25 Ekim 2015 Pazar

Burların avmsi Emifuru | Japonya Günlükleri #15

Bitmedi geçmiş günlerin yazısı yiiaaa.... Bugün de uykum iyice bastırana kadar yazıyım bari.


Haftasonu olsa gerekti o gün. Yani Japonya'da ilk haftayı devirmişkene ey gidi... Ders çalışcam diye bizim yurdun yakınındaki starbucksa gitmiştim. Yine maccha fırapiçinom tabisi favoreytam olduğundan. Ders dediğim de konuşma yarışması yazısıydı galiba. Bu pazar yarışma bu arada hiç gerçekmiş gibi gelmiyo ama flksdjfsdjf Neyse, çoğ tatlış çucuklar çalışıyo burda, Matsuyama'daki tek uzun genşler burdakiler. Zaten 10 tane falandırlar, 3ünü burda işe almışlar işte fsjfsdkfj ben öyle kaptırmış çalışırken yanıma bi çalışan geldi tam Working'deki minnak kız bildiğin flskdjfskdjf Denişik bitki çayı ikram etti. Allam starbucksta ikram veriyollaarrr diye şoka girdim. Saçınız çok güzel falan dedi tatlış tatlış "ay şapşik" oldum bi.

Sonraki gün, yine okulun ayarladığı oryantasyon olarak Emifuru denen şimdiye kadar hiç görmediğim kadar büyük avmye gidilcekti. Onun buluşma yerine giderken Ookaidou ve Gintengai'den geçtik. Ookaidou'da hiphopçı atışmasına rastladık flksdjflskdjf
video
Bu kadar mı abes durur bi milletin üzerinde yani öf tiskindim ya hiç gitmiyo size japon kardeşlerim.

Bi de nasıl da bankamatik kullanıyorum temalı video çekmişim.
video

Kibar kibar konuşan atm sonuçta. Denişik bi şey.

Emifuru'ya gitmek için trene binmiştik.Kuğulluğumuz bozmayıp tüm çekiklerden ayrı oturuşumuz da şekil flşsdkfsdkjf Japon kız çekmişti bunu da, trende de fotom yok demem!

Trende dışarının manzarası bi hayrikaydı yine videoya almıştım neyseki.
video
Neyse işte gidince biz direk kırtasiye ve kozmetik bi arada olan Loft diye bi tükkan var oraya daldık. Çok fazla plan vs yapıldığı için günleri takip etmekte zorlanıyorum diye bi ajanda aldım ve de işe yarar stickerlar, aşırı sevimli tövbeler olsun.
Ekim ayı bitsin de bitmiş halini bi çeker koyarım, ne kaa pratik canım şu şeyler. 2017si de çıkınca alıyım bari *.*
Sonra mağazaları es geçip direk yemek yemelik tatlış bi yere oturduk. Balık burger aldım ve çoh güzeldi bizim balık ekmekler gibiydi nerdeyse fsdlkfjsdf


Japonya'da ağda olayı yok. Kendi başlarına yapıyolar mı bilmiyom, sanmıyom da duyunca çok şaşırıyolar çünkü. Kuaförlerde falan "abla bacak ne kadar?" diye bi olay direk yok zaten. Jilet ya da epilasyon takılıyolar. Jilet işini abartıp bıyık kaş ve yanaktaki alınması anlamsız şeftali tüylerini bile jiletliyolar. Bizim tanıdıklarımızdan bi kızın kaşını jiletlediği bariz belli mesela yeşil yeşil yerleri belli yani fsdşlfksdf olm bari bi cımbız lan ip yapamıyosanız da.

Bunlar da saç boyasıymış gööya geçici falandır heralde ama ne kadar tatlışlar :'')

video
Bu da gittiğimiz sırada şahit olduğumuz olay. Küçük bi fan kitlesi olan kendi halinde yeni albüm çıkarmış bi grup olsa gerek. Tanımam etmem. Ama baya bi süre izledik ço eylenceliydi.

Dönüşte de gözlük takıyoz ço kakkoiiyiz diye foto çektiydi kız. Bu arada soldaki kız fransız ve tam bir fransız cidden fskdfjsdkfj ay bu kadar salak olur bi insan yazık oluyom bazen üzülüyom da ne üzülcem, fransızlar her gün partide her gün gezmelerde. Bizim salaklar duruyo öyle, biz kendimizce eğlenmeye çalışıyoz anca ay yine sinirleniyom gece gece dur.

Sonra bi de dönüşte yurdun kafeteryasında yemek yediydik ey gidi günler. Yanımda oturan da tam bir salak şfskdflskjdfskdjf ay ne kaa pislik bi insan oldum ben burda.

Neyse bırakıyom şimdi burda, yatıcam artık 2 oldu saat. Sabaan 8inde uyanıcam mutsuzum. Az kaldı geçmiş günleri yazma işi zati neyseki. Görüşürük.

3 yorum :

  1. Zevkle okuyorum japonya yazılarını :) ne kadar güzel bir insanın istediği şeyi başarabilmesi merak ediyorum gitmek istediğin kadar memnun etti mi seni ?
    Diğer merak ettiğim şey" Çinliler çok pirinç yer o yüzden kısadır Japonlar ise balık yer uzundur " efsanesi doğru değil sanırım tek uzun erkekler starbuck ta dediğine göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de ben oradakiler hep lazer yaptırıyodur diye düşünüyordum malum teknolocik insanlar ya çok şaşırdım :D

      Sil
    2. Ay çok sevindim, teşkür ederim :')
      Japonya yıllardır beklediğimden bile daha güzel!!!! Hem de bizim bildiğimiz Tokyodur Kyotodur vs büyük yerlerken ben kenarda kalmış bi şehre geldim ama bu haliyle bile mükemmel!
      Ama işte Japonlar hayal kırıklığı... Kötüler mi hayır, saygısızlar mı hayır.... Sadece aşırı çekingenler. Bu kadar beklemiyodum cidden ona çok şaşırdım ve aman ben de sizle konuşmam tribine giriyorum bazen. Sonra sen japoncanı geliştirmek için burdasın ya kendine gel deyip atıyorum kendimi dışarı.
      Uzun falan değiller. Milyonda 1 fşksdjfkjsdf Koreliler uzun genel olarak. Japonlar Çinliler pek fark göremedim burdakilerde.
      Lazer işini bilmiyorum bak ama genel olarak tanıdıklarımın jilet yaptığını biliyorum. Bi gün lafı açılırsa sorayım :3

      Sil