8 Mart 2015 Pazar

Asami ile 2 hafta #1

Sonunda beklediğimiz gün geldi ve bugün Ehime'den Japon kızımız geldi :')

Sabah erken kalkıp son hazırlıklarımızı yaptık. Odasını kawaiileştirdik, kedili bardak altığıdır, not kağıdıdır, mumlar falan. Sonra okula gittik veliler olarak sensei ile beraber beklemeye başladık. Şansımıza da nasıl yağmurlu bi gündü hee. Geldiklerinde herkes çucuğunu kaptı gitti zaten şlkfjsdlfkj Biz de taksiye atladık gittik. Gelmeden önce çalışmış, taksiciye sağolun falan dedi fşsdkffdg

Sonra kahvaltı yaparak muhabbet ettik. Sen animeci ve hatta seiyuu bilir bir Japon çıkmasın mı kız!!!! Salondaki posterlerimize Aaa Nanatsu no Taizai ve Haikyuuuu! didi!!! Hiç beklemiyoduk hani facebook sayfasını incelediğimizde çaktırmıyodu hınzır. Ve sonraki bomba Gintama fanı olmasıydı. Ağlasam mı napsam bilemedim!!! Shounen Jump alıyomuş zaten. Sonra Suzuki'den bahsettik dedik seiyuulardan sevdiklerin var mı falan diye Kamiya Hiroshi dedi. Refüyle ben gözyaşlarımıza hakim olmaya çalüşüyürdük o sıralar lkfsdflskdjf Dedik ilk defa anime seiyuu manga bilen bi Japonla tanışıyoz diye :''') Sonra bi ara Kuroshitsuji eventini açtık izlemeye başladık Sugiyama Noriaki'nin de hayranıymış töbe yareppim şfksdfksjdflk Ben evine, çocuklarına eppek götürmeye çalışan mülayim seiyuu olarak görüyom adamı, bu kızsa her çıktığında kawaii diye eriyo lkfdsjfskdfj Ço sevinmiş bi de bizim anime falan izlediğimize dedi anime izliyenler kötü insan değildir, rahatladım dedi fşsdkfjsşdf

Neyse işte böyle türk kahvesi içirdik bayıldı. Kavaltıdaki simiti de ço sevdi maşalla. Efenime şeftali suyu içmek istüümüş markete gitmişken aldım onu da içirdik. Japonya'da yok mu faqir oldum da varmış ama çok cılık cılıkmış galiba nasıl anlatsam bilemedim flsdkjfskdfj Akşam yemeende de mercimek çorbası içirdik, hayatında ilk defa tatlı olmayan yoğurt tattı yavrucak. Fekat bu Japonların genel özelliği olsa gerek ki ZEYTİNYAĞLI YAPRAK SARMASI sevmiyorlar arkaaşlar. Dikkat edelim bu konuya SARMA LAN SARMAA!!! Bi insan nasıl hayır diyebilir buna!!! Löp löp yosun götüren milletin yaprağa mieh olması ilginç. Resmen bi tane yedi o kadar fksjdfhsjdhf Neyse biz yemesinden çok Starish konseri izleyerek sarma işini seviyoz zaten sorun yok.

Bize küçük para cüzdanımsı ama içinde ayna ve minnak çok tatlış bi tarak olan omiyage getirmiş. Şöyle bi şey:
Bi sürü de macchalı abur cubur getirmiş ama yemeye yerimiz yoktu henüz yimedik. AMA HALA BİR MACCHALI KİTKAT GETİREN YOK!!!! Yine Pocky geldi bi tane lfskjdflksjdf Yedik biz ondan tatlım yhaa demek istedim de hadii hadi demiyom Türklüğüm saolsun arkandan konuşuyom beele. Bilmiyom daha bi şeyler getirmiş olabilir çünkü o taşıdığım bavulu eşek ölüsü gibiydi bu bir, ikincisi de bunlar ara ara çıkartıyo hediyleri ya da gitmeden önce altın vuruş yapıyolar falan fsldkfjsf

Sonra bi şeyler daha konuştuk ettik ama bu hep telefonuyla oynaşmaya başladı. Valla sinirim bozuldu haa napyon sen telefonunla o kadar ay! Şöyle bi üstten baktım da, çektiği fotoları bilmiyom artık nasıl bi sosyal ağ kullanıyosa oraya yüklemiş galiba beğenidir, yorumdur onlara bakıyo. Çakıvericem telefonuna böyle devam ederse. Bi öğretin lan şunlara muabbet edilirken öyle telefonla uğraşmak ayıb diye. Geri götürücem ha böyle giderse bu ne canım!!!! Kıçımı yırtıyom ben orda Japonca bi şey anlatcam deeyüü!!!

Neyse bağalım yarın kahvaltı da tost, sonrasında süper market macerası ve akşamına bize okonomiyaki yapcak bira içerekten okonomiyaki yicez. Kızımız neyseki ev etkinliklerini seviyor çıktı bizim gibi fskdjfsljdfs Telefon işini halledersek ben bunu 2 hafta sonra geri yollamaya kalbim parçalanır haa :'''(

Çok şükür az önce herkes kendi odasına dağıldı, takılıp uyumak üzere. İşalla güzel gider şu 2 haftamız hadi bağalım.

7 yorum :

  1. hjsgdfkf kıza Japonyada yok mu faqir dediğini hayal ettim ve öldüm

    YanıtlaSil
  2. dşklajfsdjfoısdkf neyse ki içimde yaşıyorum her şeyi.

    YanıtlaSil
  3. Yazıyı okurken mal gibi tebessümle okudum sanki bana gelmiş kalmaya kız :D Ben bile böyleysem siz ohooo neyse Türk misafirperverliğini iyi gösterin de karizma çizilmesin Japonlar'a karşı :D

    YanıtlaSil
  4. Bizim ev söz konusuysa misafirperverlikte bir numarayızdır ayptır söylemesi fklsdjfskldfj

    YanıtlaSil
  5. Aynen ben de Mugi gibi sırıtıyorum sanırsın bana geldi kalmaya :D Kız da anime seven biri çıkmış şansa bak.

    Gerçekten çok şanslısın çünkü sevdiğin konuda eğitim görüyorsun. Seni kıskanıyorum. :D Benim ailem git doktor avukat ol havalarında hala (!?)
    Aileni nasıl ikna ettin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden çok şans :''')

      Ailemi bi şeyler yapıcağım zaman ikna etme gibi bi şeye ihtiyacım olmuyo, saolsunlar ne yaparsam destekliyolar. Bi anda karar değiştirip güzel sanatlar okuycam dediğimde de desteklediler, okulu bırakıyorum Japonca okuycam dediğimde de desteklediler. Japoncayı bırakıyorum dersem de desteklerler biliyorum ama bırakmam flsdkjsdlkfj

      Sil
    2. İnanamıyorum kıskançlık kat sayım tavan yaptı şu an :D benimkiler Japonca dersi almama bile izin vermemekle birlikte o tür bir durumda kellemi alır dfkjgfdl

      Sil