8 Şubat 2015 Pazar

Suzuki batağına nasıl bulaştık

Aylardır yazmaya üşendiğim ama artık unutmaktan korkup yazmaya karar verdiğim bir yazı ile karşınızdayım fklsjdflkj Aslında kendime yazıyom bunu bütünüyle ki yıllar yıllaar sonra "Biz nasıl Suzuki fanı olduyduk yaa?" diye Refüyle birbirimize soracak olursak açıp buraya bakıcam.

Evet konumuz yaklaşık yarım senedir fangörllükte bize çığır açtıran Suzukumuz Suzuki Tatsuhisa.

Nası bu hallere geldik'in kısa bir özetini geçiyim. Refüyle bizim tanışmamız (tabi aynı sınıfta yakın yerlerde oturuyo olmamızın yanında) animeler, özellikle Utapuri ve seiyuu muhabbetleriyle oldu. Hayatımda ilk kez canlı kanlı biriyle seiyuular hakkında konuşabiliyodum lfsjdfslkjf tabi kendisi bu konuda master yapmışken benim tanıdıklarım bi elin parmaklarını geçmezdi. Onun en büyük fanlığı Sakurai Takahiro, benim Miyano'ydu. Aylar, yıllar geçti fksldfdkj allam ne anlatıyom, neyse efenim aynı eve çıktık. Refü'nün bana yaz boyu izle diyip durduğu, ama benim izlemediğim (çünkü izleyince çok üzülüyomdu) Utapuri 3rd Stage'i izledik. Hatta yapcak şey bulamadıkça açıp izliyoduk. Suwabe'ye saydırıyoduk arada (Ren kospureyi çünkü), Mamo'nun gorilliğine saydırıp gülüyoduk, Shimono'nun sesine küfrediyoduk, Toriumi'den mütemadiyen tiksiniyoduk falan. Çoğu konuşma kısmını ve senpailerin sahnelerini "genellikle" atlıyoduk hatta. ALLAM SENPAİLERİ ATLIYOMUŞUZ İNANAMIYOM YAA!!! dlajlaskdj

Hep güldüğümüz bi yer vardı. Merry Xmas söyledikten sonra Mamo yine her zamanki gibi bi şeyler söyleme gereği duyup "Chotto hayai kedo merry christmas" diyo, yani "biraz erken ama hayırlı kirısmıslar." Konser tarihi Christmas zamanından önceymişti çünkü. Sonra Suwabe'de "çok erken" diyip dalga geçyo bunla, arkadan da bir şapşik mikrofona gülüyo :'') O gülüşe sürekli kyaa oluyoduk biz işte lkfsjdfkjsdf

Bazen hocalar dersleri "Chotto hayai kedo...."diyip bitiriyo. O cümleyi duyar duymaz meri kırismas diyoruz eyleniyoruz kendimizce.

Bi de Quartet Night şarkısında -ki 3rd Stage'in en sevdiğim pörförmansıdır- Suzuki'nin "Amai imeeji de" diyip götü arkaya verdiği bi sahne var lfksjdfj
Tam olarak şöyle. Ordaki piremseslere layık hareketiyle kalbimizden vurdu bizi. Çünkü biz Suzuki'yi zaten biliyoduk ama Oldcodex'deki "cool" hallerinden ve de garip suratlar yapan şapşik bir seiyuu olarak. Arada bakıp bakıp eyleniyodum Mamo'nun suratlar yetmeyince hatta. Bu konserle, hem giydiği kıyafetler hem danslar hem de hareketleriyle bambaşka bi şey görünce şoktan aşık olduk galibası lfsdjfsdkfj Artık Starish için değil Quartet Night pörförmansları ve Suzuki'nin solo pörförmansı için izliyoduk konseri. Hatta abartmıyorum, her akşam izledik. Her akşam, 1saniyelik hareketleri bile geri ala ala, sürekli "ay baaak şurda napıyomuş"diye yeni hareketlerini keşfederek izledik.

Bu kadar piremses, aynı zamanda karizma akıtan bi insanın, Bakahisa tarafını farketmemiz çok uzun sürmedi. Özellikle en favorimiz, "ore mo yoku wakannai" diyişidir. O aklındakilerin uçup gittiği bu kadar mı okunur bi insanın suratından yareppim flskdjfslkfj Ve bu salaklığı her eventte kendini göstermeyi başaracaktı...

Tek başına fangörlken hayat çok kolay ama 2 kişi olunca sapıttık. Suzuki'nin yer aldığı bütün eventleri, anime olsun oyun olsun, hatta dizi olsun hepsini indirmeye başladık. Hayatımızın düzeni; benim yeni suzuki gifleri, fotoları bulmam, bunları "refü bu bizde yok" şeklinde ulaştırmam, ve refünün -genellikle sabaha karşı- "amına kodumun kızı" diye bana küfrederek o eventi bulması oldu.

Çoğunlukla Suzuki replikleriyle konuşuyoruz bi de. Bi anda "hyaku hachi juu.....senchi!!" veya "kooorraa choottoo" veya "aaahhh dakishimete shimaittaaaaiii" veya "kokusai foooramuu" veya "kaawaaaiii" (iğrenç bi sesle) veeeyaa "Ore onna no ko? Ore..onna no ko?" veya veya "Yadaa....Kaji ike yoo.." diye uzayıp giden bir liste...İlk başta bizim çucuklar böyle muhabbetlerimize anlam vermeye çalışırdı, sonradan aman yine Suzukluyolar oldular. Ama bi süre sonra bazı replikleri onlar da söylemeye, hatta hocalardan bu kelimeleri kullanan olunca bi anda topluca bakışma yaşamaya başladık flskdjfsfj Çok uzun sürmedi bu fanlığımız hocalara kadar da ulaştı zaten. Eve geldiklerinde Suzuki eventleri, Utapuri konserleri izlettiğimiz için deyil hayır kabul etmiyorum fsldkfjsldkfj

Sonra beklediğimiz o gün geldi 11.11! Suzukumuzun doğumgünüsü. Nuri'ye sen git istersen biz bütün günü kutlamalarla geçiricez bile demiştik flskdjfslkdjf Tabi biz bu sırada salonumuza, odalara posterlerimizi asıp ergenliğimizin doruklarına ulaşmıştık. Doğumgünü kutlamamak olmazdı.
Üşengeçliğin kitabını yazabilecek olan biz, onca dersin bilmemnenin ortasında pasta yaptık. Hatta ben Suzuki maskeleri hazırladım, pankartı hazırladım. Bu maskeleri çıkartmaya çalışırken okuldaki fotokopi makinesi bozuldu lsfkdjfslkdfj Resmen kabullenmedi makine Suzuki'nin suratları. Gittim başka kırtasiyede bastırdım. Maskeler hala her gece yatmadan önce görebileceğim yerde flsdfjsdkf Arada bir cama koyyom çocuklar nefes alsın diye
İşte doğumgününde kendimize hediye de aldık lskdjflsjfslkjf Nasıl bi mantık bilmiyom ama, yaptık bi kere.
Utapuri'deki karakteri Ranmaru.Fekat anaa ne kadar ucuz diye 7dolara aldığımız figürün 2cm oldugunu ve anahtarlık oldugunu farketmemişiz fksldjflskdjf Yanında gönderdikleri broşürde de 100 yen (yani 2lira, ya da 200yen yazıyo da olabilir o zaman da 4lira işte) yazdıgını görünce yıkıldık. Senseimizde bize bunların gachagachalarda satıldıgını söyledi hepten yıkıldk. Şu para atıp çevirdiğin bi şeyin düşüp geldiği bizdeki sakız makineleri işte :''') Sonra söz verdi yazın Japonya'dan dönerken getiriceğine ama bakalım biz unutmayız, o unutursa triplere hazır olsun!



Hiiiç hiç sevmeme rağmen tam 3 set Kuroko figürü aldırdı bu fangörllük bana, sırf Suzuki'nin karakteri Takao'dan sebep. 3setlik para sayıp faqirleşmişim artık çare yok diyip Kuroko'yu sevebilmek için baştan izledim ilk sezonu acılar içinde. Hala sevemiyom. 2. sezona tutunuyom son umudum. Hem Murasakibara var en azından. Bi Takao bi Murasaki yuvarlanır gideriz işalla.

Böyle böyle her karakterinin figürünü toplama manyaklığımız başladı. Bu bi yandan da nasıl sokaklara düştüğümün öyküsü olabilir bence lkfsjdlfkdsjf Fekat bazılarını da gidip Japonya'dan kendi ellerimlen alma hevesim var.

Bu iş eventlerle sınırlı kalsın derken, ben gittim otome game'lere bulaştım.Suzuki'nin oldugu her oyunu indirdim oynadım. Ordan Diabolik Lovers fangörllüğü de elde ettim. Animeden alamadığım tadı oyundan ve şarkılarından aldım. Bu da hep Suzuki'nin karakteri Yuuma sayesinde oldu. Sonradan hepisini sevmeye başladım. Ve en büyük figür vurgunumu yaptım. Cidden bi süre somun eppek yesek yeridir.


Sağ alttaki Yuuma olyür. Bu 10lu figür seti, Japonya'ya gidicne alınacaklar dosyamdaydı fekat dayanamadık işte lfsjdflskdjf PİŞMAN DEĞİLİM! En sevdiğim figürlerim çünkü. Hatta Çanakkale'de bırakmaya kıyamadım yanımda getirdim :') Sadece figürlerle sınırlı kalmıyoruz, küçük kutular ıvır zıvır eşyalar 100-200yene olan şeyleri de stokluyoruz. Sıyırdık allahım.

Hatta şimdiden Nisan'da verceğimiz siparişler hazır lan flsdjfsdkf Önsipariş falan veriyoz. Böyle şeyler için her gün para attıgımız ortak bi kumbaramız var. Tek başımıza olsak biriktirmeyiz diye ortak yaptık.

Sonra ben çok tehlikeli bir alt dala daha atladım. Drama cdler. Hatta otomelere dalmışken çok net bir şekilde "Drama cdlere kesinlikle bulaşmam"dediğimi hatırlıyom fslkdfjslkfjsf Suzuki'nin oldugu bütün drama cdleri dosyaladım. Onları öyle seriden ayırmak olmaz diye, sadece Suzuki'ninkileri değil seri olarak tüm seiyuularınkini indirmeye başladım. İnternetten değil ama Japonya'ya gidince alacağım çok cd var ama keşke tanesi 40tl olmayaydı. O yüzden en çok sevdiğim Suzuki'nin karakterlerinden toparlıcam 2-3 tane.

Ocak ayı bizim için çok zor geçti. Çünkü Utapuri 4th Stage vardı ve sanırım 1 yıldır gitmeyi bu kadar çok istediğimiz başka bi şey olmamıştı. Öncesinde depresyonda oldugumuz gibi konser sonrası haberleriyle de depresyonumuz devam etmekte. Neyseki 5. bir konserin olacağını duyurmuşlar ve ciddi anlamda para biriktirmeye başlıyorum bunun için. Bi kez daha gidemezsek ölücez bence. Biz Japonyalara gidemeden emekli olursa bu adamlar hepsini keserim flskdjfdsf Ya da biz okulla Japonya'ya gidince, etkinlik olur da gidemezsem yine öldürürüm.

Ama en çok UtaPuri'ye gidememek koyuyo yareppim. O şanslı caponların konser alanında aldıkları eşyaları, o konserde sallamalık ışıkları gördükçe bile ağlayasım geliyo. Hem sevdiğimiz o kadar seiyuu bi arada, hem de Suzuki'yi ve mithiş sesini yeteneğini farkettiğimiz bir etkinlik olmasıyla sanırım yıllarca içimde bir acı olarak kalır gidemezsem. Bunu da buraya not düşem. Bi kaç yıla Suzuki'yi unutursak tokat gibi çarpsın suratıma lfskjdflksdf

Ay çok konuştum gidiyom. Bu kadar özet yeter.

2 yorum :

  1. Aman allahım diabolik lovers figürlerini görünce "T-t-t-t-t--t-t-t-t-t-" (kedimsi bişii) gibi bir ses çıkardım kıskançlıktan ksjhdfkjh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla haklısın ne diyim fljsdflsdjf ben dahi kendimden kıskanıyorum figürleri :')

      Sil