13 Mart 2015 Cuma

Asami ile 2 hafta #5

Uykusuzluktan öleyazdığım için bi çırpıda yazıcam bakalım.

Bugün Asami'nin hazırlık sınıfına sunumu olduğu için bütün gün hazırlık yaptı çucuğum. Beriller geldi, ilk çiğ köftesini yedirdik. Geçen yılki kız yediğinde ağladıydı resmen az acılı olmasına rağmen ama Asami löp löp götürüyo maşalla flksdjfsdf  Sonra bize sunumunu yaptı, Seijinshiki hakkındaydı, Japonların yetişkinliğe adım atma töreni dersem yeterli bi açıklama bence. Şok olduğum bir bilgi ise, Asami sırf bu tören için kiraladığı kimono (kimononun bir türü ama şimdi unuttum araştıramıcam neydi adı) 6bin liraya denk geliyo. KİRALAMAK!! 6BİN!!! Ben kesin çöp poşediyle giderdim haa...

Ha dün bi de çucuğumu almaya gittim çalışmaları bitince. Bunlarla gelen bi hocaları var, geçen yıl geldiklerinde de bana sınıftan çıkarken sadece ışığı kapatmam için yaklaşık 10dk Japonya'da elektriğin önemi temalı bi şey konuştuydu. Tek cevabım ışığı kapatmak olmuştu zaten fsdkfsşdfk Bu yıl da beni resmen laflarıyla ittire ittire sınıfa soktu. Makas var mı dedi. Yok dedim. 3-4 tane kız Galatasaray hırkası mı forması mı bi şey almışlar da etiketini kesmek için istemiş. Biiiiirr sürü ama biirrr sürü şey anlattı bana. Ama kadının konuşma şekli ezelden beri garip geliyo bana ve zerre bi şey anlamıyom "Lan ben 1. sınıfım laaan daha" diye kaçmak isitoym tek bi göz yaşıyla ama, mecbur her dediğine gülüyom arada hai falan diyom fklsdjflsdkjf Yav sen benden ne istiyon kadın. Dün Nuri'yle düşündük acaba her yıl beni görmek için mi geliyo falan diye flsdjfsoıdfj  Ha bi de o formaları 100liraya almışlar!!!!!!!!!!! 100 lan 100 ya bi içiniz acısın. Hemen dedim Asami'ye sen de aldın mı diye. Arkadaşı sormuş indirim yapıyo musunuz diye, yok demişler o da almamış o yüzden flsjdfıusdhfıusdhf tam bir analarının kuzusu.

Dün benim bunu aldıktan sonra 1 saat daha dersim vardı, dedim Refü'yle otur beni bekle, ben çıkınca o derse gircek, ikimiz döneriz diye. Ben kendim giderim sorun değil dedi. Şu kapıydı de mi diye ters yöndeki kapıyı gösterdi şdakjkshfshdf Kana'da atladı hemen hayır ordan benim evime gidiliyo seninki burdan diye. Burda durup beni bekliyon hiç bi yere gidemezsin dedim fjsdhfısudhf Dersten sonra beraber fıtı fıtı döndük, yolları ezberlettim falan.

Neyse işte bugün dedi gelcem kendim diye. Eve döndüm ben ama allaaaamm resmen duramadım çocuk nası gelcek ya kaçırırlarsa ya araba çarparsa ya kaybolursa nasıl iletişcez lereee lereeeyy lereeey dağıldım haa.. Refü telefon alalım çucuğa bile dedim kaldı şurda 1 haftası flsdkfjlsdkfj :::(
Sonra bi ara ev süpürdüm tam kapattım makineyi bi baktım gelmiş koştum sarıldım yeminle fksjfjsdfh okaasaan diyo salak yiaa.

Biraz uyumuş neyseki ölü gibiydi zati uykusuzluktan. O uyurken biz yemekleri hazırladık ettik. Asami de uyandı sonra tam artık masa hazırlıyoduk ki banyodan bir sesler bi şeyler!!! Boru tıkanmış ve küvetimiz iiiiiiğreeeennççç paslı mıdır boklu mudur bilinmez bir suyla dolmuş. Klozetin ordan sular taşmış. Bunun şokunu yaşarken, üst katlardan birinin sifon çekmesiyle her şey bizim banyomuza doldu :)))))))))))))))) Hayretler içinde üst kata koştuk Nuri'yle boru tıkanmış bizim abiler ablalar yardım edin diye. Neyse ki üst kat amcamız teyzemiz hemen koştu, yöneticiyi çaardılar, biz de ev sahibimiz Sülüman'ı çaardık. Baya 1 saat falan klozet sökme boru açma işleriyle uğraştılar yazık. Biz de durduk izledik orda. Arada bizim Asami'yle muabbet ettiler falan. Asami şok oldu ama dedi Japonya'da böyle bi şeyde hiç bi komşu gelip bunları yapmaz, Türkiye'de komşuluk ne kadar iyiymiş falan diye. Ben de dedim Japonya'da böyle şeyler oluyo mu ki? diye. Hayır dedi fsdkfjsdofjsldkfj Kıssadan hissemi koyup gidiyorum.

He bi de bi ara İbo'ya "Ya sen ne ayak?" dedim. Asami'de  tekrar etti, ne demek falan dedi. Dedim bi raz kabaca, gençlerin dilinde böyle böyle falan diye. Zaten tahmin etmiştim öyle olduğunu diyo flsdjfsdfh Başka bi şey öğretmiyoz ki.


