19 Mart 2015 Perşembe

Japonya'ya gitcem gidemiyom T_T

Bu hafta bizim Japonlar dışında başka bir telaş daha vardı. Japonya'ya gidebildiğimiz programlar başladı!!!

Bi tanesi panasonicin 2 haftalık programıydı. Geçtiğimiz hafta açıklandı ama 2 gün sonraya Türkiye'nin çevre sorunları hakkında 700ji'lik mi ne bi kompozisyon istediler. Ondan 3-4 gün sonraya da mülakatı vardı. Panasonici kazanırsan, 3 haftalık Kanazawa programına katılamıyosun, ikisi de araştırma programı ve birini seçmek gerek. Ben Kanazawa istediğim için panasonice girmicektim zaten. Yine de duyurulunca ah girsem mi napsam oldum ama korkudan giremedim :')

Ama dün idolüm Tolga hocamız bahçede takılırken geldi yanımıza oturdu ve direk "Panasonice neden başvurmadınız? Neden başvurmadın Burcu?" diye vurdu bizi ::::::::::) Dedim korkuyorum diye. Niye korkuyon dedi, kendime güvenim yok henüz, hata yapma, rezil olma düşüncesinden kurtulamıyorum dedim. Nolcak sanki her zaman gördüğün hocalar, tabi seni hoşgeldin burcucum diye karşılamıcaz bi ağırlığı var oranın ama  kimler kimler başvurdu, sizden de beklerdim başvurmanızı dedi. Zaten katılmamanın pişmanlığı az biraz vardı, Tolga hocanın konuşmasıyla tavan yaptı pişmanlık. Bi de dedi, panasonice benimle gidiliyo dedi, artık gidince eğlenirken ki fotoğraflarımızı atarım size dedi kalbim paramparça yeminle.

Akşam mülakat yapıldı, anında açıklandı. Yine kalbim paramparça oldu. O gün o insanlar yazın Japonya'ya gideceğini bilerek uyudu lan, allam düşündükçe ağlayasım geliyo. Bildiğim kadarıyla bir çoğu da Japonya ile önceden alakası olan insanlar değil. Hatta bi tanesi derslerde bile sessiz sakin bi kız. O cesaret etti girdi kazandı gidiyo ben oturuyom daha ne diyim. Kendime kızmaktan ölcem galiba.

Çok gaza geldim, bu haftasonu bizim Japonlar dönünce alışverişe çıkıyoruz. Siyah ceket-etek ve beyaz gömlek almaya. Evet malesef bu standartta giriyoruz mülakatlara. Ve sanırım sonraki hafta da Ehime'de yarım dönemlik eğitim için program başvurusu olcak. En azından lan o kadar para harcadım der girerim mülakatlara. Kazanmak istiyorum diye bi şey yok şu an için, kaybedersem yıkılmam, çünkü asıl amacım şu mülakat ortamını bi göriyim, yersiz ve kontrol edilemeyen korkum bi kalksın ortadan. Başka bi şey istemiyorum ya. Ne kaybetsem bu cesaretsizliğimden kaybediyom. Olm Japonya yaa Japonya!! Ne için okumaya geldim ben buraya, niye girmiyom mülakatlara T_T

Valla ço sıkkın canım. Başka şey düşünemiyom. Oldu da bitti olsa, aman bu muymuş mülakat desem de kurtulsam. Bakalım cesaret edebilcem mi girmeye :::::::::::::::::::)

4 yorum :

  1. JAPONYAYA GİDECEKMİSDFKHGKJF 404 NOT FOUND.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ne gülmesi kıskançlıktan error verdim ;-; yani en azından sende bir gitme ihtimali varmış bende o da yok.

      GİT KAZAN ÇABUK!!! SANA GÜVENİYORUZ BİZ TAAM MI???! *gaza getirmeye çalıştı*

      Sil
    2. Hepimizin gitme ihtimali var tabisi de işte para yok flkdsfskdf

      O da yeter, tişkür ederim gazlama için :')

      Sil