11 Mart 2015 Çarşamba

Asami ile 2 hafta #4

Dün bi yattım 13 saat falan uyumuşum galiba fsdjkfhskjdf yetmedi, yetmiyooorr. Sabahki türkçe dersini ektim bi güzel. Bi daha almak feci koyyo şu dersi. Ki Türkçe yüzünden Japonya'ya gidebilme hakkımı kaybettim gerçekten de :))))))) Geçen gün bi duyuruyla şok yaşadık ortalaması 3 üzeri olanlar 1 yıllık eğitime başvurabilir diye. Ortalamam tutsa da başvurmıcaktım, çünkü önce bi kaç haftalık gidip sonra 1 yıllık olursa gitmek istiyorum zaten. Ama işte en azından not ortalamamın tuttuğunu bilmek mutlu edicekti lan beni, çok dışlanmış hissediyom. Allah belanı versin öğrenci işleri!!!

Neyseee!!! Bugün sadou toplantımız vardı. Kana ve Asami'yi de aldık gittik. Hep beraber alıştırma yaptık. Kana'ya ve Asami'ye de yaptırdık. Hatta Kana'yı yapsın diye zorlarken bizimki "Hıahahahaaa fotoğraflarını çekcem hadi yap yap" diye zorbalık yapıyodu. Dedim merak etme Asami'ye de yaptırırız fotoğraflarını çekeriz diye lfksjdfsdjf Bizimki bildiğin pislik ay!! Kana'ya ben bunları yedim şunları yaptım yaaaa hahahahha çok güzeldi falan diye hava atıyo flskjdflskdfjskj Şapşik ya... Sonra sensei çucuklarımıza özel çay hazırlattı içtiler falan. Bitince diyolar ki, Türkiye'de Japon kültürü öğrendik çok garip flksjdhfsjfh

Eve gittik. Kana'da Harry Potter fanı ve Oosaka'daki Hogwarts'a gitmiş :::::::::::) Fotoğraflarını gösterdi, kaymak birası da içmiş ama lezzetli gelmemiş neyse ki flsdkjfsf Böyle gördükçe ağladım içime içime :') Sonra odamdaki harry potter köşesinde takıldık biraz, kitaplardan konuştuk falan :'') Bi dahakine beraber gidelim dedik, bizimki yine kıskandı ben de gelcem diye lkfsjdfskdjf Kana hemen "önce kitapları oku, filmleri izle" diye çekti ayarı fjsldfsdkf

Sonra yimeemizi yedik. Aldılar eppeği türk gibi tabak sıyırdılar haa. Ekmeğe bayılıyolar, Japonya'ya da götürmek istiyorum ama o zamana kadar bayatlayınca güzel olmuyomuş diyo hatta Asami. Eppek demeyi de öğrettim çok şükür.

Türk kaayvesi içtik. Uydura uydura fal baktık Bilge'yle lfksjdfskdjf Diyom "kaplumbağa var" ne demek diyo bilmiyom diyom flsdkjfsldkfj böyle bi faldı yani. Sonra onlar da fal baktı lfsdjflskdfj Ya çoh tatlılar napsak.

Yine türkçe öğrettik. Bütün "yaa" ile biten cümleleri kurduk "Karnım şişti yaaa" "dikkat et yaa" gibi fldjfdsjf dikkat et diye şarkı yaptık flskdjfhskdfh Ben Asami'nin aksanıyla dalga geçerek söyledim diye vurdu olm bana fsdjfhdjfh tikatetü diyür ama nabiyim. Yine de favorileri "Nabıyon beyaa" "İyidir beyaa" karşılıklı böyle konuşuyolar heee...

Bi de bugün ço güzel bi şey dediler, giderken çok ağlatır bu beni haa... Ayasofya'dan falan bahsediyolardı, aa dedim gördünüz mü diye, fotoğraflarını gördük, dönüşte bi gün erken dönüp İstanbul'u gezebiliriz öyle bi plan var dedi. Ama orda siz olmıcaksınız yalnız hissedicez dediler :''''''''''') Sonra hala burdayız, daha 2 haftamız var diye toparladılar. Olm ço tatlılar. Valla döndüklerinde iletişim koparsa ço üzülcem.

Evet bugün de bu kadardı galiba. Haaa az önce blog yazarar tokyo ghoulun opening çalıyodu, içerden ağzında diş fırçasıyla geldi "toukyou guuru?" diye :::::::::::::) Böyle kültürlü Japonlara ihtiyacımız var ivit. Şimdi perşembe günü yapıcağı sunum için çalışıyo çucuğum. Allah rasgetirsin lkfsdjflsdjf Hadi bay.

2 yorum :

  1. sdhjfg çok eğlencelilermiş. Yaşları, okudukları bölüm falan ne kızların?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki 95li, diğeri de öyle olması lazım. Diğerleri de aşağı yukarı aynıdır. Farklı farklı bölümdeler hep, Asami dil bilimsi bi şey okuyo, diğer kız 2 bölüm birden okuyo, biri ing. dili edebiyatı ama diğerini bilmiyorum.

      Sil