20 Ekim 2014 Pazartesi

Zankyou no Terror - Karakter İnceleme | YF BLOG TUR

Anime: Zankyou no Terror
Bölüm Sayısı: 11
Yayın Tarihi: 11 Temmuz 2014 - 26 Eylül 2014
Tür: Psikolojik, Gerilim

"Alternatif bir dünyada günümüzde,  Tokyo'da internete video yükleyerek insanları tehdit eden iki terörist... Bilmeceleri çözemezler ise, binlerce insanın hayatından sorumlu olacak dedektifler...

Dünya, bu teröristlerin kim olduğunu merak ederken, yaşamamaları gereken iki çocuk, hayatlarını Dokuz ve On İki isimleriyle sürdürmeye zorlanmışlardır. "Sphinx" ismini verdikleri örgütleriyle, uyuyan insanlığın gözlerini açtırmaya kararlıdırlar."


Çok uzuuuuun zamandır tur yapmıyoduk, geçen hafta hadi geri dönelim diye bi anda tekrar başladık animeleri turlamaya. İlk olarak geçen yaz sezonu animelerinden turlamak istedik, şu anki sezon animelerinin bitmesini beklerken oyalanmış oluruz en azından diye. İlk seçtiğimiz anime Zankyou no Terror oldu. Hakkında pek hayırlı konuşmıcağımı söylemek istiyorum öncelikle lfksjdflskdjf Zaten izlemeyi kesinlikle düşündüğüm bi animeydi, tur sayesinde önceye çekip izleme şansım oldu negsel ki...Ama yine tabi milletin dolduruşu yüzünden hayal kırıklığı yaşadım. Halbuki ben ne manyak olaylar, ne akla zarar dahilikler, ne heycan dolu zamanlar görmeyi bekliyodum animede. Ama bunu izleyeceğime 5 kere daha en sevdiğim Japon dizisi olan Bloody Monday'i izlerim mesela. Çok mu kötü ama, hayır değil. Hatta kötü bile değil de şu beklentilerim olmayaydı iyiydi.

Nine ve Twelve (ki bunu tsuerubu diye söylediklerinden baya acı çektim) adında iki tane çucuk var. Twelve normalde sinir olacağım bi tip olmasına rağmen Nine'dan bile daha çok sevdim. Öyle bi şapşik tatlış bi şeydi. Bu yavrucaklar küçükken bir yetimhaneden kaçıyolar. Ama yetimhane içeriğini söylemicem belki konuyu falan okumadan izlemeyi sevenler vardır ben gibi :3 Sonra o tükkan senin şu bina benim patlatıp duruyolar. Bi de yanlarına okulda zorbalık gören, annesi falan manyak olan bi kız daha geliyo, safi ayak bağı olmak için saolsun. İlk 4 bölüm "hmmm hadi bakalım" diyerek izledim, 5. bölüm gerçekten ço hoştu. Hem de en çok merak ettiğim Five karakteri geldi. Tam işler bundan sonra kopar dediğimde 6. bölümde o kadar bi bok olmadı ki yine yıldım. Öyle öyle devam ettim ama sonunda güzel etkileyici olmuş, tam benlik sonlar işte bunlar. Aslında benim seiyuular hakkında konuşasım var da işte o konu bende değil konuşamıyom fsjkdhfsdfh

O zamansı daha fazla uzatmıyorum, büyük beklentiyle girişecekseniz izlemeyin bence ama normalde izlenebilir hoş bi animeydi diye düşünüyoğum.

Şimdi gelelim kararkter analizlerine. Sanırım ilk defa bu konuyu ben yapıyorum ama bu anime için yapmak çok zor geldi. Çünkü bence karakterlerden çok yaşanan olaylar ön plandaydı. Ama bi denicem bi dk.

Nine: İki kişilik terörist gruplarının beyni bi nevi. Çünkü gözlüğü var. Oldukça sıkıcı bi karakter olmasının yanında karizmatik de. Bi tsunderelik görmek isterdim ama arkadaş bu ne soğukluk bu ne geçmişin intikamı sanki bana ceki çen, sanki mel gibsın. Yine sürekli "liseye gidiyonuz olm lan siz" dedirtti saolsun. Neyse üstün zekasına veriyom.
Twelve: Nine'dan sonra böyle "cuma günleri son ders bitmiş, eve gidiyosun" huzuru var ya, işte öyle bi çocuktu. Lisa'ya göre gülüşü güneş gibiymiş ama Tuğçe'ye göre "az sonra öldürcek gülüşü" o. Ki zaten bazı bazı şahit olduk öldürmeli gülüşlerine. Lisa da lisa diye kudurmayaydı iyiydi. Onun dışında iyi çocuk yaa.
Lisa: Ezik geldi ezik gidecek. Hööf şimdi ne gerek vardı bu kıza gördükçe bunalıyom bak. İlk başta bu kadar darlamamıştı beni ama sonradan toparlayamadı hiç.
Five: Amacı belirsiz tiplere de bi sinir oluyom ki aslında, bi de bol bol ingilizce konuşuyodu :))))))) Ama işte o saç, o makyaj bana yetti sevmem için. Bence daha da üstüne gitselerdi bu karakterin çok tatlış olabilirdi. Lisa'dan alıp Five'a vereydiniz mesela, bunu da ben mi söylicem artık!
Shibazaki: Bizdeki Behzat Ç. işte. Aile problemleri, bağımlılıklar, görevden alınmalar, hırs yapma, haklının yanında olma her şey var. Adamn kokusunu bile alabiliyom burdan.










Benden bu kadar bu anime için. Ost, cosplay ve seiyuu konularında daha ilgi çekici yazılar olacağını öngörebiliyorum şfsdjflskdfj



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder