15 Kasım 2014 Cumartesi

Suzuki ile Drama Cd keyfi #1

Hiç olmayacak işlere bulaştım bu Suzuki pisliği yüzünden. Animeler, eventler yetmedi "drama cdlere bulaşmamam lazım" derken, 1-2 tanesi heriç Suzuki'nin oldugu bütün drama cdleri indirmiş bulunmaktayım. Hepsini dinlemedim henüz ama 4-5 tanesine şööyle bi baktım. Günlerdir favorim olansa bu!!! KESİNLİKLE BU!!!

Hikayeye şurdan bakabilirsiniz http://rejetweb.jp/seventh/#story Tabi Japonca flksdjfskdjf du bakıyım çevircem bence (çoh zormuş allam bilmiyom o kanjileri ama anladıgım kadarıyla artık.) Gerçekten ölmek isteyen kadınlar dışında kimseye görünmeyen Shinigamiler varmış. Bunlara Seventh Heaven deniyomuş. Sanırım söyledikleri şarkılarla diğer tarafa geçmelerini mi sağlıyomuş bunlar neymiş. Bilmemnerde yaşıyolarmış. He evet bitti çevirim sdjfhsdfkjhsdf alt kısmı yapamıyom. Neyse bence bu bana yeter daha etim ne kemiğim ne zaten. Ekstra bilgi olarak her karakterle 1 ay geçiriyomuşssun (galiba)

Neyse işte bu 7 shinigaminin hepsi de çok tatlış tipler olsa da Suzuki'nin karakteri (Shion olur kendisi) dışında hiç biri beni ilgilendirmiyo. http://rejetweb.jp/seventh/#chara5 sitede karakterin özelliklerine bakarsak bence bu aynı Suzuki zaten fslkdjfsdlkjf hem ore-sama, hem sadist, hem "ero",, gayet yeterli flsdkfsdlkf

Albüm 8trackten oluşuyo, ilk başlarda güle oynaya, çocukcu sesiyle duyuyoruz. Sonra bu sonraki dolunayda seni göndercek mi öbür tarafa öyle bi şeyler (Yether bana şunları tamamen anlayacak Japoncayı verin mezun edin hayde), o yüzden iş dramatikleşmeye başlıyo. Özellikle 6-7-8. trackler favorim bu konuda. Bunları yazarken de 8'i dinliyorum ard arda, Suzuki'nin ağlaması var allaahım çok güzel yeminle, biz de böyle ölceksek geliyom ben!!!!

İşte seni diğer tarafa yollamak için söylediği şarkıyı paylaşçam :B Tabi bunun öncesini dinlemeden o kadar etkili olmaz ama ben dinlerken böyle oluyom:



Eğer bunları kulaklıkla dinlemicekseniz dinlemeyin bile zaten. OLMAZ!!!! 
Şarkının çevirisi ve hatta bütün tracklerin çevirisi de http://doropyan.wordpress.com/2013/09/24/seventh-heaven-vol-5-shion-translation/ burda var. Şarkının Japoncası da var ayrıca. Benim özellikle öldüğüm kısımlar konuşma kısımları ama yine. 2. konuşma kısmında "Ima, kono shunkan.....Omae no tame ni kono uta o sasageteru..."şeklinde başlayıp devam ediyo, o ritimle beraber allam o kadar güzel ki ::'''''') Normalde "sus lan" diyebileceğim bir konuşmayı bile -nemureru made, soba ni ite ageru kara, kısmı gibi-  Suzuki yaptıgında "Sen konuş ben dinliyom :'''')" oluyorum,  Zutto, aishiteru yo diyişini SÖYLEMİYORUM BİLE!!!!

Sonraki trackte artık şarkıyı söyledi ve beni (evet beni flksdfjsd) diğer tarafa göndermek zorunda. Ve ben bunu yaklaşık 3 saattir aralıksız dinliyorum!!!!



(internette onlayn dinlemelik bulunca nerden yüklesem bilemedim ama....o bulutu taşıyıp yerine koyunca açılıyo töbe teknolojiye bak)

İlk başta gülmesi, ama bitirirken ağlıyo olmasııııı :::::::::) Yine çevirisi üstte şarkı için attıgım yerde var, 8. track olarak. Her "shindara" deyişinde kalbim acıyo yeminle!!!! Özellikle son dediğinde silik bir "mou..." ekleyip aaaaah diye bağırışları allaam sana galiyorum lfsdkjfsldkfj Sonra "kiero kiero..."diye yalvarması :'''''''''''''''''''( Kussooou diye ağlaması bak tüylerim haa!!! O ağladıkça sadist duygularım yükselip yükselip boyumu aşıyo! Nande shinunda yo!? dedikten sonra nereye ölüyon zaten!! Nasıl gidiyoz bu shinigami memleketine yaa nası intahar edersem giderim?! Bize niye anca ak sakallı dedeler geliyo!! Ben de Suzuki istiyom :')
En güzel track çoh kısa tutulmuş yalnız. Az daha ağlatayadınız nolurdu laaannnn!!!!!!! Ben burda saatlerce aynı şeyi dinlemesem de şu ağlama şeyini bi 4 saat falan yapsanız!!! Sürekli böyleyim artık

Bu karakteri seslendirirkenki tipi de (evet bu sefer cidden güzel halini düşünebildim flskdjfsdlf) aynen vitamin r/x artık hangisiydiyse ordaki hali *.* (bu gifide sayfayı %400 büyüterek izleyin bence flksdjfkjsdhf suzuki giflerime asla küçük haliyle bakmam) Bu tipin acı çektiğini, ağladığını düşündükçe mest oluyorum bilemeniz flksdjflskdjf

Gidiyim dinlemeye devam ediyim madem T_T Ağla annem. Ağla canımın içisi....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder