31 Mayıs 2015 Pazar

Ne Dinliyorum #24

Şimdi 2-3 gündür ruhumu daraltan bu yüzden de çoğ mutlu olduğum bi kaç şarkıyı paylaşıcam. Ben ders çalışırken dinlemeyi ve tatlış minnak çucukların sevip de kavuşamadığı yaoi mangalar okurken dinlemeyi tercih ediyorum. Keşke hikikomori olabilsem de bütün gün böyle işler yapabilsem negsel olur ama sadece final haftasındayım sfkdjdkfj

Her neyse. Sanırım özellikle Tokyo Ghoul izleyenlerin çok iyi bileceği Tk From Ling tosite Sigure ((凛として時雨) Rin Toshite Shigure olarak okuyoz.)). Sesini duyunca ağlamak istiyorum allam çok güzel!



Albüm versiyonu çok çok daha güzel ama kusura bakmasın şimdi. Hele ki sonlara doğru "zenbu" dediği yerlerde ağzına vurasım geliyo, o yüzden bence albüm versiyonunu dinleyin flskddfj


Bu da diğeri. Özellikle 2. kısmına bayılıyorum. Hele bi de okuduğunuz mangada çucuklar bi türlü kavuşamıyosa çok iç acıtıyo bak!


Ve tabiy ki vazgeçilmezim budur. Özellikle bomboş geçen Tokyo Ghoul 2. sezonunun son bölümünde can kurtaran gibi bu şarkı girdi ve, dakikalarca tüylerim diken diken izledim. 

Diceklerim bu kadar. Yarını ve finalleri düşünmeyip mangalarımı okuyarak bu 3lüyü dinlemeye devam ediciğim. Elveda.

2 yorum :

  1. Şarkıyı bende çok seviyorumm. Ne Dinliyorum #25 yazını okuyunca unravel gelmişti aklıma grubu aradım google'da zor buldum grubun adını. Oysa sen yazmışsın buraya =)

    YanıtlaSil