22 Ekim 2015 Perşembe

Hızlandırılmış kurs ve ilk izakaya hesap bindirmesi | Japonya Günlüğü #14

Bu satırları yazarken odamda yatağıma uzanmış mandalina yiyorum (tabii ki mandalina yicem en ucuz meyve, mandalina bölgesiyik o kadar) ve çoh mutluyum. Sabah modemim geldi hemen bağladım. Ve artık 1. ayımı devirirken hızlı geçişlerle şu kalan günlerin yazısını yazmak istiyom.
Aynı şeylerden bi kaç kez bahsedebilirim hee çünkü hatırlamıyom önceden neleri yazdım fşskdfskdjf

Bakıyım inş bu yazıda survival kurs günlerini bitiricem.
30 Eylül'de J-support olarak Yumeko gelmiş sıfatını yidiğim. Ama hiç hatırlamıyom tabi ne yaptık ettik. Salak salak muhabbetlerdi genel olarak. Aa dur o sabah ilk sıcak kahve alma deneyimi yaşadığımız şu jidouhanbaiki videosunu da koyyım.
video
Sonra sanırım japon kültürü bilmeyenler için, bi eve misafir olarak gittiğinizde ne yapmalı, bi partide senpainiz hojanız bardağınıza içki koyarsa nasıl içmeli vs gibi şeyleri gösterdikleri bi kurs oldu.
Mesela aşağıda gördüğünüz videodaki gibi;
video
Soldaki bebeye Bülent diyoruz (çünkü bülent ersoyun dönüşüm öncesi hali bence çok), adını daha duyabilirsiniz, sık sık derslerde beraberiz çünkü hatta kim bilir Tokyo'ya bizle gelebilir kendi kendine gelingüvey olmuş fşsdkfjsldkjf Benim favrim sağdaki çocuk. Antenlerim aniden yandığından anlıyoruz ki gay. Çoh tatlı hareketleri falan ama yaa... Bi kere konuşma fırsatım oldu daha inş kamkim olur birbirimizin saçını öreriz.

Sonraa arkaaşa telefon almak için dolandık. Ordan da Fuji Grand'a gittik (avm) yemek yemeye.
Bu çocuk da işte bütün gün kuğul takıldı. Yağmırla iyiymiş maşşalla ne de güzel giyinmiş tü tü tü olduyduk. İçinden tam bir şapşik çıktı ama işte klfjsdlfkjsdf Onlar bibimbap yerken biz karee yedik bi de olaya bak. Ayrıca her yemeğe çiğ yumurta kırıyo bu bebe allam çoh iğrenç yaaa... Ay bi de biz bu yemek katına çıktığımızda masada oturan amcalar "haarroooo" diye bağırdılar (hello diyor yani fsdşkfjsdfj) sonra biz konnichiwaaaaa diyince hep beraber nasıl el sallıyolar güle güle kfsjdfksjdf Bi de yan masamızdaki dişi mişi kalmamış amcalar da güldü el salladı falan. Pek popülerdik o günler artık o kadar gezemiyoz fskdflksjdf

Haa bi de bizim gittiğimiz sırada bizdeki Rize günleri gibi orda da Hokkaido günleri yapılıyodu fskldfjsdkfj oraya özgü yemekler abur cuburlar vs satılıyodu. Bi standa yabış yabış iyrenç pislik yemeklik malzemeler vardı. En siyah olanını (yapma yavrım) denesenize dediler bizimkiler. Tam böyle kürdanı batırdım koklaya koklaya gidiyom baktım Tokumasu (bebenin adı bu da ben pika dicem zor geliyo yazması) endişeli lfksjdflsdkjf dedim güzel mi gerçekten? bilmem yemedim ki hiç diyo fskdjfsldkfjslkdj flan ne denettiriyonuz o zaman!! Al önce sen ye dedim. Yedi çok güzel falan dedi ama tabiysi inanmadım ama merakıma da engel olamadım. Ve o denizin tüm pisliğini emmiş o konbu'yu yedim. Töbeler olsun yaaa. Ama artık o nasıl bi türü nasıl bir hokkaido sıtaylası bilmiyom da bizim yurtta yemeklerin yanında da verdikleri şey konbuymuş öyle tadı madı yok sırf sebze (????!!!) olsun diye yiyom mesela fksdjfskjf

He bi de o gün Fuji Grand'daki bi kitapçıda 1500yen bayıldım ve yakın zamanda çıkmış bir Murakami kitabı aldım. Bi 5 yıl sonra falan okur hale gelirim artık fsdlkfjskdjf

