2 Nisan 2015 Perşembe

Ne dinliyorum #20

2-3 hafta önceki kaiwa dersimizde senseimiz ço güzel bi şarkı dinletti bize. Tabi eylenek kopak diye değil, duyduğumuzu yazabilmek ve anlamını çıkarabilmek için. Ama şarkı ço hoşumuza gitti, arada bi açıp dinliyodum, 2 gündür sürekli dinler hale geldim.

Eski Japon şarkılarından birini, Shiina Ringo isimli bir sanatçı ablamız almış yeniden yorumlamış ve ço hoş olmuş:


Videodaki görüntülerin hiç bi alakası yok bu arada, başka bulamadım malesef buraya koyabilceğim.

Özellikle sözlerini çıkarırken baya etkilendik sınıfça flsdkjfsldkjf ilk başta eheheheöhöhö oluyoduk sonra lan yazık lan hiiii olduk.

Şarkı özetle şöyle; 2 sevgili var, şarkıda bi erkek bi kız ağzından söyleniyo zaten. Bunlar küçük bi kasabada yaşarken çocuk büyük şehre gidiveriyo. Sonra ben sana güzel güzel şeyler yollıcam burdan diyo kıza. Kız da ben bi şey istemem sen geri gel diyo. Sonraki kısım da yarım yıl geçti ben sana yüzük yollıcam diyo, kız yine istemem diye sıralıyo. Sonraki kısımda çocuk sen hala makyaj falan yapmıyon mu bak ben takım elbise giydiğim fotoma bak diyo, bak pisliğe bak baaak! Kız da ben seni burdaki halinle seviyodum, orda rüzgarda kalırsın üşütme neyn diyo. Sonraki kısımda da sevgilisi seni unuttum artık ben burdaki hayatıma alıştım geri dönmüyom affet beni diyo bak yine sinirlendim flsdjflskdjff  Kız da senden son bi şey istiyom bana gözyaşlarımı sileceğim mendil gönder diyo. İşte sonra bitiyo şarkı biz çok sinirlendik dinlerken sizi bilmem fslkdfjsşkdjf

2 yorum :

  1. Şarkıyı dinleyemedim youtube problemi yaşıyorum ama sözleri beni depresyona soktu öf :/ :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shiina ringo - momen no handkerchief ya da 椎名林檎 木綿のハンカチーフ diye de bakabilirsin belki vardır youtube dışında ya da indirmelik.

      Sil