25 Şubat 2015 Çarşamba

Havadisler bi şeyler

Tam 11 gün süren internetsizliğimizden sonra bugün netimize kavuştuk :'') Çanakkale'ye geldiğim gün modemimiz bozuldu şansa bak :') Haftasonu keyif sürelim diye erken geldik, önce ev arkadaşımızın evi günlük kiralık evmişçesine kullandıgını gördük sonra da netsizliğimize ağladık. 1 hafta hanfendinin peşinde koşturup, sonunda oturup konuştuk ve kendisine yol verdik. Beni böyle işlerle uğraştırıyonuz ne diyim ay sevmiyom insan!!!

Hem ev ortamımızı hem neti halletmişken keyif sürmek istiyorum artık. Ama okul canısı :))))) Anında ödevler, sunumlar başladı. Meselası haftaya Uchuu Kyoudai'ın ilk bölümünü izleyip sunum yapcam lsjdflsjdflskj allaam negsel konular negsel olaylar bunlar yiyesim geliyo bölümümü. Ve hatta Nisan sonunda Maid Cafe hakkında bi sunum yapıcam dasdksfksd Eminim vakit yaklaştıkça ay nası yapcam geriliminden okulu bırakayazıcam ama şu an böyle olaylarla eyleniyom.

Martın 2. haftası okula yine Ehime'den Japon öğrenciler gelcek 2 haftalığına. Bu sene evimiz oldugu için biz de başvurduk. Sensei "Sizin ev eylenceli zaten ehe" diyince eve gidip kız gelince ne yemekler yapsak, odayı nasıl düzenlesek diye konuşmaya başadık fskfsdkfj Bu hafta belli olucak sanırım, ço heycanlıyım ay.

Yeni bi sensei geldi okula, çok tatlış bi kadın. Ona alışıyoğvuz bakalım. 10 sayfalık koudoku ödevleri onun eline geçti şimdi ama ilk ödev diye dolu dolu sayfaları özenerek yazdım lfsjdfskj Ama ilk diye yani dahası yok. 1. sınıflara dersi yok diye çok üzüldüğmüz K Sensei'miz de kompozisyon dersini devraldı. İlk dersten gülme krizlerine soktu zaten adam. Ço özlemişim :') Allam bi ara bahçede ben can havliyle kayve almaya giderken laptopımı arkadaşıma vermeye çalışıyodum (evet netsizlikten okula götürdük bağlanamadık) sen o sırada bahçede oturan bi senseimiz el salla bana çılgınlarca. Bi an kafam karıştı ben de el sallayıverdim çılgınca sonra hızla döndüm gittim fsldjfsdkfhsdfj Hayla onun pişmanlığı içimde aay niye el salladım ah eğileydim de selam vereydim diye. Adam Japon!!!

Bizim gerizekalı Nuri sümüklü hastalığını Refüyle bana bulaştırdı hastalıktan geberiyoz 2 gündür. Dünyanın en zor şeyi nefes almak yareppim. Malesef yarınki eğitim psikolojisi dersini ekicem çok severim kendilerini vah vah. 3 hafta devamsızlık yok kuralım bozulcak ama burnumu söküp atıcam sabah uyanmak zorunda kalırsam.

Neyse gidiyom, nette napıcağımı bilmeyerek dolaşıcam biraz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder