29 Mart 2015 Pazar

Tokyo Ghoul 2. Sezon

İlk sezonu çok sevmiş olduğum için ve iğrenç bi yerde bitmiş olduğu için milyon gözle 2. sezonu bekliyodum. Ev ahalisi olarak gelir gelmez izledik ilk bölümü. İlk hayalkırıklığı iğrenç openingi oldu. Unravel'dan sonra hiç yakışmadı. Bi o bölümde izledik gerisinde hep atladım zaten. Animeye de bi tek ben devam ettim herkes saldı flsdjflskdjf Çünkü bissürü yeni tip geliyo, polislerin tarafı ağırlık kazanıyo animede, sıkıcı uzun muhabbetler falan.

3. bölüme kadar mieeh diyerek izledim ki, o bölüm sonunda aşkım bebeyim Tsukiyama geldi. Billur Mamo sesiyle döktürdü yine, çok saykoydu allam, arada açıp izlerim hala o kısmı.

Sonrasında biraz daha sarmaya başladı konular, özellikle 6-7den sonra falan iyi güzelleşti. Kaneki pek ortalarda yok yalnız artık başrol değil bu sezonda bence, o da herkes gibi olmuş flsdjflsdkf Yine bir sürü bir sürü tiple kafam karışsa da, çünkü ilk sezonu zaten zor hatırlıyom, güzel güzel ilerledi.

Son 2-3 bölüm şoktan şoka sürükledi. Bi yerde feci ağladım, allah rağmet eylesin kaarşim. Son bölüme geldik ki bir bok olmadı anacım. Fakat ben yine de tüylerim diken diken izledim. Unravel'ın akustik versiyonunu da verdiler arkaya, Kaneki yürüyo dakikalarca öyle bi bölüm. Bi siyah saç dalgalanıyo bi beyaz saç dalgalanıyo falan. Bi bok yok anlıycaanız ama, sevmeden edemiyom.

Ama besbelli ki ilk sezon hadi neyse de, 2 sezon mangasının yanından bile geçemiyo. Yaz tatili gelsin bi an önce mangayı bitirmem lazım. Son olarak da bu sezonun en iyi şarkısını bırakıyorum buraya. Öyle güzel yerlerde kullandılar ki ağlayasım geldi.

4 yorum :

  1. Merhaba! Ya Tokyo Ghoul la alakasız ama cosplay yarışmasına katılmak istiyorum. Ancak siyah uzun saçlı bi anime karakteri bulamadım. Sizin bildiğiniz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler şimdiden ^o^

    YanıtlaSil
  2. https://www.animecharactersdatabase.com/ burdan en üstteki kısımdan saç rengi uzunluk vs belirleyip aratabilirsin.

    YanıtlaSil