19 Eylül 2015 Cumartesi

Ehime | Japonya Günlüğü #6 Okula veda

Perşembe günü Çanakkale'deydim sabah. Koşarak gitim eve, kapıyı çaldım Nuri'm uyandı açtı sarıştık. Refü uyyomuş, gittim onu da klasik "Refüüü vakit geldi" şeklinde uyandırıp atladım üstüne fsdkfşlk Sabah dersleri olduğu için hazırlandık çıktık. Bu yılın son beraber okula gidişini yaptık :''')

Okulda arkaaşlarımlan hasret giderdim, resmen aylardır evde adam gibi konuşmuyomuşum bütün her şeyi o gün attım şflskdflkdsf Sabah 9dan akşam 7 buçuğa kadar okulda oturdum resmen, arada yemek yemeye gitmemiz dışında. Haftalardır okula gitsem de orta kantinde kayfe içip otursam diye bekliyodum zaten. Bizimkiler dönüşümlü olarak derse gitti, geldi. Sonra hocalarımla falan diyerek orda resmen 12 saat geçirivermişim şflskdfşlkdf Öğlen tüm hocalarımızla vedalaşmaya da gittik. Bi senseim "kono atama de ikimasu ka." didi şfkjadsflksdjf tam çeviri "bu kafayla mı gidicen?" Mavi yaptım ya yazın. Didi tokyoda falan vardır böyle çok ama Ehime'dekiler çok şaşırcaktır dedi. Bi tanecik bir başka hocam ay bayıldım oyuncak bebek gibi diye geldi fşsldjkşsdljf Öyle vedalaşma faslı üzücüydü yani...Bahçede otururken de bölüm başkanımız hocamdan bir sürü tavsiye aldım. Hatta orda yemek tarifi bile verdi kültür festivalinde yapmamız için Türk yemeği olarak.

Bizim bu Ehime işleriyle ilgilenen senseimiz, bana olur da Osakadan Ehime'ye giden uçağı kaçırır ve 1 gece beklemek zorunda olursak diye, dedi ki 3. katta İslamik bi yer var orda sadece kadınların girebildiği yerde oturursunuz güvenli olur dedi ifslkdfşskdjfşldkf ben de ne diyim tamam dedim. Sonra Türk hocalarımızla konuşurken anlattımi bi tane hocam tipime bakıp güldü zaten diğer hocam da sen de saçını şöyle yapar (çene altından bağlama hareketi yaptı) mavi türbanlı gibi girersin dedi fşsödfksşdlfk Yahu ben 15 yıldır Ankara şartlarında yetişen bir insanım, Japonyadaki havaalanında kim ne yapabilir, onlar benden korksun flskjdfskjdf

Ya öyle bütün gün çoğ eğlendim işte oturduğum yerde. Gözlerimin önünde Burcu yokken şunları şunları yaparız planları yaptı pislik arkaaşlarım. Hatta hocalar da katıldı fskdjfşsldkf Öyle güzel dışlandım. Ben yokken yaşamayın eylenmeyin diye kudurdum hep. 5ay sonra bi gelcem hiç bi muhabbeti anlamıyom, esprileri çakamıyorum falan :''')

Sonra hep beraber yimek yemeye, kayfe içmeye gittik. Eve gidince de son hızlı seiyuu turlarımızla fangörllüğümüzü yaptık. Sonra son kez yatağımda yattım ::::'') Odamın her yerin fotoğrafını çektim özledikçe bakarım diye fşskşdflksdf Refü sırf benim için okula gitmedi ertesi gün (hmm evet kesinlikle o yüzden fldkfkşsldfk) Bayram tatili içün otobüsleri benden erkendi ne yazık ki. Önce Nuri koptu gitti, sonra Refü gitti....Öyle oturdum son toplanmalarımı hallettim akşama kadar. Ve Ankara'ya geri döndüm işte. Şimdi son 4 gündeyiz bakalım. Artık bavul hazırlığına başlıycam yarından itibaren.

Ay okulumu arkaaşlarımı evimi yanımda götürmek istiyom ben yaaa, beni tek gönderiyonuz bi başıma pisliqler T_T Şu özlem konusunu Japonya'ya adım attığım an unutucağıma eminim gerçi fislşdkfsşldkf yıllardır hayalini kurduğum şey olcak ay ne arayıp sorcam sizi :''')

Neyse gideyim son animelerimi izleyeyim rahat rahat fşsldkfşsldkf

2 yorum :

  1. Hayırlı olsun sonunda hayallerin gerçekleşiyor Japonya'dasın:D Sizin süreç nasıldı tam bilmiyorum ama (gerçi blogunda okuduğum kadarıyla bayağı uğraştırmışlar) bende birkaç gün sonra erasmus için İspanya'ya gidicem, belgelerle uğraşmak ömrümün yarısını aldı -.- O yüzden seni en iyi ben anlarım ajdhsjdh. Şimdilik bir dönemliğine gidiyorum ama uzatma şansım da olabilirmiş, sizde öyle bir durum var mı? Umarım çok eğlenirsin:))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim ::::) ah o belgeler.... Omur torpusu yemin ediyorum yaa. Bi de sorunlar cikinca 2.kez ugrasmak zorunda kaldim ya asil o bitirdi beni. Neyse ki atlattim. Bizim erasmuslardan tamamen farkli bi olay oldugu icin 5aylik programsa 5 ay kalabiliyosun. 1yillik programlar da var onlara da donunce basvurucam. Umarim uzatabilirsin ve cok eglenirsin sen de :3

    YanıtlaSil