23 Eylül 2015 Çarşamba

Ehime | Japonya Gunlugu #7 GIDIYOM ::')

Hala bir inanamamazlik haliyle hareket etsem de, 5saat sonra evde cikacagim bilinciyle uyyamiyom su an ::') (Laptopi da kaldirdim telden yaziyom ugrasamicam o yuzden yazim kurallariyla djdbdi) Ucagim aksam 9.20de olsa da ben ankaradan istanbula sabahin 10.30unda gidicem. 12de ataturk havalimaninda olup 9 saat oranin yerlisi olucam xjsbsjdjd bi sorun cikmazsa bu maceramda Beril de bana katilcak yavrum yazik. Gelemezse de beklerim nolcak isterse 30 saat olsun yine beklerim ::::) Bi aksilik cikmadan gideyim de artik of nasil boyle Osaka'ya varinca salarim kendimi var yaa....Ehime ucagina yetisebilmisiz yetisememisiz umrumda olmaz Japonyada olcam yiter o bana ::') Butun gun bavul hazirladim. En az 6 7 kere her seyi cikarip bastan yaptim. Cunku bagaj hakki meselesi. Ha sorunum para bile degil oderim okke ama Osakadan Ehime ucagina gecerken bu islemler yuzunden gec kalma riskini goze alamam. 20kg bagaj 10kgda yanimiza bagaj hakki var. Ama thy ve korean air nasil bilmiyom bile beni baglamaz ben kendimi Peach'e ( Osakadan Ehimeye gidecegimiz havayolu sirketi) gore ayarladim. O yuzden aldigim bi suru seyi biraktim 3tane goturcegimi 2 taneye indirdim vs tam 20kgi buldum. Zaten kiyafet adina pek bi sey goturuyom sayilmaz, hep orda vericegim hediyeler efenime turkish tatlilar aburcuburlar kahveler corbalar blabla. Hatta yukum azalsin diye en cok kat kat giyinebilecegim sekilde giyiniyom yarin, gereksiz airport fashion yaratcam aşurtmanla gitmek varken jxgxjdhs hatta hatta botlarimi giymek zorundayim en cok da o yakiyo canimi insafsiz... Ama Osakada hava kapali gozukuyo bizim incegimiz gun ins cok sicak olmaz jdvxjdbdh Bi an once Japonyaya ayak bastigim kisima gecelim mi allam artik hee bu gerilim heycan bana fazla bak :::::)

Gidince de bi sure netim olmicak sanirim. Net geldigi an trank burdayim ama. Butun zaman boyu netim gelse de yazsam artik olcam zaten xkdvdjxhd cok duzenli blog tutmam lazim bu da kendime verdigim sozum olsun. Sonradan yazarim yeaa yaparsam minnak tatlis ayrintilari unutucam ve hafizamdan yavas yavas yok olucaklar bunu goze alamam... Neyse gidiyom iste. Bitiriyim bari yaziyi da. Uykum da yok ama. Nette dolana dolana sabahi bulayim. Bay.

3 yorum :

  1. oyoy, katkat giysilerle güvenlik kapılarından geçmek ayrı bir bela olucak :| Kolay gelsin şimdiden

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı yolculuklar şimdiden :) Herşey dilediğince olsun :)

    YanıtlaSil