3 Şubat 2015 Salı

Bilmem kaçıncı kez anime yazılarına dönüş

Blog yazmadığım dönemde izlediğim animelerden 1-2 tanesini seçip yazarak geri dönüşümü yapıyorum. Evet!

Baka to Test Shoukanjuu

Anime izlemye başladığım dönemlerde bunun yanlışlıkla 2. sezonundan başlamış bi kaç bölüm izleyip anlamayınca bırakmıştım kfsdjfhsdjf Eh Suzuki en popi fangörllüğüm olduğu için (bi ara bu konudan da bahsetmem lazım) kadroda Suzuki olduğu için mecbur izlemem gerekiyodu.

Aslında konu olarak çook çoook saçma bi anime. Bi okul var, herkes sınav başarısına göre yerleştirilmiş sınıflara. F sınıfı en bakaları. Herkesin kendi avatarı var, böyle tatlış kulaklı chibileri gibi, onlarla diğer sınıftakilerle savaşıyolar bi üst sınıfa geçebilmek için. İlk bi kaç bölüm bu konu odaklıydı ve peeeh oluyodum sürekli. Ama sonra Yuuji (Suzuki'nin karakter, arka sağdaki kırmızı saçlı) önplana çıkmaya başladı :''') Akabinde Shimono'nun karakteri Akihisa (baş erkek karakter) ile beraber beni bi güldürdüler bi güldürdüler. Hele bir soğuk suyla duş alma sahnesi var hala gülüyom. Gerçi ben daha çok Shimono ve Suzuki'nin seslerine gülüyodum, bilmiyorum seiyuularla alakası olmayan birine de komik gelir mi anime. Yuuji'yi seven ve büyük ihtimalle onu soğan gibi kırmak isteyen bu sebeple çok takdir ettiğim bir kız karakter bile var animede. 2. sezonu ve bissürü special bölüm ve ovası da oldugundan, kalabalık bi seri. Ben daha ilk sezonu izledim sadece, devamını da getiriciim. Anime dışında tabii ki en güzel şey dvdlerde sunulan seiyuu programlarıydı. Kaç kerelerce izleyip gülmekten az ölmedik salaklıklarına. Konuyu dağıtmıyom okkeey.

Shiki 

Yıllardır gözümün üzerinde olduğu bir seriydi bu da. İzledim, pişman değilim. Hatta sonlara doğru arada bi meeh olsam da etkilenmedim değil. Eğer izlemeyi düşünüyosanız feciii karamsar bir atmosfere hazır olun. Ve bunu arka plan müzikleriyle öyle güzel desteklemişler ki animenin en güzel yanı oydu belki de. Açılış ve kapanışlar da ayrı bi güzeldi. Ayrıca gizemli animeleri de seviyosanız alın listenize. Vampirimsi yaratıklar var ayrıca, olay onlar zaten. Fekat böyle bi gariplik bi eksiklik vardı hep. Başrol diye gösterdikleri elemanı bölümlerce görmüyosun. Tam çıkartıyolar sahneye aha dönüşü bomba gibi olcak kesin diyosun, fısss bi şey olduğu yok. Böyle bi toparlayamamışlar yine kakaları gelmiş, bitirmişler animeyi havası vardı. İlk başta olaylar çok ağır ağır gelişirken sonları çok hızlı oldu bence. He bi de bi yerden sonra baya bi kanlı, hatta herkes çıldırüyür. bazı yerler de çok içim acıdı, ölmesini istemediklerim öldü falan, seviyom işte böyle animeleri. Sevdiklerimi öldürün fskdjflsdkfj Böyle yani bu da beele bi animeydi, nays. Ben onay veriyom.

Ookami Shoujo to Kuro Ouji


Bu da bizim Nuri yüzünden başladığım bi seriydi. Ortak anime izlerken ona da uygun bi şey olsun dedik flsdfkjf (shoujo manga uzmanı da) Fekat Refü ve ben sanırım 3 bölümden sonra lafını etmedik bi daha, unutulsun istedik fsdjfsldkfj Shoujo yaşım geçmiş benim ay! Bi bunaldım bi bunaldım. Ama yarım bırakmaktan hiç hoşlanmam, bu sebeple geçen hafta bitirdim. Başrol bebeye tutundum hep, bi de malesef arada bir çıkan gerzek arkadaşına. Yoksa kızı var ya ah bi elime verseler allam sinir oluyom böyle sülük böcek yabışıp gitmeyen kızlara. Bi de düüüüzz ayy bir düüüüzzz. Herkesin yaptığı şeyleri yapmak istiyorum, sevgilime kayığa binmek istiyorum NEEEYY YAAA NEEYY Çocuk sana evde film izleyelim, etkinliklerden hoşlanmıyom, dışarı çıkmayı sevmiyom demiş allaam öp de başına koy şılfıntı!!!! Of çok zordu valla çok zordu kıza katlanmak. Bazı yerlerde çocuk sayesinde ve seiyuusu -negsel ki- Sakurai sayesinde güldüm ama, iyi güldüm. Eh shoujo işte bi yere bağlandığı vs yok zaten. Bi Hosoya (işte o gerzek arkadaş) bi de Sakurai için izlemiş oldum bu animeyi de.

İvit, bugünlük bu kadar. Oh açılışımı 3 farklı tür animeyle yaptım, yeter. Gidiyom!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder