5 Kasım 2014 Çarşamba

Tokyo Ghoul - OST | YF BLOG TUR

Anime: Tokyo Ghoul
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Tarihi: 4 Haziran 2014 - 19 Eylül 2014
Tür:  Aksiyon, Gizem, Dram, Doğaüstü, Psikolojik, Korku

" İnsanları yiyerek hayatlarını sürdüren "Ghoulların" yaşadığı Tokyo şehrinde geçen, bir korku hikayesi. Normal bir üniversite öğrencisi olan Kaneki, Rize isimli, kendisi ile aynı okuma alışkanlığı olan bir kız ile tanışır. Fakat bu tanışma, onun bütün hayatını değiştirecektir."

Sürekli lafı dönen animeler bende hep bi "ööğk" etkisi yaratır. Fakat Tokyo Ghoul (tookyou guuru daha tatlı bence)  için hiç böyle olmadı. Haberlerde görüğüm Japonya'da bilmemne metrosunu TG posterleri süsledi vs haberlerle çizimlerine aşık olmuştum zaten. Konusu itibariyle de allaahım nölürsün Pupa gibi gerzekçe bi şey olmasın diye hem gerildim, hem de çok ilgimi çekti.

Çizimler, efektler, seslendirmeler, kurgusu her şeyiyle mükemmel bi anime. Çok abartıp, henüz izlememiş olanlara gereksiz beklenti de yaratmak istemiyorum ama valla kendimi tutamıcam lfsjdfksjdfh Ben ki manga okumayı sevmeyen ben dayanamadım mangasına başladım. 2. sezon çıkmadan da (yanlış hatırlamıyosam 2015 Ocak diye duyrulmuştu), bitirmeyi planlıyorum.

Konuyu anlatıp hiç heves kırmıcam, ben de konuyu okumadan başladımdı, sadece insan yiyolar diye bilerek. Bence öylesi daha güzel. Geçen sezonun en iyi animesiydi benim için. Hatta bu tarz bi anime izleyebileceğimizi sanmıyorum bi süre. Gerçi bu sezondaki uzaylılı animeden de umutluyum (adını unuttu bakmaya üşendi).

Çocugun saç son sezona kaa beyazlaşmıyo onu diyim bi, her bölüm aha şimdi olcak diye bekledim ama malesef. Ama o beyazlaşma anı allaaaahhhııım yok böyle bi sahne, harika bi şeydi :''') Bana göre etkileyici olması gereken sahneler, gerçekten de etkileyici olmuştu genel anlamda. Eline yüzüne bulaştırmamış adamlar. Hatta bazı sahneler mangasından daha iyiydi diye düşnüüyorum.

Seiyuu konusuna çok dalmak isterdim ama, konum o değil malesef fösdjfsjkdfh Sadece Kaneki'nin seiyuusu Hanae Natsuki yeni favorilerimden (dünya şapşiği bebe), ayrıca Miyano!!!! Allahım işte ona böyle hibine karakter gidiyo, o kanlı mendili koklayıp kendinden geçtiği sahne, İngilizce mi fransızca mı ne bok konuştugu belli olmayan şekilde sahneye dalışları!!! İşte bu yani! o yüzden tabiysi favori karakterim Tsukiyama Shuu idi. Fekat Hide, Nishiki, Amon ve sonradan gelen ve allaah dedirten Ayato da çok iyiydi.

Op ve En olarak da kesinlikle harika bi iş çıkarmışlardı. Özellikle o opening parçası izleyen herkesin diline düşmüştür eminim. Öncelikle op yanında bence sönük kalan endingi paylaşayım


Gelelim açılış şarkısına:


Kaç haftadır dinlememişim bak ağlayasım geliyo resmen dinledikçe güzelliğinden. 凛として時雨, Rin Toshite Shigure grubunun bir çalışması ki tek bildiğim şarkıları da bu. Vokalin sesi kesinlikle mükemmel olsa da kendisini 5e katlayacak bi isim daha var. O da evimizin bebeği haline gelen Norveçli Pellek!!! O aksan alllahım eriyip bitiyoz ev halkı olarak flksdjfslkdfj Zaten sinliceksek onun versiyonu dinliyoruz. Çünkü dünyada bu kadar güzel "boku" diyen bi insan daha yok "byokyu" olarak telaffuz ediyür şapşik yaa (sakin ol fangörl) Bi yerde baya japoncada olmayan sesler çıakrıp doğu anadolu bölgemize uzansa da, yine de seviyoruz. Hele ki son kısmı hepten sallıyo ama olsun fsdjfsdkjf Sizi onla başbaşa bırakıp gidiyorum.



5 yorum :

  1. Nasil, neden bi dibe vurdum, kayboldum openingi dinleyince.
    Diyeceklerim bu kadar.
    İzlemeye gidiyorum.
    Zombi gibi gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle dicem sadece daha fazla yorum yapıp doğaüstü mikemmeliyete ulaştırmak istemiyorum animeyi, sonra hayal kırıklığı olmasın flsdkjf

      Sil
  2. Allam nası mutluyum su anda bilemezsin. Birileri bana anime tavsiye etse diye deli divane gibi odada dönüyordum. Hemen üstüme aldım bu yazıyı, bana yazmışsın gibi. :') Asırlardır blog okumuyorum galiba. Şöyle bir bakayım demiştim, ne var ne yok diye. Yüreğim pır pır. Gidip izliyorum ben. Çok tenks Burcu. Kalpler filan yolluyorum sana. Olur da seversem animeyi çiçek de yollarım manevi olarak, al sen onları [Burada heyecandan kafayı sıyırdığımı farketmissindir :') ]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öf ne biçim bir cıvıklık bu yareppim. Tamam susuyorum ben :/

      Sil
    2. Yok anladım ben seni kldjfslkfjsf Seversin bence bu tarz seviyosan :3

      Sil