6 Şubat 2015 Cuma

Ne dinliyorum #18

Uzun zamandır Diabolik Lovers'a takık haldeyim. Animesi değil, Ayato'nun havuz sahnesi dışında ilgimi çeken bi yanı yoktu fslkfskf drama cdleri, bütüüüüün şarkıları, oyunları, seiyuuları ve ilgimi yöneltmeme ilk sebep olarak Suzuki sayesinde takığım.

Bütün cdleri tamamlamaya çalıştığım şu dönemde (allaaahım nasıl acı çekiyorum bilemezsiniz, yememiş içmemiş cd sıçmış adamlar, her yerden bi şey fırlıyo), sürekli de DL şarkılarını dinliyorum tabiisi.

Bi süredir en favorim Kanato'nun şarkıları. Çünkü Kaji Yuki şarkı söylerken bambaşka bi şey :') Normalde de sesini severim ama şarkı sesi tapılası. Kanato olarak ise daha da tapılası. Manyaklarca gülmesi, bağırmasıyla en birincilerimden olan şu şarkıyı bırakıyorum buraya.

 Özellikle 5.18de "Datte shitteru? Mou shinderunda mon neee!" diye bağırışını ne yapsak ay :''')

Az önce de şu favorim haline geldi, Gin no Bara'nın Kanato versiyonu.


Shuu'dan sonra en güzel Kanato söylemiş. Tebrik canım.

5 yorum :

  1. Ben de sırf Ayato için izlemiştim yoksa animeyi pek beğenmemiştim. Şarkılar da hoşuma gitti bakacam birazına. Aslında İngilizce oyunu bulsam oynamak istiyorum da hep Japonca buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butun şarkıları güzeldir Diabolik'in. Özellikle Ayato ve Shuu'nunkiler çok iyi oluyo Kanato dışında. Bi de animede değil ama oyunlarda sonradan Mukami'ler geliyo onlar da iyidir :3
      Hmm bilemedim ben de hiç bakamdım ingilizce olarak :/

      Sil
    2. Başka character song'ları güzel olan anime önerin varsa alırım character song'ları dinlemesi çok eğlenceli oluyor. Gintama'nınkiler güzel diyordum ama meğerse utaite'ymiş onlar da hüsrana uğradım :D gerçi o kadar iyi taklit etmişler ki anlamadım farkı :D

      Sil
    3. Diabolik ve UtaPuri dışında karakter şarkılarına takık olduğum anime serisi yok şimdilik benim de.
      Gintama dersen "Sen no kaze ni natte" derim zaten o kadar flsdkjfsdjf

      Sil
  2. salam. Bu aralar yenidən yaponlara maraq artib məndə. Death note sayəsində yəginki. :)) sizin blog da əsasən yapon musiqi , filmi, anime i daha çoxdur. ;) Mənə death note kimi hətta daha maraqlı bir anime adı deyə bilrəsiniz? :)

    YanıtlaSil