9 Mayıs 2015 Cumartesi

Ehime | Japonya Günlüğü #1

Daha gitmeden başlıyorum ben bu yazı serisine, çünkü neyi nasıl yapıcam ay yapabilcem mi gerilimi şimdiden başladı :')

Dün senseimizle ilk toplantıyı yaptık. Doldurmamız gereken belgeler, pasaport- vize işleri vs ile ilgili. Pasaportu Ankara'ya dönünce alıcaktım ama, hoca bu aralar almamızın iyi olcağını söyledi. O yüzden bu hafta, o güzel vesikalığı çektirip işlemlere başlamam lazım. Doldurmam gereken belgelerden biri can sıkıcı, oraya gittiğinde hangi dersleri almak istiyosun napcan niçin ibikbübük bir sürü ayrıntı içeren bir kompozisyon. Üzerinde baya uğraşcaz gibi hocayla. Ağustos gibi de sağlık raporu almam lazım. Sanırım Eylül'de de vize işleri için İstanbul'a gidicez. En azından şu an uğraşmam gereken işler değil :')

Gerilimim ve sürekli soru sorup durmama dayanamayan Refü'yü bıktırdım ve geçen dönem Ehime'ye gidip dönen, senpaiyi yemeğe çağırdık bugün için fsldkfjsdkfjkj

Kızcağız yemeğini bile doğru düzgün yiyemedi anlatmaktan. Para durumlarından, ağda işlerine varana kadar konuştuk skdljfsldkjf Bu arada öyle kuaföre gidem ağda yaptıram yokmuş en azından Matsuyama'da haberiniz olsun. Jiletle hallediyolarmış her şeyi, hatta o jilete ne koyuyolarsa azaltıyo tüyleri dedi senpai. Japon yapmış diyorum bir kez daha fsdlkfjsdf

Bi kere bi 1haftalık bi de 2,5 haftalık bi tatil dönemim olcakmış orda. O sıralar gezmelik yerlerimi şimdiden planlamaya bakıyorum. Osaka net!!! O Hogwarts'a gidilecek!!! Yapabilirsem Tokyo efenime bir Akihabara atma planım var. Okul gezisinde Kyouto ve bi yer daha vardı sanırım hatırlayamadım şu an, gidiliyomuş zaten. benim dönemimde de gidilir umarım. Zaten Ehime'de gitmek istediğim yerleri de belirledim (çok yok lfkjdsfkj)

Şimdiden Asami'yi ayartmaya çalışıyom, oraya gittiğimde Asami ben Osaka'ya gitcem dediğimde, nerde kalabilceğimi bileti falan o yardım etsin o kadar Japoncayla uğraşamam flksdfskdjf Gerçi gittiğimde bakalım umrunda olcam mı pisliğin, az pislik değil o flksdjfskfjd Sınıf seviyemiz farklı olcağı için fazla görüşebilceğimizi de sanmıyorum ya, kendime taze kankalar bulmam gerekçek.

Beni asıl yoran, sürekli programlar ve radyo programlarına çıkıyomuşun :)))) Yemek tattırma programları olsun, çocuklara türkçe öğretme şeysileri olsun. Gerzek gerzek el sallayıp gülüyomuşsun. Bu yaz "canayakın" insan görüntüsü üzerine çalışmam gerek. Sonra burdan bi kaç yemek ve türk kahvesi yapmayı öğrenip gitmem gerek flsdkjfskdjf Orda tanıtım amaçlı bi işler yapıyosun çünkü.

Of asıl çöp işi nolcak çöp. Yurt görevlileri de gıcık tiplermiş, zaten didik didik arıyolarmış çöpleri doğru yere attı mı diye. Yananlar, plastikler, kağıtlar bilmem ne allah allaah yani. Ki Japon çöpü en sevdiğim şeydir, mümkün olduğu kadar çöpe atmadan geri getirmeye çalışcam fsjdfsdjfsdjkf En azından ambalajı güzel olanları kesinlikle atmam. Gerekirse ordan dönüşümden önce kargoya verir yollarım Çanakkale'ye!!!

Hocalardan, kalcağım yurt görevlisine kadar, hatta her tanıştığım aramın iyi olmaya başladığı kişiler de dahil hediyeler almam lazım. Lan zaten 20kilo yük sınırı var napcam bilmiyom. En büyük heveslerimden biri gidip kapaklı telefon almak flksdjslkfj mümkünse Docomo tabisi. Döndüğümde de kırdırır kullanırım bence :3

Bi de mutlaka Sadou kulübüne girmem lazım okulda, ki burdaki Sadou kulübüme bi şeyler katabileyim. Ama ekstra bi kulüp daha istiyorum, o da müzük olabilir kotodur, shamisendir bi dokunmalık çalarım. Bakıyım daha neler neler çıkar. Bu kadar plandan sonra gider götü yayıp yatarsam yuh bana fslkdfjskdjf

Şindilik diceklerim bu kadar gibi. Gideyim pazartesi günkü kanji sınavıma çalışayım.

8 yorum :

  1. Gidince buraya bol bol foto atmayı unutma he bakalım hayallerimizdeki gibi miymiş oralar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebi, her boş vaktimde bloga koşcam :B Ama Ehime'den hayallerdeki Japonya'yı bekleme küççük bi yer ora :3

      Sil
  2. Enee Japonya ya mı gideceksiiin?? Çok mutlu oldum yaaa :)
    (Bu arada ben ne zamandır okuyamıyorum bloğunu. Nalet olsun üniversite sınavı -.-" )

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Öyle olmasını umuyorum :') Ama söz konusu Japonya'ysa başka seçenek yok zaten!

      Sil