22 Ağustos 2015 Cumartesi

Ehime | Japonya Günlüğü #5 Sorun yok

Dün hocadan gelen habere göre burs işi halloldu. Hem de planlandığı gibi 3 kişi gidiyoruz, diğer arkadaş da atlattı. Biraz anlamadım nasıl oldu, daha başvuruyu yeni yollamışken, son başvuru tarihi bile gelmemişken nası seçiyonuz bizi hemen? Sınırlamanız yok mu burs verme konusunda. Yoksa hocalar mı el attı acaba, bilemedim. Neyse hiç irdeleyip, sormucam. O burs elime gelene kadar da kendi parama güvencem. Zaten öğrendiğime göre ilk 2 hafta alamıyon burs falan.

Neyse, bu konu hallolunca büyük bi iştahla ders çalışmama döndüm flskdjf Evet ders çalışmayı seven bi insanım sevdiğim bir mevzuysa. İlk senenin konularını bitirdim, bu senekileri çalışcam ama kitaplarımı Çanakkale'de unuttuğum için Buse'nin kitaplarının fotosunu bekliyom. Yazık çocuğu da yıpratıyom ama fsşldkfsdf Kanjileri nasıl yetiştiricem hiç bilmiyorum. 250 tane okkei ama geri kalan 400 kadar kanji var galiba daha hiç bakmadım. Bi yandan da bütün sene okumak istediğim bi türlü okuyamadığım Japon Tarihi'dir, Krizantem ve Kılıç'tır bunun gibi kültürlenme kitaplarımı bitirmeye çalışıyorum. Yanımda kitap götüremeyecek olmanın acısıyla da bir sürü abuk subuk roman indirdim bilgisayara. Tayfun neyn çıkar da odamda mahsur kalırsam oturur okurum (onun dışında gezentilikten okuyabilceğimi pek sanmıyorum).

Bütün bunların yanında bi de katılmak zorunda olduğum konuşma yarışmasına hazırlanıyorum. Tekrar diyim hem de 3 kez!!! Benim katılcağım yarışmaya katılanları izledim, bazıları çok level atlamış Japoncaydı, allaah dedim nası yazcam. Ama sonra baktım ki benle aynı seviye bi sürü kişi var. Levelı yüksek bi Çinli çocuğun konuşmasına bayıldımdı hele ki, konusu Japonların kaliteli ürünleri ile Japon ruhunu mu ne bağdaştırmıştı. Konuyu da görünce bi korktumdu allam bu kadar derin konu yazamam ben diye. Neyse dediklerinin çoğunu anlamadım bile fşskdfsşdf Bi yerde takıldı mesela, orda bi espri yaptı herkesler güldü falan ne kadar özgüvenli bir erkek. Nys, bir sürü anlattı anlattı bitiriş cümlesi de peki benim ürünlerimin nasıl olduğunu düşünüyorsunuz? dedi gitti. :D:D:D:D:D:D::D:D:D diye kaldım Çinli ya hani D::D:D:D:D:

Her neyse, ben de kendimce konu seçtim. Aslında tam bir konu yok bile, Japonlarla olan münasebetimin evrimi diyebiliriz. Kısa kısa 4-5 trajikomik anılarımdan oluşan bi yazı. O yüzden sonuca bağlayamıyom. Son düzeltmemi yazıp tekrar bakcam yarın nasıl bitirebilirim diye. Olmadı "öyle işte hadi kiite kudasatte arigatou gozaimashita muck" diycem. Ya da son anımı da anlatıp "HAhahahahahHAhaha ilahi ben yaa" diye sesimi kısarak çekilicem sahneden, Japon şok! Hadi ben eheh diye anlatırken kimse gülmedi ve orda fıkrasına gülünmeyen adam oldum?? Ama yazacak başka bi şeyim yok rezilliklerimi ortaya dökmekten başka.

Bu haftaiçi Asami'ye yollıcam kontrol etmesi için. Az önce sordum bi kontrol eder misin göndersem diye, yavrum "makasete" dimiş hemen :') Of yarışma ne zaman onu bile bilmiyom. Vizeyi aldıktan sonra Ehime'deki hocaya aldım vizeyi diye mail atarken onu da sorayım ekstra mail girişiyle uğraşamam, uzun uzun hojamlar nassınlar kibarlıklar kibarlıklar.

Bi şey daha diğceğdim unuttum -.- Nys, gidiyom yazıma devam edeyim. Bay.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder