10 Kasım 2014 Pazartesi

Ben böyle kültür görmedim


Evet bu haftaki konumuz Japon Kültürü. Çünküsü vize haftasına girdik ve benim korkulu rüyam Japon Kültürü dersiydi. Bu yıl en sevdiğim ders olmasına karşın, hayatımda böyle anlaşılması güç bir millet ve kültür görmedim! Hem öyle hem böyle adamlar. Derste faydalandığımız Yamazaki'nin Japon Kültürü kitabını her okuduğumda sinir basıyo, atıyorum elimden. Japonlara sinirlendiğimden değil bu adama ısınamadım ben. Derste de kitabı eleştirerek gittiğimiz için biraz, "ay aman sen ne blrsn ki Yamazaki :S.s." moduna geçebiliyorum flsdkjfsdkfj

Vize haftası geldiğinde baktım ben bu işi yürütemiyorum. Hocanın dediği diğer tüm kitapları da aldım, bulabildiklerimi tabi.  1 haftada en alttaki Samuraylar Çağı hariç (çünkü onu kargo parası vermiyim diye aldımdı sonra okurum lfsdkfjsdf) hepsni okudum arkaaşlarım canlarım evet (alakasız kısımları atlayarak, göz atarak tabi). O kadar dünyam değişti ki bilemeniz. Japon milletine olan (evet toptan millete) fangörllüğümü biraz olsun aşabildim sanırım, (yine çoğ seviyom o ayrı tebi fsldkfjsdf). Fekat hala yüzyıllar geçse de anlayabileceğim bir millet olabileceğini sanmıyorum.

Bugün sınav günüydü işte. Hocaya ilk dediğim şey "Korkudan kusucam" oldu flskdjflskdjfsdf Korkma niye korkuyon derkenki o sadist surat ifadesi tabiki beni rahatlatmaya yetmedi. Ders çalışırken dersteki slaytlardan nor aldığımız sorular gözümüzü çok korkuttuydu, çünkü biraz sosyolojik açıdan efenime böyle terimli falandı ama, sınavda soruları görünce rahatladım. Çünkü gayet anlaşılır cümlelerdi. Öyle olmasına karşın ilk bi 10-15 dk sadece kağıdı çevirip çevirip baktığımı farkettim. O da şöyle oldu. Hoca tam dibimde diğer gözetmen hocamızla konuşuyodu "1 saat çok uzun değil mi ya 45 dk sonra toplasak mı?" falan diye "Hojjaaaaaammmmm ::)))" dedim. Baktı "Sus kız yaz" dedi şfsdkjfsdkfjsdlkfjsdkfj Meğersem bebek gibi bi sayfa duruyomuş önümde.

Tabi o kadar kitap okudum ettim falan çok güzel harika hll bravo. Ama bunları birleştirip kendi cümlelerimle, bi kurgu içinde yazmak!!!!!!!!!!!!!!! Allaaam resmen yaktım devreleri. Bi şeyi açıklamaya başlıyom başka konuya geçiyom sonra en başa dönüyom ordan başka yere falan derken meeh olup bırakıyom bütün soruları o şekilde. Son 2dk kaldı diyince hoca belki bunu yazarsam bağlanır diye son bağlama cümleleri ekleyebildim hepsine tabi yine saçma sapan fsldkfjsdkjf Hocaya da çıkınca, hocam finale kadar toparlıcam ben :'), dedim. O kağıdım okunmasın istiyom yareppim çok zor 1 saat geçirdim. Bildiklerini aktarmak hiç bana göre değil, beele blog yazabildiğim gibi yazsam keşkem. O yüzden finale kadar denemelik olarak okuduğum kitaplardan derleyip toplayıp blog olarak yazmayı planlıyom bakalım hayırlısı...

Neyse böylece atlattım işte, bu dersten kalsam sadece seneye ders programıma uymaz diye üzülürüm haa tekrar tekrar almaktan sıkılmayacağım bi ders resmen (tabi kalmıyım yine :') ) Şimdi gidiyom, vize haftasına olabiliriz ama şu an Japonya saatiyle Suzuki'nin doğumgününü kutluyor olmamız gerektiği için hazırlıklarımızı yapıcaz lfskdjfsldkjf evet bu yaştan sonra son gaz fangörllüğe devam edebiliyoruz. Saygılar.

2 yorum :

  1. Bu hocaların sadistliği beni öldürecek bir gün, neden işkence etmek üzerine programlanmış gibiler:/ Vize haftamın başlamasına bir ömür olsa bile stresten ölecek gibiyim *-*
    blogumda ödülün var ,zamanın olduğunda beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocadan hocaya değişir o iş. Benim hocama çok yakışıyo sadistlik mesela fskdjfsdkjf o yüzden laf edemicem. Adeta gelecekte örtmen olursam öyle olucağımı biliyorum.

      Teşkür ederim :3

      Sil