1 Nisan 2015 Çarşamba

Shigatsu wa Kimi no Uso (ağlıyom!!)


Taze taze Shigatsu wa Kimi no Uso'yu bitirmişken yazmak istedim. Ağlamaktan içim şişti arkaaşlar. Son bölümü yorganımın altında yastığa sarılarak izledim. Bitirince yorganı kafama çekip yatağa yığıldım. Sonra da evde tur attım yorganla haşır neşir şekilde. Acımı nerlere kosam bilemedim yani fşsdkfsşdf

Dram izlemeye bayılır ancak yıllardır şöyle ağlamaya layık anime,dizi,film bulamam. O yüzden eskileri (özellikle 1liter of tears, plz.) izler dururdum. Shigatsu'da bitsin diye bekliyodum, hakkında hiç bir spoiler yememişken (neyseki) rahat rahat başladım. Burdan bi alt paragrafa atlayın spoiler yemek istemiyosanız. İlk bölümü izleyince "Bu kız ölecek" teşhisimi koydum. İlerleyen bölümlerde 2. kız karakter Tsubaki'ye ağlayıp durdum, ki en sevdiğim karakter oldu zaten. Sonra Kousei'nin annesiyle olayları beni mahvetti, ah yavrım yavrıım diye dizlerimi döve döve izledim. Başrol kızı sevdiğimi söyleyemem, sevmiyom da değil, ama üzüldüğüm net. Son bölümde ameliyata girmesi, ardından çat diye mezarı başındaki görüntüsüyle dağıldım. Üstüne Kousei, kızın ona yazdığı mektubu okuyunca salyam sümüğüm kendilerini bilmez halde çılgın atıyolardı. Ya bak yeminlen kalbim acıdı lan flskdjfksjdf

Spoiler köşesi bitti. Kousei karakteriyle Hanae Natsuki çılgın attı bence. Tokyo Ghoul'da Kaneki sesiyle gözümde bi yer edinmese de (sadece tatlışlığıyla vardı lfskdjfsd) Kousei'yle oldu bu çucuk oldu. O deli gibi bağırışları, normalde "meeh" diceem aşırı dramatize konuşmaları falan çok güzeldi. Osaka Ryota'nın sese gıcık oldum, normalde severim ama sadece tipini fşskdjsdjf sesini bilmiyomuşum. Gerçi o Watari karakterinin iticiliğinden kaynaklanıyo olabilir. Bak eğer Watari hasta ölecek bi karakter olsaydı severdim ama şfksjdfksjdf Ama en en en çok Tsubaki'nin sesi sevdim. Zaten o kızın diğer seslendirdiklerine de baktım hep sevdiğim tipler varmış. Bak adını bile bilmiyom kız seiyuu diye fşsdkfsdşf

Çizimler bir harikaydı, efekler bir harikaydı, müzikler zaten lafını etmeye bile gerek yok.2.endingin canlı kemanlı versiyonunu şuraya koyyim de siz anlayın:


Böyle rengarenk anime olum böylesi dramatik olması ço başkaydı valla ayakta alkışlıcam üşenmesem. Şimdi hala "Clannad yaa" diyen görürsem vururum allam nası tiskiniyom o animeden, dram sınıfına sokulduğu için, insanlar dram animesi diye onu önerdiği için. Neyse sinirlenmicem.

Kousei'yi görünce kesin ben bunu sevmem demiştim ama aksine bayıldım!!! Acılı çocuk seviyom ben ya flskdjfsdf Hep üzüldüm ah dedim çucuğum daha neler yaşıcak diye. Hele o hepsinin küçüklük halleri yok mu, salak salak gülme sebebi. Ayrıca animeye sonradan dahil olan Kousei'nin rakiplerinden de Kaji'nin karakteri favorim, yine karakterin adını unuttum, neyse. Özellikle sinirlendiğindeki o sesi yok mu allam bu Kaji bebesini hep bağırtın ço hoş olyür.

Ya benim içim yanmış, şu saatte oturmuş geleceğimi sorguluyom yarın 9da dersim var halimle, ben napyıom ben burda. Bi bıraksalar da dramımı yaşasam gitmesem 3 gün okula hooff. Burdan sesim birilerine ulaşıyosa izleyin olm bu animeyi. Hadi.

6 yorum :

  1. Ben 11.bölümde bıraktım ya sonunun drama bağlayacağını bildiğim için devam mı etsem acaba :D

    Bu arada KyoAni'ye bir antiliğim var ya Clannad'ı da seyretmek istiyorum çok övüldüğü için ama sırf KyoAni yüzünden izleyemiyorum. Sence övüldüğü kadar var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dram seviyosan devam et bence, en sevdiğim tür olduğundan kaçırmadım flksdjfdskjf
      Bence övüldüğü kadarı geç hiç yok, nefretlik animeler listemdedir. Ki kyoani severim. Belki de çok abartı yorumlarla dolup izlediğim için aradığımı bulamadım. 2 sezona verdiğim saatlerime acırım yani.

      Sil
    2. KyoAni'yi sevmene rağmen nefret etmişsin ben hiç beğenmem o zaman :D Beni büyük bir vakit kaybından kurtardın sağol :D

      Sil
  2. Gariptir ki Shigatsu wa Kimi no Uso yazından sonra onu değil de one liter of tears' ı izlemeye başladım (spoilerin başını görmeme rağmen) merak ettim napam :D 1 oturuşta 2 bölüm bitirdim :d :D benden mi kaynaklandı bilmiyrum ama hemen duygulandım yha, ending'ine bayıldım zaten yui ohba 'nın only human ı imiş :D aşik oldum sesine.

    YanıtlaSil
  3. Hardkordur yalnız aman dikkat et :') Sanırım bi 4-5 kere izledim, ağlamamdan hiç bi şey azalmadı. Hikayenin gerçek olması ve bölüm sonunda Only Human eşliğinde esas kızın fotoğrafları ve günlüğünden bazı kısımların gösterilmesi çok feci. Özellikle 5. bölümden sonrası ağlamaktan geberdiğim bölümler.

    YanıtlaSil