15 Mart 2015 Pazar

Asami ile 2 hafta #6

Bugün peeh bi eylendik. Sabah kayvaltıya "muhlama" yaptık. Kaç Japon yemiştir acaba fsdkjfsdkjfsdkf Sonra bimden aldığımı peripella marka beyazlı çukulataya bayıldı. Bunu Japonya'ya götürcem dedi fşsdlkfsldkfj Olm Bim çukulatası lan bim!!! Fazladan aldık bizde giderken vermelik saklıyoz napalım.

Sonra kalktık pazara gittik. Bizimki arada pazarcı teyzelere amcalara selam verdi falan flkdsjfslkdfj Japon mu? diyenlere "Memnun oldum" dedi. Bi ara Mamo'nun cyrstal time'ını söylüyodu, sürekli dinlediğiniz için ezberledim dedi.
Dönünce bissürü Tarkan aşıladık çucuğuma lfksjdfjsdf Boynumuzun borcudur 90lar Tarkan'ı dinletmek, izletmek. Sonra Türk Enka'sı diye Zeki Müren dinlettik hatta Bülent Ersoy bilgilendirmesi de yaptık flskjdfksj Barış Manço da izlettik tabisi. Hatta Japonya konserini izlettik. Sonra Japonların Lambaya Püf De coverını izlettik. Hattaa Tokyo Ghoul op'unun pellek versiyonunu da dinledik artık Bokü diyoruz Boku yerine flsdkjfds

Yevrım bize Udon yaptı. Gözlerim yaşardı. Gerçi yaparken baya allaha yakardım. Çünkü ilk başta içine hiç bi şey koymuyoz sade öyle makarna gibi dedi. Üstüne çiğ yumurta kırarız dedi. Suratımızı görünce lfjsdhfjsdf neyse sadece benimkine kıralım tadına bakarsınız dedi (BAKMADIM) Ayrıca sıcak olduğu için pişer falan demeyin gayet cılk cılk çiğdi yani. Bu teziniz çürüdü arkaaşlar.

O makarnaları haşladı sonra onun suyunu döktü. Kaselere bilmediğim, belki de bilmek istemediğim tozlar döktü. Üstüne yeni kaynar su döktü öyle koydu makarnaları. Ama bir yidik, bir yidik allaam mikemmeldi!!!!!!!!!




Sonra o da bize okulunda arkadaşlarınca hazırlanmış dostluk temalı videoları izletti. Her çıkan tipe "Abunai, kono hito mo abunai, suggoku abunai" (Herkese tehlikeli dedi yani) dedi flksdjfsldkfj Dedim sen de abunai olduğun için arkaaşların da abunai diye fksldjfsldf artık abunai asami diye dalga geçiyoz.

Bu arada Kana bana mesaj atmıştı 15i Asami'nin doğumgünü diye video hazırlıyomuş siz de bi şeyler çekin bana atın diye. Bizim kız banyoya girince hemen bi şeyler çektik attık. Sonra pasta hazırlamaya başladık. Bu arada Asami banyodan çıktı, Nuriye dedim git oyala diye. Mutfağa doğru yönelmiş çöp atmaya, Nuri de endişe ve heycanla atlamış önüne ver ben atıyım diye fsldkfjsldkfjskdj Tabi kız anladı o an.

Neyse hazırladık falan, mumları yaktık, yine Nuri'ye dedik git çaar diye. Süprüz bozulsa da süprüz devam ediyormuşçasına ışıkları kapayıp kamerayı açtık. İyiki doğdunladık, mumları üflettik, gizliden aldığımız hediyesini de verdik. Nuri çok komikti dedi beni mutfağa sokmamaya çalışırken flksdjfksjf Bi de odasına gidip çağırdığında saçma sapan bi kalıp kullanmış salaağım benim 2 saat onla dalga geçtik ağzımızdan pasta fışkırasıya.


Ay bu kaa galiba. Yarın çok yoğunuz diye ilk defa koudoku ödevini (ki 8 sayfadan aşşaa olmaz) ilk defa bi günde bitirdik beynim batlüyü. Bi sorunun cevabına Mamo etkisiyle "haamonii" yazdım haa sensei napcak bilmiyom fşsdkfjdskjff Neyse yatıyom. Bay.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder