31 Ekim 2015 Cumartesi

Cadılar Bayramı Arifesi | Japonya Günlükleri #18

Aradaki 2 haftayı atlayıp bu unutmak istemediğim günü taze taze yazmak istiyorum arkaaşlar. Çünkü yine ezberlemem gereken bir konuşma yokmuş gibi davranıyorum. Hem de yarın olmasına rağmen yarışma lfksdjfksjdf

Niysi. Cuma günü yani 30 Ekim'de okulda ne kaa mutluyduk, akşamı beklediğimiz için heycanla. Daha önceden görmeyenler saç rengimi halloween için falan diye düşünüp beni yaraladılar ama olsundu...
Tek kospiley olayım mor lenslerimi takmaktı. Gerisi ne giyeceğimi bilemez halde çıldırmış olduğumdan amaan diyip üzerime geçirdiğim şeylerden ibaretti. Aslında mont bere atkı kış insanı olcaktım ama pişik olurdum valla o kadar soğuk değildi.

Sonra kızlarla buluşmak için aşşaa bi indim Serpil'i gördüm ben şok lfksjdflksdjf 100yenciden aldığı şeyleri birleştirip cadı olmuş kız maşalla. Yağmur yol boyu küfretti zaten ben çok düz oldum diye fksdjlskdfjsldkfj Yazık yavrum serpile küfürleri gömdü durdu.
Bu şekilde göstereyim olayı. Burda da 10 15 dk treni bekledik ama saat kaçta bitiyo olayını çözemedik biz galiba, gelmeyince yürüyerek gittik. Yolda görenler aaa halloween falan dediler ama hep arada kaynadım hep serpil yüzünden flksdsşldfk
Hedefimiz 14-1'a Ejderya Gözlü Abi'nin mekana gitmekti ama ya Choco Bar'da çok eyleniyolarsa lan?? diye kudurduğumuzdan önce bi oraya uğradık. Choco'nun önünde Peri'nin (bar sahibi) çektiği fotoğraf bu da. Gerzek 3-4 Japon genci bitti hemen dibimizde. Ben direk hiç konuşmadım, Yağmur bi ara bi bakış attı, korkup kaçtılar zaten fsldkjfşsdjfsdf Sonra Peri'yle konuştuk yine bi süre. Kızlı erkekli bi grup bizle fotoğraf çekildi, keşke alaydık o fotoları tüh bak. Sonra 5-6 kız geçti önümüzden hemşire vampir polis vs kospileyli. Jartiyer giyeni bile vardı. Biz böyle ağzımız açık izliyoz hayran hayran fsldkjfslkdjf Onlar da bize vaaa kakkoooiiii diye geçiyo fskldjfsldkfj la bizim kakkooiiliğimiz mi kalmış sizin yanınızda!!! Didik inş 14-1'a gitmezler tüm havamız bozulur lfkjsldkfj Sonra gerizekalı 2 tip yarım saat bizi izledi kollarını bağlayıp falan. İçerden camın dibinde bi tip bizi izliyo falan. Baktık çok gerzek var gitmeye karar verdik.
Ha bu arada Choco'nun nasıl bi yer olduğunu göstermem lazım.


Böyle herkes kapı önünde takılıyo işte sokakta flsdkfjsdkf o yüzden seviyoz herkes gidip birbiriyle muhabbet ediyo mis. İçerisi gözüktüğü yer kadar, daha devamı yok. Direk girdiğin an bar ve 7-8tabureden ibaret.
Neyse gelelim 14-1 olayına.
Choco'dan çıktık gidiyoruz, karşıdan gelen bi spiderman ve super mario (bunu tam hatırlayamadım batman miydi yoksa fsdkjf) bizi gördü "vvoooaa" yapıp güya korkup duvara yapıştılar. Ki biz de tam o an "voooaa" tepkisi veriyoduk. Bi süre öyle bakıştık fklsjdflksdjf sonra gülüp devam ettik. Bi yerde artık kesin eminiz ki o yolda Host Club var. Çünkü caddeye hep yanık açık renk saçlı takım elbiseli çirkin adamlar dağılmış oluyo lkfsjdflksjdf İnş oraya da gideriz cnm yhaa! Sonra 14-1'ın olduğu binaya geldik asansöre bindik. İndik tam döndük ki "böööeeee" diye pislik bi zombi atladı üstümüze şfskldjflskdjfsdıfj yanında da 2 yabancı adam. Sonra bi durdu "aaa ben sizle aynı sınıftayım shimizu senseinin dersinde" dedi fşskdjflksdjfk Sarhoşta olmuş salak sallanıyo. Ayaküstü tanıştı orda bizle. Tabi biz bebeyi hiç bilmiyoz sınıftakilerin tiplere dikkat etmediğimzden ayrıca sırf makyajlı oldugundan tanımak mümkün değildi. Sonra hadi girin vuuhuhuuuuuu falan diye hayvan gibi bağırıp barın kapısını açtı bize flksjdlksjdf
Girince Murat abiyi gördük vampir olmuş o da flskdjfslkdjfsf Tam onla 1-2 laf ettik dibime bi tane sarışın yabancı geldi. Dün seni gördüm bilmemne kırtasiyesinde aa ne kaa tatlı diye düşündüm selam vercektim haaay diye atlıcaktım ama sen hıh olup kafanı çevirdin dedi fsşkdfjsdfokspdofk Çocuk ingilizmiş eheöhö ama Mr. Darcy olmadıkça ilgilenmiyorum ttlm yhaa diyemedim tabi. Ama sonradan da hep birlikte baya konuştuk iyi birine benziyo dedik bunla biz arkaaş olalım diye fksdlfjsdlkfj
Sonra bizim kızların yanına gidebildim neyse ki :') Onlar da bazı derslerde gördüğümüz ve aynı yurtta olduğumuz tatlış Koreli çocukla konuşuyolardı. Tatlış deme sebebim cidden tatlış yani böyle çok anaç duygularla yavrııım diye seviyom. Sesi falan çok şapşik böyle lfjsdflksdjf Bi tatlış koreli bi onun düz koreli arkadaşı (insanlara böyle sıfatlar falan çok ayıb yaa), salak zombi çocuk ve conan kospileyi yapan çocuk ekürisi ile muhabbet ettik bütün gece.
Zombi arkaaşımız, bana Türk'e benzemiyon Avrupalıya benziyon dedi. E dedim TR avrupada zaten ttlm :) diye. Hala annen nereli baban nereli? diyo fkdsjfsdlkfj Sonra bana Türk-Kürt sorunlarından bahsetmesin mi fşsldkjfsdlkfjsd allam her şeyi biliyor manyaakk!!! O sarhoş haliyle bi de. Arada yanımıza tatlış koreli ve conanda geliyo falan. Orda tanıştım koreliyle. Türküm diyince, "kore ve türkiye kankardeşi" dedi "kankardeşi" kısmını türkçe söyledi flskdjsdlkfjsdlkfjsdlkfj Ay sıçtım orda kfjsdlkfjsdkf Bi de diğerlerine hava atmak için söylüyo tepeden baka baka göğsüne vurarak falan. Lan şapşik salak yaa... Çok seviyolarmış Tr'yi. Didim ben de türkler de koreyi sever diye. Oppacı gızları falan anlatmadım tabi de lfsjdfksj Ben Koreli gençlik genelde Amerikayı falan seviyo sanıyodum dedim. Gençler hiç bi şey bilmiyo, amerika özentileri falan dediler fksldjfslkdfjsdlkjf halbuki 21 yaşında bunu diyenler de. Ya işte böyle kendini bilen insanı seviyom!
Bu da Ejderya Gözlü Abi, kendince Jack Sparrow kospileyi yapmış lfksdjfdlskjf Lensleri yok ama normalde beyaz beyaz parlıyo yani. Zombi karşimizi görüyosunuz. Ve Conan kospileyi yapan çucuk. Fakat Ejderya Gözlü Abi'nin eli diyorum flskdjfslkfjsjdfj Adam öldürecek bizi pislik yaaa! Bu arada ilk biramızı Murat abi ısmarladı. Sonrakini almaya gittiğimde ne kaa diye sordum Ejderya'ya (300e indirdiğini biliyom ama emin olmak için), Murat'la konuştum paranız çok yokmuş o yüzden burda 300yene içebilirsiniz dedi canısı yirim! 200yen indirim yani az para mı!! Hatta gecenin ilerleyen vakitlerinde dedi ki, sizi Sushi yemeye götürcez bi ara dedi. Eneee olduk. İlk gidişimizde sushi yediniz mi dediğinde ben, kombinideki sushiden yedim bi tek :''') diyince içleri acımış galiba. Hem de ısmarlıcaklar Murat abiyle fifti fifti:''')

Neyse, bu Zombi'ye yine vurdum geçirdim Japonlar hakkında. Dedim şimdi sen sarhoşsun diye bizle bu kaa konuşuyon ama normalde o sınıftaki hiç kimse bizimle konuşmuyo dedim! Sen de konuşmazsın bi daha kesin, 1 ay oldu artık Japonların huyunu biliyorum falan dedim. Başladı ama Japonlar çok "shy" falan diye, söz konuşucam sizinle görürsem falan diyo flsdkfjsldkfjsdkjf Sonra Türkler derste hep uyuyo dedi fşksdfjsldfjsdlkfjsldkfj Evet bi şey anlamıyoz çünkü dedim. Japonlardan da gördüm uyuyan dedim. Hayır Japonlar uyumaz, biz genelde telefonla uğraşırız internet falan diyo fsodkfşsdfksd Kimse dinlemiyo resmen adamın dersini yani... Bi de bu hafta karaokeye gitmek üzere sözleştik zombi kaarşimlen. İnş tatlış koreli de gelir flksjdfskdfj
Tatlış koreli çucuk bu öndeki kendinden geçen flskdjfskdjf One Piece'ten birinin (takip etmediğimden bilemem) kospileyini yapan çocuk sizle foto çekinebilir miyim diye geldi yanımıza da fsldkjfsldkfj Normalde bizim ona gitmemiz gerekir işte ama çoh popiyiz diyom alla kartmisin yia :B
Sonra biz bu tatlış koreliye Yağmur'la Koreli görünce alışkanlık haline getirdiğimiz bildiğimiz korece kelimeleri saydırma işine başladık çocuğun ağzı açık kalıyo böyle şkfljsdflkjsdf en son ben "çugulle" dedim bilmiyom nasıl yazılıyo ama böyle söylüyom söylerken lfksdjfskdjf "hoooaa" diye şok oldu bebe ama çok rahatladım yani hep yapmak istediydim. Çok sıcakkanlı bi bebe olduğundan bundan sonra da bi etkinlikler yapacağımıza inandığımdan bi kaç bildiğim küfrü sonraya saklıyom flksdjfslkdjf
Ha sonra salak bi de dedi ki burda koreli arkaaşlarımla konuşuyoruz bazen sizi görünce çok güzel olduğunuzu falan söylüyoruz dedi yok şöyle kakkoii böyle bijin saydırdı flksdjfslkdfjsldkfj Sırları ortaya döktü salah. Koreli arkaaşları da benim balgam kamkim ve ekürisi he. Huyu benzemesin ay. Bi de bu çucuk da Japonya'da yaşamak istiyomuş. O yüzden o Japon kız ben de japon erkek bulup evlenmek için ganbarıcaz diye sözleştik hivife falan yaptık fsdkfjsdkfj
Ama gecenin olayı bu tatlış gızdı şimdi!! İlk geldi, bizim Ejderya gözlü memesine falan elliyo böyle, tatlış korelimiz sarılıp foto falan çekiyo. Olm noluyoz lan hiiii ay töbeler falan oluyoz kenarda. Sonra sesini bi duyduk ki ERKEKMİŞ allaahımmaaa töbeler olsun ldksfjslkdfjsldkfj Ay bağırıyoz böyle ollllmmm erkekmiiişşş erkeeeeekkk laaan diye şoktan fşsdkfsşdlfksdf Nasıl böyle narrriiinnn, bacakları falan incecik. Ki burda gözükmüyo da o gömlek o civarda bitiyo ve külotlu çorabı var altında bi de topuklumsu bi ayakkabı. Gel gız foto çekinek diye aldık hemen.

Sonra bi ara wcye gittim dönerken karşıma Chocobardaki salak gruptan en salak olan bebe çıktı flkdsjlskdfj Napıyon eheheh falan diyo. Ağzına dolamış bir Toruko ays diye (Türkiye dondurması diyür) sürekli onu diyo. He nabiyim yani toruko ays heee.. Bi de Ehime şivesiyle konuşuyo. En son dedim şiveyi bırak anlamıyom diye ve gittim.
Bütün gün ortalıkta dolanan öyle tek takılan Tokyo Ghoul Juuzou kospileyi yapmış çocuk vardı. Hep hakkında çocuk diye konuştuk ama sonra fbtan gördüm ki adam 38 yaşındaymış biz şok fsdjfsıdfjsıdf Hemen didim TG fanıyım ben bayılüyüm diye. Mangasını okumamış ama eziqs :S.s Sonra Tsukiyama'yı seviyomuş onun hakkında konuştuk tirebiiaaaann falan diyoz böyle flskdjfsdf hatta Mamo'dan bahsettik. Seiyuu bilgisi de yok değil yani!!
Sonra artık saat gece 2.30 falan olmuştu sanırım herkes gitmeye başlayınca biz de çıktı gittik üzüntü içinde. Çünkü asıl parti bugün, şu an ben bunları yazarken yaşınıyo :''') Daha fazla konuşmak istemoorum. Günün son eve dönüşte asansörde çekilmiş fotosunu bırakıp gidiyorum. Ne kaa da mutluymuşuz. Yarın bi an önce bitsin de rezil olmadan, kurtulalım!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder