26 Mayıs 2015 Salı

Akatsuki no Yona

Geçtiğimiz kış sezonunun 24 bölümlük, konusuyla, çizimleriyle, seiyuu kadrosuyla 10 nömra animesi. Hiç konusunu okumamış olanlar için her yerde göze sokarcasına yazdıkları spoiler içeriğinden bahsetmicem. Prens Yona, aşık olduğu kuzeni Soo-Woon ve anlaşamadığı koruması Hak  ve bi anda hayatlarının (bi anda dediğim ilk bölüm oluyo çok beklemiceniz) alt üst olması ile alakalı bi anime. Maceraya atılma temalı animelerin hastası olduğumu farkediyorum artık. Nanatsu no Taizai olsun Magi olsun böyle yollarda geçen animeler ço hoşuma gidiyomuş meğersem. Üstüne savaş sahneleri ve tabiki de ejderhalar da eklenince benim için tamam oldu!

Çizimleri en en en güzel yanıydı bi kere. Bu eskimsi çizimsi havaya hastayım allam ço hoş bi şey. Adamlar çiziyo yani!! Ayrıca arada gerzek chibilere dönüşmeleri de beni ço mutlu eden ayrıntılardan biri. Efektolar da mikemmeldi! Müzikleri konusunda bi şey diyemicem çok aklımda yer edici şeyler yoktu galiba.

Tabisi dolu dolu bishounen içinde Yona'ya sinir olmam gerekirdi fekat gerzek bir kız ya da haremlik bi durum olmadığı için kendini sağlama aldı. Ayrıca zeki kız öyle kendi ayakları üzerinde duramayan aptal pisliklerden değil, ha arada Hak'a karşı baya aptallaşıp çucuğu çok yıprattı ama ossun. Yona'yı severiz.
Gelelim Hak'a (ama yani Hak ki ne Hak Hakka tapan milletimin Hak yani) Karizması ossun arada salaklığının tutması ossun Maeno seslendirmesine rağmen demir yutmuş sesiyle olmadığı için SESİNE BAYILMAM ossun! Her şeyiyle mikemmeldi. Tez listeme Hak sarılma yastıkları alına diye eklemem lazım flskdjflsdf
Ayrıca anime boyunca böyle şeqil hareketlerde bulunmakta. Efektler coşmuş yine . Ve yine gariptir ki kendisini Yona ile şiptim. Sanırım çucuk o kadar yıprandı ki artık için acıdı da şiptim yani yoksa olcak iş değil flsdkjflskdjf Benim asıl şiptiğim kişi birazdan gelcek.


Yona Hak'la dağ bayır gezerken topladığı ejderhaların ilki ve en çok role sahip olanı malesef. O Bendeniz saçın allakaritmisin seni yia, nifrit idiyirim!!! Seiyuu'suyla da alakasızım (zati Ichigo'nun seiyuusu, baştan yenik başladı) Ecder gücü de iğrençti eli kocaman oluyo bi şeyler. Ya bu ölsün.

Asıl sevdiceğim gelene kadar Hak'tan sonra Shin-ah derdim ama işte çocuğun değerini bilemedi bu anime bence. Nobuhiko'nun çoğ da güzel seslendirmesine rağmen, karakter konuşmuyodu şfksjdfskdjf Yazık oldu yeminle. Ayrıca karakterin animeye girişi  çok hayrika oldu, dram hastası bi insan olarak kalbim bin parçaya bölündü.
Şu minnaktoşa bakar mısınız ya hala üzülüyom allakaritmisin!! Yether bu çocuğun çektikleri daha ne yaşıcak diye diye dağıldım yeminle. Animenin dramın dibine vurduğu kısımlardı yani.

Geldik benim sevdiceğimeee *.* Benim için çoğ şaşırtıcı bi olaydır Jae-ha'yı sevmem çünkü ne yeşil saçlı tip severim ne de upuzun saçlı tip!! Ama Jae-ha'ya bayılıyorum lan!!! Bi de piç karakterlerden yani, onu da hiç sevmem!
Veee Suwabe seslendürüyür :3 O kadar yakışmış ki yani o kadar ossun, Suwabe karakterlerimde ilk 3e girdi.
He ama genel olarak şöyle bi sinir bozuculuk vardı animede. Şimdi beyaz ejderhayı arıyolardı beyaz saçlı bi tip çıktı. Mavi ejderhayı arıyolardı mavi saçlı tip çıktı. Yeşil ejderhayı ararlarken Jae-ha'yla karşılaşıyolar ANİMEDEKİ TEK YEŞİL SAÇ!! Birisi de çıkıp demiyo ki koşun tutun ejderhayı buldum diye. Resmen yoruldum yıprandım ay. Her neyse sonuçta kadroya dünya karizmatiği ejderhamı da katmış oldular. Karizmatikliğinin altında aslında şöyle bi karakter olduğunu da unutmamak gerek:

Son olarak da, olayların başlama sebebi karakterimiz Soo Woon.
Niyeyse bu çocuğa sinir olamıyorum. İlk başlarda hııığğğaaa dimiştim ama sonradan bi sevimli nebliyim, sürekli çocukluk hallerini gösterip durmalarından mıdır nedir. Ço üzülüyom ben bu çocuklara. Özellikle sonlara doğru Yona'yla yaşadıkları olayla, ne düşünsem bilemedim. 2. sezonda bi şeyler anlatın artık bu çucuk hakkında!!!

Bunun dışında bi kaç karakter daha var ama şimdi uğraşamıcam. Son ejderhayı son bölümde çıktığı için ve karakter olarak pek hoşlaşmadığım için yazmıyom bile. 2. sezonda gözüme girmesi lazım anca. Şimdi sadece yeni sezonu beklemekteyim. Olduğ görüşürük.

9 yorum :

  1. Bloga bakmayıp bakmayıp senin şu anime yazılarına denk geliyorum acı sonuçlarlan karşılaşıyorum. Hayır bi de öyle tatlı anlatıyon ki bi de karakterler bi de ejderha mejderha varmış. Şuvan saçmalamaya başlıyorum. Bence gidiyim şindi işi gücü bırakıp başlıyım bi. Hım. Ejderha. Hım. Mıhmıhmıh :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes benim gibi işsiz olsun istiyom :B
      Yanlış şoolmasın yalnız, hakiki ejderha yok hee, sadece bu güzel çucukların ruhu olarak var. Gerçek ejderhalar olaydı keşke *3*

      Sil
    2. Olsun adı yeter. Bu tip ejderleri de severiz :3

      Sil
  2. Bu animeyi güncelken izliyordum da ejderler ortaya çıkana kadar içim şişmişti :D Sonra yavaş yavaş gelmeye başlayınca çok sevmiştim.

    Nanatsu'nun konusu güzele benziyor ama mangasında ecchi varmış galiba, animede de var mı? Ecchi olunca bende bir önyargı oluşuyor da :D

    Bu arada üst yorumdaki arkadaşın dediği gibi anime anlatımların çok tatlı ^^

    YanıtlaSil
  3. Hayatta güncel takip edemezdim ben hee!!

    Şimdi şöyle ki, ecchi etiketi gördüğüm an izlemem animeleri, belki ölüp bittiğim seiyuu varsa katlanmaya çalışırım. Nanatsu'da da Elizabeth diye allanbelası başrol kız var malsef. Anime su balonu misali meme dolu olmasa da Meliodas'ın sapık kişiliği -ilk bölümlerde yoğun, sonradan azalacak şekilde- kendini gösteriyo, Elizabeth'e yaptıklarıyla. Bu anime ecchi anime demem ama. Zaten bi süre sonra Meliodas'a alışınca görmezden geliyosun :B

    Ay teşkür ederim, o an aklıma geldiği gibi yazdığım için çok dağınık anlatıyorum diye düşünüyodum ama mıtlı oldum :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şans veriyorum o zaman Nanatsu'ya. Zaten Shounen Magazine'deki seriler hep böyle konuları falan çok iyi ama dergide hep fan servis biraz JUMP'ı örnek alsalar keşke. JUMP'ın animeleri daha oturaklı bu kadar abartmıyolar :D

      Sil
    2. Bence vermelisin ivit :3
      İşin dergi boyutunu bilmem ben takip etmediğimden mangaları, sen ne diyosan doğrudur :B

      Sil
  4. Yüzümün gülmesine yetiyor yazıların :))
    Bunu da listeye atıyorum :)

    YanıtlaSil