22 Nisan 2015 Çarşamba

Mithiş yoğun yoğun haftam

Ben bu hafta ölüyüüüümmm resmen öldüm bittim!!! İyi bitirdim ama yalnız güzel bitirdim.

12kulüp posteri üzerine bi de koca A0 posteri yetiştirmeyi başardım. Dün gece hepsini teslim ettim. Valla söz konusu benim okulum daha doğrusu bölümümse çektiğim her şeye değer hee. Düşün sevgiyi :') Hele ki hocalarıma posterleri gösterince mıtlı olmaları takdir etmeleri, valla hepsine sarılasım geliyo flsdjfslkdfj O yüzden büyük mıtlılık yaşıyorum. Hacettepedeyken yapmadığım kadar çizim yaptım şu 2 yılda lan flsdkjfsdjf Hem de kendime bi portfolyo oluşturmuş oluyorum ki ilerde işime yarasın. Bu okul beni yetiştiriyo arkaaşlar!

Şimdi geriye kaldı tanıtım videosu, ki hayatımın ilk videosunu hazırlıcam. Tatilde Tüğçe'ye anlattırdıydım programı bakarım ne kadar hatırlıyom ne kadar yapabilcem çok allah çok hayırlısı yani. Cumaya kadar yetiştirmem lazım. Sonra bi de müzik kulubünün albümünü tasarlıcam. Ve sonra bi de Tolga hocanın ricasıyla Ankara'dan gelcek bi porfösörün konuşması için poster hazırlıcam. Ki öyle posterler nası hazırlanır hiç bilmiyom. Öyle kolajlara gelemem ben, Burcu kes yapıştır yapmış dedirtmem, ille ilustrasyon istiyom :')

Bi de Ehime diyip duruyodum ya, pazartesi günü açıklandı kompozisyon konusu. "İlerde öğretmen olunca, neyi nasıl öğretirsiniz neden." diye, benim de son zamanlarda öğretmenlik ciddi ciddi düşündüğüm bi şey, ama sadece bizim bölümde olursa. Tabi Japonya'da nerde olursa çalışırım o ayrı. Oturdum bi yandan da onu yazdım. O kompozisyon nası Burcu kokuyo var ya, nasıl benim saçma salak mantığım naasssııl!!! Konu olarak kanjiyi seçtim ve bi kaç örnekle kanjileri nasıl anlatcağımı yazdım. Bizimkilerle beraber çalışırken de kanjileri hep bi şeylere benzetirim, ya da şöyleymiş böyleymiş diye uydurma hikayeler yaparım. Hep de aklımızda kalır onlar. Ama farkettim ki çoğu terbeesiz terbeesiz şeyler lfkjsdfkjsdlfk Terbiyelileri seçtim Japoncam yettiğince açıkladım. Allam salak salak konuşuyom gibi görünmez işalla hocalara fşfsdfjsdjf umarım sadece bizimkilere geçerli değildir bu uygulamam. Neyse işte, okulda da baktım herkesler 700-800ji (her noktalama harf vs) yazmış benimki 500 lfksjdflskjfd Berkay kankeştoşumu çaardım çucuk yazık uykusundan kalktı geldi, ittire ittire 650ji yaptık onu. Sonra teslim ettim. Derse girdim. Ama düşünmekten dersi gram dinleyemedim. Tipimden aşırı belli oluyodu ki sanırım, hoca ne okumaya ne de sorulara kaldırdı beni yazık kıyamam flsdkjflsdjf O sırada bi dilbilgisi hatası yaptığımı farkettim. Hıaaaa diye arada tekrar hocanın odasına koştum düzeltip versem olur mu diye. Olur ama 5e kadar yetiştirir misin dedi, evet dedim. 10 dk arada düzelttip çıktı aldım hocaya yine teslim ettim kadın şok oldu zati fsşkfşsdfk Öylece ciddi ciddi Ehime'ye başvurmuş oldum bağalım mülakat ptesi ya da salı olcak bilmiyom kendi kendimi yiyip ne kadarımı bitirebilcem acaba o güne kadar!!

Bu haftanın en çok güldüğüm olayı da, şimdi bizim Ishiyama senseemizle 3 hafta önce falan konuşurken, dedi son zamanlarda popü anime ne var diye. Nanatsu no Taizai'yı dedim. Suzuki de var dedim fsldkfjslkdf İzleyin sonra kuiz yapçam dedim. O zamandan beri her hafta eksiksiz izlediniz mi diye soruyorum adam, sürekli unutmuş oluyo, özür diliyo fslkdjfsldkjf Bi kaç gün önce yine sordum nasssııılll aaaaaaaa yine unutttum özür dilerim ço özür dilerim diye kıvranıyo fşskdjfsipdjfksodfıj Taam taam anladım ben dedim, ben de haftaya yapcağım sunumu unutcam dedim fklsjflksdjf Refü de hoca not almıcak yalnız animeyi izleyince sen not alcan sunum yaparak dedi Benim dememe gerek kalmadan sense yok kuiz yapcakmış dedi fsdkljflsdjflsdkf Telefonu çıkardı perşembe gününe hatırlatıcı kurdu söz izlicem diyo flskjdfsldkfj Bugün de gelmiş yarın izlicem nanatsu'yu diyo fsdkfsdfsldşkf Adım çıkmış Ijiwaru Burcu'ya... O değilde hakkaten haftaya Maid cafe sunumu yapcam onu da hazırlamam lazım. Neyse yoğunluğum giderek azalıyo en azından :') Heleki mayıstan sonra finallere kadar oh miss!!! Şu mülakatı atlatıyım da rezil olmadan başka şey istemiyorum. 2015 Nisan'ı benmçün unutulmaz olcak gibi fşslkdfsldkf

İşte eeyle, yatıp uyumak istiyorum şu an. Sonra video yapcam. Bay.


Video yapcam diyip 4saat uyuyan gençten gelecekten not: Topluluğunu fb sayfasında paylaşıldıgına göre posteri ben de paylaşabilirim bence. Hem Çanakkale'den birileri görürse, koşsun gelsin. Böyle güzel başka etkinlik yoğ çünküsü.
Bu da Fb sayfamız: https://www.facebook.com/turkjapondostluktoplulugu?fref=photo

4 yorum :

  1. Bütün bir yazının içinden tek kelime bulup çıkarmak biraz abestle iştigal olacak ama :) ille de ilustrasyon demişsin benim de buna merakım var acaba hangi proğramı kullanıyorsun merak ettiydim de :) ??

    YanıtlaSil
  2. aa negzel olmuş poster. Senin çizdiğin kısım arka plan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece figürlerin duruşu eski resimlerden, hareketleri çıkarmaya vaktim yoktu çünkü.

      Sil