2 Mayıs 2015 Cumartesi

Donten ni Warau / Orenchi no Furo Jijou (IZLEYIN HE!)

Huzurlu günlerim başlamak üzere!!! Bütün posterlerim bitti, tanıtım videosu bitti hepsi yayınlandı, Sadou kulubunun işleri bitti, dün gece de son olarak Müzik kulubunun albüm tasarımı bitti. Hepsinden aşırı yorulmuş ve gözlerimi bi kenara koyup 3hafta bekletmek isteyecek hale gelsem de, sonucunda hocalarımın ve arkaaşlarımın verdikleri tepkilere değer bence :') Bu okul beni çok yımışak yaptı. Her şey bölümüm için, canlarım muck mıck!!!

Tabi işlerim bitince hemmmen koştum animelerime :3 Dün gece Akatsuki no Yona ile açılışı yaptım fekat, şimdi çok aylar aylar önce izleyip bi türlü yazamadığım animelerden bahsetmek isityorum, yorulana kadar yazcam :B

Donten ni Warau

2014 sonbahar animelerinden Donten ni Warau'nun tek kötü yanı, sadece 12 bölüm olmasıydı! Meiji döneminde kılıçların yasaklanması ve ortalıkta kol gezen kötü pislik adamlar, buna karşılık Kumou kardeşler, gelişen fantastik olaylar, ejderhağğlar, karizmatik abiler, ihanetler, komiklikler, sümüklü ağlamalar.
İşte özetledim fksdjfdf karakter tasarımları mikimmeldi! Bununla beraber neyseki seiyuu seçimleri de mikemmeldi!
En büyük abimiz, Kumou Tenka. Karizmanın ve kimi zaman salaklığın hası! Bu çocuğun başına gelmeyen kalmadı arkadaş. Eğer Refü saolsun öğrendiği bütün spoileri bana yetiştirip durmasaydı, ağlar dururdum ama -.- bu suratla izlemek zorunda kaldım. Bence bilmeden izleyin akışına bırakın fslkdfl Tenka'nın bir smokinli hali vardır ki hala unutmama oy dağlar. Seiyuusunun Nakamura olması da en başarılı işlerden biri bence. Bu kaa güzel olur!
Tenka'nın 2 de küçük kardeşi var, post uzamasın diye yer veremicem ama şu gifte gördüğünüz memeli Tenka, arkasındaki da bi küçük kardeşi Soramaru. Şu gife bakarak bile seiyuusunun Kaji olduğu anlaşılıyo bence flksdjflskdjf Bi de en küçük kardeşleri var ki, Chuutarou, allah onu kahretsin. Her cümlesinin "ssu" şeklinde bitmesi beni çıldırttı daijoubussu? gibi. Zaten seiyuusu da Tsubasa, MEH!!! Ama 3ü bir araya geldiğinde gülmekten ölmeler, heycanlanmalar, zırlamalar (spoi yemediyseniz)....
Bir de bu 3 kardeşle beraber kalan Shirasu var. Hikayesini izleyip görün bence. Ben hiç konuşmıyım. İlk başlarda pek bi duygu beslemesem de belli olaylardan sonra bayıldım lfsjdflskjskfd İyi oldu çok güzel oldu yani. Bu da bir Sakurai şaheseri, yine cuk oturan seslerden biriydi.

Daha bir sürü karizmatik abiler var ama benim favorim Hirari'ydi. Hem hikayesi de mikemmeldi. Bambaşka karmaşık olaylar yani. Ama her şeyi çok güzel bağlamışlar. En azından bence 24 bölümlük olmalıydı ama iyice sindire sindire izlerdik, her şey çok oldu bittiye geldi gibi. O yüzden kalbimde buruk bi acı bıraksa da çok etkili olamıyor. Fakat son zamanların en iyi endinglerinden birine sahip oldugu da bir gerçek. Buyrunuz efenim:

Orenchi no Furo Jijou

Yine 2014 sonbahar animesi. Fakat bu seferki ne yazık ki 3-4dk. O yüzden 4-5 kez başa alıp alıp izledik fskfşlkdf İşte biz buna Suzuki etkisi diyoruz arkaaşlar. Konusu şöyle (aslında konusu bile yok fskdfjsdkf) Tatsumi diye (adeta Free'nin Haru'su ki seiyuu aynı zaten) bi genç var, küvetinde de Wakasa diye resmen gey bir denizadamı var ki bence denizkızı, ivit.Tatsumi, Wakasa ne isterse yapmaya çalışan zavallıcığın ve tsunderenin teki. Bir de Wakasa'nın birbirinden eğlenceli ve başrol karakterleri çoktan aşmış olan değişik şekillerde arkadaşları var. Her bölüm birileri geliyo, öyle öyle yaşanan bence çok komikli olaylar.
 Ahtapotu Suzuki (ki daha iyi bi seçenek olamazdı, fanı olmasam da bayılırdım bence fsdkjfkj), elektrik vermekle meşgul olan Denizanasını Hanae seslendiriyo (mıtlılık budur) Denizadamı da çok kısa bi süre voaa voaa olup şu an tiksindiğimiz Umehara seslendiriyü. Çok gey bi sesle ve yakışmüyür! Normalde çok taş karakterler olmalarına rağemn (denizanası hariç fspdkfj) bu şekilde chibi ve baka olarak hayatlarını sürdürmeyi tercih ediyolar.
Suzuki de olsa, benim favori karakterim bu iğrenç yeşil böcekti fşsldkfşsldkf Tsuda Kenjirou'nun iğrenç pislik yönlerinden biri daha bu karakterle ortaya çıkmış. Bu kadar hasta ruhlu manyak olamaz lan bi tip fsldfksşldfk Ya bayılıyom uyuz yaa!! Konuşma tarzı sesi gülmesi o kadar güzel ki aptalın!! Neyse işte bu kaa. Tek oturuşta izlemelik anime. Dvd'sinde çıkan seiyuuların küvette muabbet ettiği poroğramı da güzeldir şfskdfsdfk Özellikle Suzuki, Hanae ve Tsuda kısımları!

Ay daha fazla yazamıcam galiba çok uykum geldi. Halbuki 9 seri daha var yazılcak listemde, oy.

2 yorum :