3 Şubat 2015 Salı

Blog yazmam lazım.

Kendime çok sinir oluyorum blog yazmayı bıraktığım için. Negsel yıllar sonra bakıp gülüyorum diye her bi boku yazardım, ne okul ne ev hayatı hiç bi şey yazmıyorum. Okul varken yoğunluktan yazmıyodum, şimdi tatilde de o kadar süre yazmamanın getirdiği uzatmalı pişmanlık ve üşengeçlikten yazmıyorum. Toparlanmam lazım!! TOPARLANMALIYIM! Bir hobimin tarih sahnemden silinip yok olmasına göz yumamam!

Onçün ufaktan animelerim, kitaplarım efenime diziler, filmler, müzikler, yer yer fangörllükler üzerine bi şeyler yazmaya başlıyım. 2 hafta sonra okul açıldığında belki düzenimi bozmaya kıyamam devam ederim yazmaya.

Bunu burda böyle bırakıyorum ki karar aşamam net gözüksün. Bugün 1 adet anime yazısı yazmazsam na böööyle gözlerim aksın önüme. Ok bay.

3 yorum :