22 Aralık 2015 Salı

Animate ganimetleri | Japonya Günlükleri #25

Gelelim ilk Animate vurgunumda gözüm dönmüş ve neler almışım.

Beleşlerle başlayalım. Kapıda yığınla koymuşlardı broşürlerin oraya. Diabolik Lovers gördüm mü alıcan. Hele ki Mukami kardeşler de varsa :'')

Aslında şimdiki aklım olsa almayacağım Gintama yelpazesi. Napcam ki bunu flsjdflsdjf Odama ayrı raflar yaptırmam gerek ki buna bi küçük platfor alıp koyayım. Kitaplığım ve küçük rafım zaten dopdolu, TR'ye dönünce Ikea'yla görüşmem lazım.

Kutunun içinden ne çıkacağını bilemiyosunuz. Kim çıksa sevineceğim tek anime Gintama olduğu için (aslında bi de Haikyuu) hiç düşünmeden aldım. Kamui çıktı. Bi kaç kutu daha alıcam aynı şey çıkmamasını umarak, çıakrsa da bir sürü gintamacı kamkim var veririm nolcak.
Küçük Undertaker havlusu. En sevdiğim anime ürünlerinden biri şu havlular galiba figürlerden sonra.
Malesef diabolikle ilgili pek bi şey kalmamıştı. Kalanlar benim alakam olmayan tiplerdi. Ben bi Shuu severim bi de Yuuma ve Ruki kardişleri. O 2si zaten yoktu. Shuudan da bi tek not kağıtları vardı bu şekilde. Bi yastık neyn bulursam Tokyo'da bahalım :')
Tabisi Kuroo!!! Panomu çok güzel süsleyeceksin birdenesi :'3
Peki bu süt dökmüş kedi gibi Tsukiyama sapığına ne demeli :''')
Ve yastık kılıfı sanıp aldığım, ama vakumlu poşette olduğu için öyle duran aslında bizzat yastık olan bu mükemmel Ban yastığı.
Bu üstteki fotoda yastık dışındakileri 11 Kasımda yani Suzuki'nin doğumgününde hediye olarak aldım kendime ve Refüye flksdjflskdjf Sonunda bir Oldcodex cdm var. Ne yazık ki Suzuki'nin seslendirdiği karakterlerden çok bi şey kalmamıştı ve ben kapanma saatinde gittiğimden kapatmak için beni bekliyolardı yazık bi şey de diyemeden flsjdflsjdhf O yüzden hızlı bi seçim yapmak zorunda kaldım ve bu sene de geçen seneki gibi Ranmaru almış oldum. Diğeri TR'ye yolladığım kargonun içinde Refü'ye gidiyor.

Tabi dayanamayıp başka şeyler de aldım. Dedim ya battım ben diye lkfjsdlkfjsdkf. Ama Tsukiyama'ya bir denecik sevgilisi Kaneki'yi almazsam olmazdı.
Ve kuroo peluşuu!! Aslında arkasında fermuar falan var, cüzdan mı telefonluk mu bi şey galiba. Tabi ki asla kullanmam. Bunlar hep odamı süslemelik, müze haline getirmelik.

Bu bıcırık Hinata vve Kageyama bebelerimi de aslında kaarşime ve bizimkilere alışverişe çıktığımda dayanamayıp kendime aldım flskdjfslkdjflkdjf Dergi bambaşka bi konu. Sonra onlar. Bi Gintoki anahtarlığı daha kendime almıştım sanki ama göndermiş de olabilirim bulamadım da şimdi nerde. Neyse göndermediysem de bulursam bi ara koyarım onu da. Pirinç kadar Matsuyama'daki Animate'den bile 3 gidişte bu kadar aldıysam (aslında çok şey almamışım lan bakınca). Tokyo'larda ne yaparım allahım sen aklıma mukayyet. Bay.



4 yorum :

  1. Anime konusunda sıfır bilgi ya :/ tee çocukluğumda ay savaşçısıno izlemiştim bi o yani bi ara naruto ya falan baktım ama yok sarmadı bana önerin ne olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun shounen serilerinin saracağını sanmıyorum zaten bırak Naruto neyn.

      Ne tür istiyosun? Fantastik? Romantik? Aksiyon? vs vs

      Sil
    2. ay savaşçısı gibi hepiciği içinde olan olsa ?

      Sil
    3. Hee zor yerden geldi :')
      Ben sana son zamanlarda sevdiğim bi kaç animeyi diyim sen konulara bak seç madem
      Akatsuki no Yona, Death Parade, Barakamon, Noragami, Donten ni Warau, Nanatsu no Taizai geldi ilk aklıma.

      Animeye ilk başlayanlar genelde Death Note veya Kaichou wa maid sama ile başlar onu da diyim. Ben de severim ikisini de, izlemediysen.

      Sil