18 Ocak 2015 Pazar

[Blog Tur] Kördüğüm - Calia Read | Tanıtım Videosu


Kitap: Kördüğüm
Yazar: Calia Read
Orjinal Adı: Unravel
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Basım Yılı: Ocak 2015
Sayfa Sayısı: 333
Tür: Yeni Yetişkin - Romantik

Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım. 
Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi. Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı. 
Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım… 
Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum… 
 Bana inanıyor musun?

Açıkca söyleyeyim ki, tür olarak beni pek cezbetmediği için, "Okuyuveriyim hemen, gençler birbirini görmüş beğenmiş, aşık olmuş işte..." düşüncesiyle başladım. Bitirdiğimde yatağımın ortasında tarlası yanmış köylü teyze gibi oturuyodum :::::')

Kitabın klişe aşk kitaplarından olmadığını farketmeniz fazla uzun sürmüyor. Tabii ki yakışıklı sevgilisi olan, zengin ve güzel kız karakterimiz "Naomi" cepte bi kere. En yakın arkadaşı Lana'nın evinde yaz tatilini geçirmeye karar veriyor. Sonrasında hem felaket bir olayla karşılaşıyor. Hem de çocukluk aşkı Lachlan'ı (çocuğuna isim koyuyosun yaa) bi kenara koyup, Max adında zengin, kravatlı, belli ki kaslı (betimlemeler için tişikkirlir Calia Read) bi adamla tanışıyo. Az sinir olmadım ama, Lachlan için az üzülüp dizlerimi dövmedim. 

Olayların gidişatında durup durup bazı yerleri tekrar okudum. Çünkü kafada bi "Nası yaa?" tepkisi oluşturuyo ve acaba bi yerleri mi atladım, yanlış mı anladım diye düşündüm. Kitaptaki belirsizlikler o kadar fazla ki, bence okumayı 2 güne bile bölmek istemezsiniz. Öyle meraklandım ki bi an önce çözülsün istedim her şey. Ama harika çözüldü. Yalnız iyi çözüldü şimdi!! O yaşadığım şoku tarif bile edemem sanırım. Bi de o kadar hiç bi şeyi tahmin etmeye çalışmamışım ki, aşırı gizemden, heycandan kaptırmışım kendimi. Cidden tekrar okumayı düşündüğüm kitaplardan biri oldu, olayların farkında olarak o "noluyoruz yaa" dediğim yerleri bi kez daha görmem lazım.

Ah çok içim acıyor çucuklar T_T Kitaplardaki karakterlere laf edip durmak en birinci hobilerimden biri olsa da, bu kitap için konuşamıyorum. Hem üzüntümden hem de spoiler olur diye. O yüzden turumuzu bu kısa ve hiç bir şey açıklayaman yazımla bitirmek zorundayım. Son olarak harika tanıtım videosunu da bırakıp gidiyorum.

Tanıtım Videosu:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder