16 Mart 2015 Pazartesi

Asami ile 2 hafta #7

Asami bebeğimizle 1 haftayı bitirdik. Oturup ağlayabilirim gitme vakitleri geliyo sadece 1 haftamız kaldı diye. Cidden içimiz eziliyo büzülüyo lan, allam nasıl göndericez bu çucukları yaa T_T

Bugün Japonya'dan gelenlerle tanışma oryantasyonu vardı, haftanın ortasına gelmiş olsak da. Biraz daha erken çıkıp simit falan alıp çay bahçesine gittik.


Sonra ordan oryantasyon mekanına gittik. Orası da geceleri tam bir kopuyoz mekanı eeh meeh yani, neyseki gündüz sorun yoktu. 7 kere yer değiştirdikten sonra yerleştik. Biz yine sadece kendi grubuyla ilgilenen tipler olarak dizildik lfsdjflskdfj Bizim Japonlara gidin başka masalarla konuşun biz oturuyoz diyoz, yok onlarda gitmiyo. Valla seçip de vermişler canım :')

Asami'yle bir sürü kavga ettik orda lkfsjdflskjdf Bi tane Pe-chan diye bi kız var (tam adını bilmiyom). Böyle top kafalı 5 yaşındaki oğlan çocugu gibi allam nası tatlış bi şey yyaaa!!! Ona diyorum Asami tehlikeli bi tip de mi diye, Evet evet çok tehlikelidir, gürültücüdür diyo lfksdflksdjf Orda bi sinir ettik bunu. Allam yareppim ya diyip durdu salak flsdkfjslkjfd Sonra burda başkalarında kalan bi kız da kankişiydi bunun, onlar de hediye almış nası sevindi yavrucek. Gratisten doluşturmuşlar, sevimli sabunlar falan da vardı. Dedim yenebiliyo bunlar diye flksdjflskdjflskjfd Vooaa falan oluyo sonra yalan söylüyon de mi diyo flsdjfslkdfj Valla ağzımdan çıkan tek kelimeye inanmaz oldu bebe.


Sonra Kana'ya "bebeğim" demeyi öğretmiş bilge lfkjsflksjf bizimki de kaptı tabi hemen. Bi ara beni dışladı pislikler, Refü'yle bir olurum beni azıcık öldürmekten bahsettiler, gidiyom ben diyince "Burcu bebeğimmmm" yapıyo lkfsjdfskjf 5 yaşındaki çocuk yeminlen.

Bizimki likörlü türk kahvesi istedi. Fekat likör diye naneli gargara getirmişler resmen. İçip bi surat yaptı, hemen Kana'ya veriyo al bitirebilirsin hepsini diye fsdjfslkdfj Kızı zorla ikna edip, bi de kamera çıkartıyo pislik!! Orda diğerlerine şov da yaptı yavrum öğrendiği türkçe kelimelerle, onlar da yav he he, nabıyon be ya gibi şeylerden ibaret. Sonra kalktık ordan karşıya geçmek üzere yola çıktık.


Çucuklara simit aldım martılara atsınlar diye. Vapurun olayı oldu tatlışlar. Kana gitti bi tane martıyı vurdu hatta flsdkjfskdjf Orda da bissürü salak saçma foto çekindik. Yol boyu da çektik. Daha doğrusu yemek yiceğimiz yere gidene kadar çektik maşalla. Bi balıkçıya oturduk. Balık eppek yedirdik çucuklara.





Orda yine "peçete" konusu açıldı ben peteçe diye öğrettim bir sürü kavga ettik, en son çalışan teyze "Peçete" diye girdi araya fsldfjslkdjf hatta gitti Asami'ye sarıldı öptü neğadar dadlılar maşalla diye fsşdlfksdlfk Buse mi biri peçete istedi de, burnunu sildiği peçeteyi vermeye çalışıyo flsjdfsdf Hatta daha da burnunu siliyo alsana diye salak flskdjfslkfj Bi ara masanın camının altındaki kale vs ile ilgili tarihi yazıyı okuyodu, ama tersten. Öyle bir türkçe ki oh may. flksjdfsfjkj Ben de taklit ettim bunu, sonra diyoki nasıl ciddiyetle okudum diye fksjdfsjdkf Prenses hazretleri lütfen buyrun okumaya devam ediniz lütfen lütfen diye konuştuk eeyle. Bi ara da çalan bi türküyü kedi sesi çıkararak söyledik allah kulaklara zarar.

Çıktığımızda hava baya kararmıştı ve soğumuştu ama  şöyle bi kaleyi görsünler bari diye dolandık. Götümüz donunca döndük, yine Sen no Kaze'yi söyleyerek. Gemide de sapıttık.
Bilge bir sürü Türkçe şey sıraladı Kana'nın suratına bakarak. Sen Türkçe'yi anlıyon bence temalı. Sonra kenardan bizimki "allam yareppim ya" diye sinirlendi yine lfksdjfsdjf  Titaniksi soğuklarda da olsak da rahat rahat eğlenelim diye içeri girmedik. Hareket edemiyoduk en son ay teevbe.
Kana'nın Asami için bizim ve Japonya'daki arkadaşlarının görüntülerinden hazırladığı videoyu izlemek için tekrar çay bahçesine gittik. Yavrum yazık ağladı da izlerken. Sonra geldik işte eve. Az önce yatmak için odama gelirken koridorda gördüm bunu. Nabıyon be yaa dedim. Allam yareppim ya dedi sldkjfsldfjsldkjf Böyle alışmış kudurmuştan beter ilerliyoz bakalım. Görüşürük.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder