8 Kasım 2014 Cumartesi

Ne Dinliyorum #16

Bugün mp3üme müzik atarken bende oldugundan bile haberim olmayan bi şarkı açtım. Söyleyen ses çok tanıdık, o vurguları başka şarkılardan da biliyom, ama kim oldugunu çıkartamadık Nuri'yle. Sadece "Because, i am..." yazıyo. Bi süre çırpındıktan sonra Flumpool'un şarkısı oldugunu keşifleyebildik. Ve ben bütün gün bunu dinledim, bundan sonraki bi kaç hafta daha bu şarkıyı dinleyip durucam biliyorum. Bıyrınız:



Ben bu grubun üstüne hiç düşmediydim bak, 2-3 şarkısı dışında pek bi içli dışlı takılmışlığım yok. Hemen ay sonu geldiğinde (sonra hızımız harika oluyür yoksa) torrent abanıp ne var ne yok indiriyorum fsdjkfsdkjf
Bunları yazarken aklıma, bi hocamızın Japonlara Rock yapmak yakışmıyo, oturmuyo adamlara demesi geldi bir damla gözyaşı eşliğinde yazıyom. Allam nasıl içimi acıttı bu laf, hocam niye öyle diyonuz!!!!

Neyse :') Bence bu acılı çiğ köfte yemiş üstüne şalgam içmiş yanıklı sesi bi de canlı dinleyin:


Maşallah evladım.
Allam saat sabahın 8i olmuş hala Japon Kültürü çalışıyom ben elveda.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder