6 Mart 2015 Cuma

Bi gün yine insan nasıl Japonları sevmez diye düşünüyorum...

Bugün şu 3 hafta boyunca yorulmadığım kadar yoruldum, beli tutuk midesi ekşik dede gibiyim şuvan.

Sabah bu dönemin en sevdiğim ikinci dersi kaiwa (konuşma) dersi ile açılışı yaptım. O derste hepimiz yapacağımız sunuma odaklı olduğumuz için (benimki 30 Nisanda) herkes konusu hakkında neler araştırdığını falan söyledi, ki ben araştırmadıydım lfskdjflskdjf Konum da Maid Cafe HERKES BİLSİN!! Dedim araştırmadım ama, neler araştırsam acaba diye düşündüm dedim. İ. Sensei de neleri merak ediyosunuz diye sordu grubumuza. Biri kıyafetler tam olarak nasıl dedi. Hemen bi foto açtı gösterdi, maid cafede çalışan kızlar böyle, dedi işte böyle giyinen kızlar servis yapıyo falan. Hiimmmeeen atladım ordan "erkekler de giyiyo" diye flksjdfsdjf Sensei de "Evet, evet. Burcu-san ne kadar mutlusun" dedi fşskdjfsldkfjşsldkf Kendisi Uta-puri olsun Suzuki olsun tüm çılgın fangörl yanımızı bilen nadide bir hocemizdir. Fırsat bilip, Maid Cafe'lere benzer cafeler hakkında da bi şeyler araştırsam mesela Host Kurabu'lar didim flksjdflksdjfşsldf Yine bi dağıldı adamceğiz ama yap dedi, yapma dese de yapcağımı bilyüdü bence flkjsdflkjdf Böyle mikemmel bir sunum serüveni geçircem işte allam bebek gibi konu!!! Sonra Utapurili defterimi aldı, kendisini buldu (Otoya fsdjfsdkjf) Yine biraz hangi hoca hangi utapuri karakteriydi, Suzuki hangisiydi falan konuştuk flskdjff Hatta "Şarkının adı neydi...Maji...."dedi "Rabu"dedim "Sen paasen" dedi hemen flskdjflsdkjf Yeminle gizli gizli o da fangörllük yapmıyosa baak!!! Zaten berkayla iboya Nihon Dee'de beraber söyleyip dansı yapalım mı çalışırız dedi flsdjfsldfj bence biraz yüz görse yapcak :''')

Sonra bi sürü muabbetler bi şeyler durdu durdu "Burcu-san ramen tabetaaaai" -Ramen yemek istiyorum- dedi fşsdkfsdkfj Alttan alttan hep Refü'ye söylerdi ama canına tak etmiş ki direk geldi yüzüme söyledi direndim ve davet etmedim, Tr'deki en iyi ramen yapan olduğumu bile söyledi, yazık ne diller döktü. İbo ramen restoranı açmamı söyleyince, dedim tek müşteri İ.Sensei olur diye, işte konser için para biriktirirsin böylece dedi yaa fsldfjsldfhskjdfh (evet önümüzdeki starish konserine gideceğimizi de bilyür) fjksdhf ama çok yoğunuz yeminle bu ara çağıramadım :''( Yarın Refü'ye de dicek gerçi kesin o kıyamayıp çağırcak bilyom ben malımı, dediydi dersiniz.

E böyle çok aşırı eylenceli ders geçirince, aşırı sıkıcı ama aşırı sevimli yeni senseimizin koudoku dersine giresim gelmedi, Berkay kankimi de aldım mutfağa perde bakmaya gittik şfskljdfoskdjfşsldkf Allam ço ilginç etkinliklerimiz var bu ara. Evimizi harika düzüyoz. Mürdüm rengi halılar efeime victorian sıtayla perdeler bi şeyler. Ha bi de parasızlıktan sokaklara düşücez ama yoook, English Home'a falan gidiyoruz lfsjdflksdjf Klasımız asla kıytırık bir öğrenci evine razı gelmiyor.

Sonra yine dersler falan, eve döndüm, en sevdiğim etkinliklerden biri olan Refü yemek hazırlarken tabureye kurulup yanında takıldım. Sonra 6da yönetim kurulu toplantısı vardı tekrar okula döndüm. Anladım ki bu hafta posterler, davetiyeler ve tanıtım videosu çalışmalarım başlamalı.

Sonra eve geldim. Berkay ve Buseylen 2 adet dev anası koltugu döke kıra büyük salona taşıdık, Nuri'nin eşyalarını da küçük odaya taşıdık. Sonra ben oturdum aldığımız perdeler uzun geldiği için onları kısalttım. 70 kere falan çıktım heralde perdeler için olmadı bi daha olmadı bi daha diye diye. Derkeeen işte şimdi yatabildim yatağıma :''')

Bu telaşımız niçün peki?? Cumartesi evimize tatlış Japon arkadaşımız geliyo 2 hafta kalmaya ::::::::::::::::) Allam işalla ço sıcakkanlı bi kızdır da 2 hafta sonra Japonya'ya dönünce kıç çevirmez bize arada bir yazar fesbuktan falan. Kızdan okonomiyaki ve çeşikli japon yemekleri yapabilmemiz için malzemeler soslar istedik, yeşil çay ve ne olursa Japon abur cuburu istedik. Bu olay bize çok ters gelse de, bi Japon gelirken "Size ne getireyim?" diye sorar ve sizden cevap vermenizi beklermiş. Genellikle de söylediğiniz dışında ekstra bi şey getirmezmiş. Öyle bi gelenek görenek işte. Biz yine olm ayıp lan ayıp diye diye pek bi şey isteyemedik de figür isteyenler bile var olm!!! Ay yok türklüğümü mötevazı hanfendiliğimi bırakmam flskdjflskdfj Hele bi kız gelsin, bi bağlayalım da zaten figür manyaklığımızı görücek niaha.

Daha yarın dersten önce ev süpürcem silcem, dersten sonra market alışverişi, sonra kızın odasını hazırlama, sonra Starish konseri izleyerek sarma sarcaz (ki bu evdeki en sevdiğim birinci etkinliktir.) 2 haftalık müthiş bir ağırlama planlıyoz yani. Taam yeter çok yoruldum, Gintama'mı izleyip yatıyom!

2 yorum :

  1. İnsan biraz düşünür "ben bu kadar yazı yazıyorum acaba millet nasıl okuyacak" diye ya da efendime söyleyeyim "belkim lys leri vardır, blog okuyasıları vardır ama ne zaman bloğa uğrasalar ders çalışmadıkları için vicdan azabı çekiyorlardır." Bir sürü post yazmışsın yaa. Mutlu muyum peki? Tabii ki. O zaman ben okumaya devam edeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim yazıp yıllar sonra kendim okuduğum için hiç düşünmemiştim fksdjhfh gomen.

      Sil