Yemekler yendi, sonra biz Nurimle banyo temizliğine giriştik :)))))) Kendimizce Survivordaymışız gibi oyun çevirdik bi de fkjsdfksdf Bu sırada da İbochanımız Asami'ye yazdığı kompozisyonu gösteriyodu. Berkay'ın adını unutmuş çucuğum, sadece Ay kısmını hatırlamış bi an, İbo da Ayran-san demiş fşskdjfsdfhsıudfhsdfjlskdf Sonra düşmüş bizimkine Ayran içtiği bi şeydi diye lfsjdfkjsdhflk Bir sürü dalga geçmiş İbo bunla garibim fsjdfjsdfh Sonra banyo kapısına birikip Nuriyle bizi izlediler lkfsjdflkdsj sanki napıyosak. Sonra mutfağa gittiler, bi ara bi kahkaha geldi. Meğersem Asami intikam almış İbo'dan. Bizim buzdoalbında Çanakkale aykepe milletvekil adayı var bi tane onun fotosu asılı nazar boncuğu gibi fskdjfsldfj İnsanlıktan tiskiniyom bakışı var adamda idol o yüzden bizim için. Onu gösterip "İbo?" demiş fksjdfısdjfsjdf Benziyo benziyo diye üsteliyo bi de.

Neyse, bi de sunumunun bitişini kutlayalım diye Bomonti almıştık. Ço seviyor çucuk yia, nası sevindi görünce lkfsdfk Tikatetü'de marşımız gibi bi şey oldu sürekli onu söylüyoz fskdjflskj hatta bi ara Sen no kaze'yi de söyledik Sugita'dan dinleyerek. Ordan Türk düğünlerine atladık. Çeşitli yörelerin danslarını halaylarını falan izlettik lfksjdflskj O da bize Souranbushi izletti, ço seviyom ben o dansı da şarkıyı da haa.

Bu yazdıklarım dün ve önceki gündü. Yorgunluktan birikmişler bak yaa!! Bugüne geçelim efenim.

Bugün de tıntın gittik okula tikatetü söyleyerek sdkfslkfjds Malesef ki Refü'nün Ishiyama Sensei ile olan dersine Asami dahil bi kaç Japon daha katılcakmıştı :''''''( Allam neden bizim dersimize girmediler, bu haftaki ders ço sıkıcıydı, bugün çok eğlenmişler ama. Sensei bana dün nasıl gidiyo Japon arkadaşınızla diye sorduğunda eğlenceli oldugunu çünkü Asami'nin de anime ve seiyuuları sevdiğini söylemiştim. Ne şanslı sizin eve düştüğü için falan dedi o da fkjsdf kimi seviyomuş dedi. Kamiya Hiroshi???? dedim senseiye "biliyon mu ki soruyon" tonlamasıyla. O da  baktı baktı "hee ünlü de mi evet evet biliyorum" dedi fskdjfsldjfdslkjf Ama hakkaten ezberlemiş adını bugün Asami'ye demiş Kamiya Hiroshi diye.

Sonra bi ara başka bi derse daha girmiş Asami, ordan çıkınca beni gördü koştu sarıldı şapşirik yine lfskjdfksjdf Japonlara soğuk diyonuz, ezerim! Piyo-chan söyleyerek didişdik yine şkjsdfsd dersten sonra Kana ve Asami'yi de alıp kumpire gitcektik. O yüzden bekledik onları.

Çıktıklarında tam gitcez, başka bi Japon kız geldi. Kana'ya şarj aletini unutmuşsun dedi. Ama şarj aletini getirmemiş. Yav siz....Yav nasıl bir düşünce şekli, aa arkaaşım unutmuş ya diyip getirmiyo, haber veriyo sadece, kız da gitti aldı yani. Ço enteres. Kana gelince, Asami muabbet ediyodu birileriyle. Ben "Asami bay bay" diye Kana'yı aldım gideyazdım flsdjflsdkfj Nası koşuyo tutunuyo yavrım fşsdkfsdfk Gittik bi güzel kumpir yedik. Ordan hediyelik falan bi şeyler alsınlar diye alışveriş için dolandık. Benim gözüm Asami'nin üzerindeydi neleri beğeniyo falan diye, çünkü pazar günü doğumgünü diye gizliden alcaktık. Neyse bi yere girdik orda baya bi şey beğendi, annesi için beğendiklerini aldı falan. Ben o sırada Refü'ye dedim bizimki alsın diğer tarafa götür de ben beğendiği şeyi alıyım gizliden diye, tatlış bi cüzdan beğenmişti. Kasadaki çocuk da ben gizliden alıp paketliyim mi dedi. Tamam dedim. Asami kendi aldıklarını öderken o bizimkini de paketledi. Ben gizliden paramı verdim. Sonra Asami uzaklaşırken çantamı açtım, o da attı içine flksjdfsdf Baya Tomb Raidercılık oynadık orda, işbirliği için teşekkürler diyerek ayrıldık birbirimizden.


Başka naptık acaba ya... He bi de ço tatlış bi defter aldık yine aynı çocukla iş birliği yaparak, giderken içine notlar fotolar yapıştırcaz Asami'ye vercez. Bu arada pazartesi kira vercez ama para yok ha foskdjfsdfj her şey allahtan be canısı....

Yarın da sebzeli meyveli pazar yapıp eve döncez. Hem Asami'nin son sınıflara sunumu var salı gününe. Hem de bizim tonla ödevimiz var. Pazar günü de sürekli dışarda olcağımız için. Allam daha çucuklar gidince hemen quiz dayıycaklar kanji ve dilbilgisi. Ki kanjide 500 gördüysek ben 300de kaldım. Kapasitem 300e kadarmış yani yapcak bi şey yok. Hof, yorgunluktan da ölüyom yatıyom artık.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder