29 Nisan 2015 Çarşamba

Oldu güzel oldu

Uykumdan geberiyomdu ama bugün sıcak sıcak yazmazsam gözüm açık gider dedim.

Ben gidiyom Japonya'ya şsldkfsdflksdfşlk yeminlen gidiyom :'''''''''''') Hala inanamıyorum ama vallahi de gidiyom!!!

Bütün 1 ayı Ehime Ehime Ehiiiimmeeeee stresiyle geçirdim ama değdi!! Bugün de okula sakin bir şekilde gittim, derslerime girdim, Sadou toplantıma girdim, sonra gittim üstümü değiştirdim. O topuklu ayakkabıların yarattığı bel ağrısı dayanılmazmış, şu an ölcem ağrıdan ama umrumda değil fksjdfskjdf

6 buçukta başladı mülakat. Herkes sırayla girdi çıktı. Her çıkan apar topar eşyalarını alıp aşşa iniyo, bazıları bi şeyler söylüyo ben kulaklarımı kapatıyorum falan duyup daha da stres yapmamak için. Bu arada o pasiflora şurubun sadece 2 yudumluk bi şeyi kaldı diktim kafaya şişeyi yani fsdkfjslkdfj Aaa sakinim lan galiba falan diyodum. Bütün bu süre boyunca yanımda olan arkaaşlarım, dakkade bir arayan tuçiş...Yerleri apayrı yani, ben gibi itici pislik bir insana katlanıyonuz bi de saatlerce benle beraber bekliyonuz ay lav ye. Sonra traaannkkk benim sıram geldi. Kapının önünde çağırılmak için beklemeye başladım. Hoca kapıyı açınca korku dolu gözlerle bakıp girdim. O sandalyeye oturunca şurup falan kalmadı kalbimi çiğneyebilir hale geldim şfskdjsldkfj 2 Japon hoca 1 türk hocamız vardı. Hemen derin nefes al ver diye el kol yaparak jimnastik yaptırdılar bana fslkdfjslkdfj Tamam hazırım dedim, hoca son bi kez daha nefes al ver dedi hatta flskdjfskdjfkjsdf Sonra sırayla başladılar soru sormaya. Ben daha ilk soruyu yanlış duydum daha doğrusu tam kilit kelimeyi duyamadım alakasız cevap verdim flksdjfsldkfjlksdjf Hoca didi yok dedi onu sormadım dedi bi daha sordu. Hıaaaaaaaa diye kaynar suları yedim, neyse sonra cevapladım öyle öylee. Ehime'yle ilgili sorular, kendimle ilgili sorular. Ne konuştuğumu da pek hatırlamıyorum zaten ama çok çabuk bitti gibiydi. Bitti dediler inanamadım.

Öyle kapıdan çıktım anında topukluları çıkarıp çıplak ayak koridoru geçtim fskldjfsldkfjslkdfj yıkılmış bi şekilde eşyalarımı aldık bahçeye indik. Allam ölcem böyle heycandan diyom hiç konuşamadım çok kötü geçti ölüyom anneee diye. Bizimkiler beni 1 ay önceden kafadan yolladığı için Ehime'ye (hatta eşyalarımı ve odamı bile paylaştılar fksjdflkj) sen gitcen sus pislik konuşma sınavlarında da böyle yapıyon alıon 97 98 diyolar. Ben de zerre umut kalmamış ama fsldkfsdlfksfdl

Son kişi de mülakattan çıkınca tekrar yukarı çıktık. Ben montumun kapşonu geçirdim kafama yattım kenarda. Sonra hocalar çıktı, hala bakamıyodum. Hoca sonuçları asmaya gitti, Refü ve Buse koştu hemen. Sonra kazandın kazandın gidiyon diye koşarak geliyolar ama direk ağlamaya başladım yalan söylüyonuz yalaaaaaaaaann diye flsdkfjsldkfjskdlfj Gidiceğime inanınca daha da çok ağladım zaten. Orda saçım başım dağılmış hocalara teşkür etmeye çalışıyom. İnsanlar sarılıyo falan fslkdfjsldkfj allam çok zor anlar. Bi yandan telefonda annem babam tiğçi... Ben bi süre kendime geldikten sonra çıktık yine bahçeye hocalarla oturduk biraz. Türk hocamız hemen soruyu yanlış anlamamı gülerek anlatmaya başladı fksdjfsldkfj didim daha fazla rezil etmez misiniz ben anlattım gerekli insanlara diye flksjdflskdjf Öyle çok güzel ve korkunç bi deneyimdi yani.

Şimdi ekimden şubata kadar Ehime yolu beni bekler, 5 ay da orda üniversiteye gidem bakıyım. Yine çooooh çalışmam lazım!!! Orda neler neler bekliyo beni hoh :'''')

8 yorum :

  1. Pislik yaa biz emindik sonuç olarak ama o sınavdan çıktıktan sonraki anınla o bakışlarınla... herkesi öldürebilirdin öyle bir umutsuzdun jhdfgfhdgf Neyse kaarşim hayırlı olsun tekrardan diyorum ve gidiyorum :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fklsdfskdjflsfklsdjf ilk sorudan sonra çökünce işte neblem. Saaol karşim :*

      Sil
  2. Tebrik ederim çok sevindim senin adına güzel tecrübeler seni bekler :)

    YanıtlaSil
  3. Tepkilere bak ya :D Tebrikler!!! ^^

    YanıtlaSil
  4. Aww tebrik ederim, hayırlı olsun :D sana sensei diyeceğim günlerin yaklaştığını hissediyorum :3

    YanıtlaSil