğum yerde sinirden gülme krizine girdim. Bok kameramanın beni çektiği anları görmek isterdim doğrusu! Ama bitmedi çilem. Teyze bana taktı oynamadım diye. Bi yandan kameramanla uğraşıyom bi yandan teyzeyle. Hayvan sesleri mi çıkarıyolar bi şey yapıyolardı, geldi bana mikrofonu tuttu. Hangi ülkedensin dedi, dedim TR, sizde köpek sesi nasıl? dedi, MİKROFONA HAVLADIM ARKADAŞLAR YAAOFKSDOIFJSPDOFKSDOIFJSDF YAA BENİ NİYE BÖYLE ŞEYLERLE UĞRAŞTIRIYONUZ YA NEDEN TRAJİ-KOMİK Bİ HAYATIM OLMAK ZORUNDA!!!!!! Bitmedi. Bi şarkı daha söylediler, şarkının sözlerini kartonlara yazmışlar, siz de söyliceksiniz diye başladı yine mikrofon tutmaya, TABİ YİNE GELDİ BENİM SEÇTİ PİSLİK KARI! YA BEN HAKKETEN NE YAŞAMIŞIM O GÜN ÖYLE AY YAZARKEN SİNİRDEN BUZ TUTTU ELLERİM!!!

Böyle bir gün bile bitebiliyiror neyse ki, resmen en iyrenç kabusunundan uyanamamak gibi ya.
Çıkarken bi denecik Kanno Senseimizle konuştuk, ded,m bu hafta bi yerlere gidelim mi diye. Nası sivindi tuttu bizi kollarımzdan zıplıyo lfjsdfkjsdhf gün saat kararlaştırdık, yarışmadan 2 gün sonrasına tekabül ediyo. Çünkü o gün Japonya'da "Bunka no Hi" tatiliydi. Okul yoktu mis gibi.

Bari bunu da yazayım da öyle bitiriyim blogu konu bölünmesin. Hocamız geldi arabasıyla kaldığımız yurda, ilk ben indimdi, elime poşet tutuşturdu yine buzdolabına koy gel diye, piyaz ve nohut yemeği yapmış dşısjfosıjfsdouıfj al içine sok kadını ya böyle tatlışlık olabilir mi!!! Neyse atladık gidiyoruz, önce japonca konuşuyoduk ama sonra türkçe konuşmaya başladık nasılas hoca da biliyo diye fsdjfsldf hatta arabada teoman çalıyodu inanır mısınız. Önce bizi tatlış bir pastacıya götürdü.
Burdan sonra da yol üstünde gördüğümüz Uniquro'ya (ay nasıl yazılıyodu lan bu!!) girdik. Çünkü en ucuz kıyafetler orda satılıyo bizim lcw defacto gibi işte fsjdfsıdjf  Bi şeyler aldık falan. Ordan da acıktık mı ney diye okonomiyaki yemeye götürdü.
Bir sürü videoda çektim ama hocanın Türkçe konuşarak bize okonomiyaki hazırlayan halini. Şimdi buraya koymaya üşeniyom hem de özel hayata saygı flsdfjsıdfj Ama ettirgen edilgen çekimleri yaparken o kadar komik oluyo ki aynı bizim japoncada shieki-ukemi çekimleyen halimiz yani fşsdjosdıfjosıjf  Her şeyimizi ısmarladı kadın çoh ezildim büzüldüm bi de yazıktır günahtır. Didik bi dahakine bizden olsun her şey. Tamam cüzdan getirmicem zaten en pahalı yere gidicez dedi lfsjdfljdf

Tam eve döncektik ki, hoca "aa purikura çekilelim" dedi. Böylece ilk purikuramı da bi denecik hojamla beraber çekilmiş olduk. Valla aslında iyrenç de bi şey yüzünü eciş bücüş yapıyo falan fsjdf ama o kutunun içinde olma hissi eylenceli :') Bi tane fotoya da "manken gibiyiz" yazmış hoja, görünce geberdim zatenflsdjfsıdjfosf

Böyle mikemmel bir gün yaşadık yani. Bu yazı da burda bitsin. Gidem dizimi izleyem dondurma yiyip. Yarın ders sabahın köründe olduğu için çok geç yatıp acı çekmem lazım çünkü. Hıı hıı eveet.


7 yorum :

  1. Bisiklet sürmek mi? MUHTEŞEM! İstanbul'da olamıyor ne yazık ki...

    Ben de beklerim, görüşmek üzere, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  2. bugünkü yazıma bakar mısııın. sen varsııın :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Senden habersiz senin bloğunla ilgili bişeyler yaptım ama been kızmazsın bence sonuçta sadece bloğ tanıtımı :) bu güzel ilgi çekici bloğundan özellikle de uzakdoğu aşığı o kadar insan varken kimsenin mahrum kalmasını istemezsin değil mi :P
    Tokyo yakın değil mi sana bir kez mi gideceksin hemen ben de böyle haftasonları falan gidebildiğini düşünmüştüm :) hiroşimaya falan da gidecek misin başka nereye gidersin bilmiyorum zira japon şehri bilmiyorum :D hııı bi de kyoto yu biliyorum o da uluslarası anlaşma olduğu için orası da güzelmiş sanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bir şey daha soracağım dikkat ettim bu uzakdoğulu kızlar poz verirken hep yanaklarını tutuyorlar neden ? , animelerle falan ilgisi mi var niye birisi durduk yere yanaklarını saklama ihtiyacı hissetsin ki :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapmissin telefondan goremiyorum da, sorun degil ama her neyse :3
      Ben shikoku adasinda bulundugumdan her yere uzagim masalla. Osakaya otobusle 7 saatken tokyoya kac saattir kim bilir 11 12 olmasi lazim. En yakinlarda hiroshima var zaten vapurla 2 saat kadar. 2 aydir 2 japon arkadasla gidicez guya surekli isleri cikiyo erteleniyo. Tokyo gezimden sonra kendim gitmeyi dusunuyorum.
      Yanak konusuna gelince bence suratlarini kucuk gostermek icin ama isin aslini bilemicem.

      Sil