Sonra bizi yolu bilmemize rağmen yurda kadar bıraktıklarını hatırlıyom. Her zamankinden farklı bi sokaktan gittik ve hayatımın ilk Terasını gördüm, çoh heycanlandım fsjdfk Gece çekimi ama burda dursun tam çekememişim
Ertesi gün yağmır yağmış ay bak görüyo musun...
video
Sanırım bütün videolarım yan duruyo ama kısacık zaten uğraşmıyım şimdi düzeltmekle lfksjdf O gün ne olmuş bitmiş hiç hatırlamıyom bile işte öf sinir oldum fsldkfjsldkjf Hatta trene binmişiz, sanırım bankaya gidiyoduk yoksa belediye mi ay hatırlayamadım. Banka olması lazım ama. Çünkü, atmleri ücretsiz kullanmak için (evet :) ) öğrenci kartımızla başvuru yapcaktık. Saat sabah 9 akşam 6 arası mesela (bu civar bi şey saatler ama atıyom) atmler para kesilmeden para çekebiliyon ama onun dışında para kesiyo 200yen kadar. Hatta hala tam çözemedik atm işini çünkü gece kapalı oluyolar gidip kombiniden çekiyoz o da yine 200yen kesiyo. E bok ne anladım ben bu işten!!! ATM ne için var olm!!!!

video

Neyse o trene binerken video çekmişim bi de. Tam karşımda güzel çocuk var diye ilk denshamda (tren) güzel çocuk var heycanı yaşadım flskdjfsdkjf Burdaki arabalar gibi trenler de çok tatlı allah karetmeye. Tek vagonlu gidip geliyolar öyle. Onu geç geçen gün mosmor ve çiçek desenli çimento aracı gördüm ben ya flskdjflskjfd

Sonra yine fevrıt mekanımız Amanda Coffee'ye gitmişiz falan. Bi de o günden şöyle bi video var.

Bu çucuklarda tayvanlı işte. Japonca da bilmiyolar meraba günaydın dışında. Biz ingilizce konuşmuyoruz, onlar japonca konuşmuyo ama güzel anlaşıp gidiyoz lkfjsdfkjsdf

video
Bu da nerden çıktıydı, bize yağmur yağıyorun japoncasını öğrettirdiler de sonra türkçesini mi sordular öyle bi şey. Neyse komikli anılar arasına girsin işte tiplere bak fskdjfsdkfj

Bi sabah (3 ekim oluyor) da okula giderken yurt çıkışındaki yolu çekmişim videoya. Her yola bayıldığım gibi oraya da bayılıyorum tabisii.
video
Okulda bilmiyom neler oldü. Ama akşam kızlarla Choco Bar'a gidicektik onun için çıktık dışarı. Serpil'le açız diye önden Amanda'ya gitmiştik galibası

İlk katta böyle mis Okaidou manzarası eşliğinde takılıyosun, çoh seviyom burayı o yüzden. Sonuç olarak Choco'ya gitmedik çfksdjfksdf daha doğrusu gittik, zaten direk sokakta bi yer. Kapısı falan bile yok diyebilirim. Kenarda 7 8 bar taburesi atılmış bi bar var o kadar. Diğer herkes sokakta ayakta içkisiyle takılıyo. O gün gittiğimizde çok itildik ay burda durmayalım olduk (tabi sonra fevrıt yerlerimizden oldu da fslkdfjsdf) bizi bi izakayaya götürdüler. İlk izakaya deneyimimizi de böyle yaşamış olduk hakikisinden.
Tabi biz sadece 1-2 bi şey içtik. Kızlar yedi etti falan. Tokuz diye yemedik. Nerden bilebilirdik ki izakayaya gitti mi hesabı ortak ödüyolarmış :))))))))))))) Tüm yemekler bize de girdi maşalla sinir oldum. Bu yüzden izakayaya gitmek istemiyoz mesela, ben senin yediğin balığın bilmemneresini, ahtapotun yumurtasını bi şeyini yemediğim halde niye ödüyom olm!!!! Bi de güzel biniyo yani 800yen ödicekkken 2000yen ödüyoz mesela alla allaa!! Sonra dedim bileydim ben de yerdim yani. Yiye yiye iğrenç Oden'in tadına baktırdılar bize.
Kış geldi mi sık sık yedikleri bi şey bu. Pişmiş turp falan var ya öğk iğrenç. Hepsinde garip balık tadı var zaten bi de. Tavuk köftesi dediği şey bile balık tadlı. Bi tane jölemsi bi şey var hele öğk turbumsu bi sebzeden miydi neydi yanlış olmasın hatırlamıyom. Öyle çok japon yemee seçmem ama bu kalsın yani. Direk suratımızı gördüler her bi tanesini tattığımızda direk oden partisi iptal o zaman dediler şfksdşfklsldfk Tabi biz o zamanlar inanıyoduk bi şeyler yapcağımıza japonlarla oraya buraya gitceğimize falan. İlk haftadan sonra bi daha plan yapan olmadı, 1. aydan bildiriyorum flskdjskdjf

video
Çanakkale'ye geldiklerinde öğrendikleri kelimelerle sık sık konuşan arkaaşlarımız. Çok sıcak, esmiyor, buz gibi vs falan diyolar mesela  fksjdfosjf

Neyse çoh yoruldum yatcam artık keyifle animelerimi izleyerek yaa. Yarın yine mithiş dersler beni bekler. Bi de katakana öğretmeye gitcez yabancı öğrencilere. Görüşürük.

1 yorum :

  1. siteniz çok güzel reklam veya destekler isterseniz sitemde sizin sitenizin bannerini yada linkini yayınlayabilirim karşılıklı reklam takası yapabiliriz...

    www.sinavdonemi.blogspot.com

    YanıtlaSil