28 Mart 2015 Cumartesi

Artık Ehime yazıyom sadece.

Ehime hala açıklanmadı. Her günümü stresle geçiriyor, her gece mülakatlarla ilgili iğrenç kabuslar görüyorum. Çoğ yıprandım çoğ!! Bu arada ceket, etek, gömlek tamam. Cidden giyiyorum yani töbeler olsun allam nasıl ya olcak iş değil!!! Japonya'ya gidiş varsa saçımı bile boyarım, fakat mor haliyle gircem. Kimseyi kandırmaya lüzum yok, her gün yüz yüze oldugum hocaların karşısına mor saçım değişmiş şekilde çıkamam şindi.

İşte bu stres devam ederken bi yandan Japonya Günleri'miz yaklaştığı için ekstra stres ve heycan var. Nisan'a kadar davetiyeleri yetiştirmem lazım, bi yandan artık büyük posteri oturtmam lazım ki 2 haftaya yetişsin. E bu hafta değil sonraki hafta da vizeler var, e Ehime de var. Çok bunaldım yeminle. Yine de bu haftayı sıfır devamsızlık 4 quiz ve 2 toplantı ile bitirdim aferim bence fslkdjfskf

Bugün İshiyama senseimiz geldi bize. Önceden hep bi evde telaş olurdu senseiler gelmeden önce, ama bugün öyle gayet Berkoşla İboko'nun yanına ekstra bi arkadaş daha geliyomuşcasına rahattık şfskjdflskdjf Alışmışız artık. Ramenleri, onigirileri yedik mis gibi. Ve hoca da artık öyle alışmış ki, normalde yapmayacağı şeyken "Kolayı alabilir miyim?" falan dedi fsdlfsdlfk Bol bol mülakatların muhabbetini yaptık. Japonya'ya gerçekten gitmek istediğinizi göstermeniz lazım falan diyince her yerimize yazıp girmeye karar verdik flsdflskdf Ne kadar gerildiğimizden falan bahsettik de, sensei burdaki herkesin mutlaka gidiceğini biliyorum dedi. Biz mor aura saçarak sustuk bi anda fpsdjfoısdjfsoıdfj Yazık adam kaldı öyle niye öyle bakıyonuz diye fsdlkfsdf

En son hangi derste ne şekil uyuduğumuzdan, insanların çeşikli tuvalet alışkanlıklarından dahi bahsedildi allam böyle bi düzen olmamalıydı bence fsdlkfjsldfj Hatta hocaya Asami'nin getirdiği milyon tane hazır miso çorbalarını verdik. Çok mutlu oldum dedi yazık, biz de çok mutlu olduk dedik flskdjflsdkjflskjf Normalde restoranda içilen miso çorbasıyla hiç alakası yok çünkü töbeler olsun öyle tat yaa.. Öf neyse yazcak bi şeyim de yok bak yine, sırf Ehime stresimden buraya dalıp durucam böyle.

Gidem Shigatsu wa kimi no uso izleyem. Götlek İboko bugün hem Nanatsu'den hem de Shigatsu'dan tüm spoileri verdi. Shigatsu tamamdı hadi daha ilk bölümde söylemiştim Refüye kesin böyle olcak diye ama Nanatsu şok olduk lan!!! Eğer gerçekten öyle şeyler olursa ağlarım ha. Öf gittim.

5 yorum :

  1. Merhaba blogunuzu ne zamandır takip ediyorum , konuyla alakasız ama bir şey sormak istiyorum :) japonya veya animelerle mangalarla pek aram yok yalnızca küçüklükten gelme alışkanlıkla ay savaşçısını izliyorum ne zamandır merak ederim orada "usagi san" rei san" ami san " deyip duruyorlar ya da bana öyle geliyor :) bu sonlarına ekledikleri " san" ne demek ? Çok saçma bir soru mu bilmiyorum ama merak işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "San" saygı ekidir. Türkçe'de bilmemne bey, bilmemne hanım gibi düşünebiliriz. Direk isimle seslenmek Japonlarda ters bi olay. Önce san gelir, samimileştikçe chan ya da kun'a dönüşür, hatta sadece isimle hitab edilir.

      Sil
    2. Anladımm çok teşekür ederim yankee san :)

      Sil
  2. Bırcı valla kaçtır yorum bırakacağım. Her seferinde sonraki yazıya bırakırım dedim. Asami hanımgızımızın gidişine üzüldüm negzel okuyordum Asami serisini sinsi sinsi, Asami pek bi bebeyim biri gibiydi.Ehime için de şeytanın bacağını kır diyor ve çenemi kapatıyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala ara ara bizde üzülüyoruz, kullandığı kelimeleri farkında olmayan söyleyince, panoda çizdiği resmi görünce falan. Evde sürekli bi ferhat göçer klibi çeker modundayız.

      Ah bi kompozisyon ve mülakat tarihi belli olsa neler yapcam o şeytana da beklemek öldürdü :')

      Sil