25 Mayıs 2015 Pazartesi

Ne Dinliyorum #23

3 gündür çılgınlar gibi Tsukiuta'ya takığım. Her türlü drama cd'ye chara song'a bulaşmış olmama rağmen Diabolik Lovers'ın cd yoğunluğu beni bunalttığı için çok ilerlemiş, almış başını gitmiş serilere bulaşmıcaktım. Kitap okurken merak edip yutubdan dinlemeye başladım ama hep sample var, çıldırmış indirmeye hazırlanırken Refü'de varmış neyse ki. Ondaki eksikleri de tamamladık ve o günden beri çlgınlarca dinliyom :3

Toriumi nefretlik seiyuular listemde olmasına rağmen, çok çirkin diye üzüle üzüle sevmeye başladım adamı fklsdjlkdj Zaten Diabolik'te en feyvırıtım Shuu'yu seslendirdiği için mecbur katlanmak zorundaydım. Sonradan UtaPuri'de Cecil olmadığı zamanlar adamın sesiyle pek sorunum olmadığını keşifledim. Sonra bi de Maeno ("Maeno'nun no'su" da der kimi bilirkişiler:ben) var tabi. Özellikle Utapuri'deki Camus sesiyle olduğunda tiskiniyom adamdan. Şarkılarını da sevmiyom çok huzursuz. Ama Akatsuki no Yona'da çok iyi seslendirmişti Hak'ı, o demiryutmuş sesiyle değil karizmatikti. Tsukiuta'da da aynı şekilde çok hoşuma gitti. O yüzden dünyalar başıma yıkılcak ki Toriumi-Maeno düyetine BA-YIL-DIM!!! Karakter isimleriyle Mutsuki Hajime ve Yayoi Haru'dan,malesef sample var sadece, dinliyoruz efenim.



Bir diğer favorim de bu. Hosoya'nın sesini seviyorum zaten, ama Kenn yine en nefret ettiğim seiyuulardandır. Sesiyle değil tipiyle sorunum var lfksdjflskdjf Sesini sevsem bile duyunca tipi geliyo aklıma sinirleniyorum resmen. Hem de çirkin diye üzüldüğüm değil tiskindiğim bir seiyuu olmasına karşın, bu düyete de BA-YIL-DIM!!! Hosoya ile sesleri nasıl yakışmış birbirine allam, özellikle nakarat kısımlarında çok şiptim!!! Yine sample ama Uduki Arata ve Satsuki Aoi'den gelsin.

Daha bissürü güzel şarkıları var ama ilk olarak bu 2sine takıldım. Yemek istiyom :B

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder